شنبه 5 مرداد 1392 - 16:28

محمد موحد همچنان نماينده مجلس است!

محمد موحد نماينده 20 ساله مجلس شوراي اسلامي است كه در دو حوزه كهگيلويه و بهبهان توانست به نمايندگي از مردم در مجلس شوراي اسلامي حضور پيدا كند.

به گزارش بويرنيوز، موحد اكنون نماينده مجلس نيست اما گزارشات رسيده به بويرنيوز و پيام هاي مردمي كه به اين پايگاه ارسال شده حاكي از آن است كه موحد همچنان پيگير مطالبات و مشكلات مردم است.

به گفته يكي از شاهدان عيني همچنان دفتر و تلفن موحد با ازدحام گسترده مواجه است و موحد همچنان نماينده مردم است.

سهام”پ” يكي از مراجعين به موحد گفته كه براي علت رد شدنم در آزمون استخدامي ، راهي دفتر موحد شدم و جالب آنكه نامه و تلفن موحد بيشتر از نمايندگان كنوني استان اثر گذار بوده است.

رحيم يكي ديگري از مراجعين موحد مي گويد وقتي نامه موحد را به يكي از مسئولان نشان دادم نامه را بوسيد و گفت هر آنچه در توانم باشد براي حل مشكل شما انجام مي دهم بطوري كه خود حامل نامه هم از حركت اين مدير متعجب شده است!

بنظر مي رسد مردم داري و پيگيري مطالبات مردم جزو خصوصيات ذاتي و نه سياسي موحد باشد كه همچنان بدون آنكه تعهدي داشته باشد و حتي پرشور تر از قبل به انجام آن اهتمام مي ورزد

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=58796
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    یکی از اقبالهای موحد که با وجود همه ی ضعفف هایش واشکال اساسی در کارهایش همچنان محبوب است در عملکرد     نماینده ضعیف وناتوان بعداز خودش بود که  تمام ایرادات موحد را پوشش داد ومردم از طلا بودن پشیمان گشتند و ارزوی همان مس بودن را میکنند؟؟؟؟ 

  2. بهمئی گفت:

    تنها کاربردش هم همین هست و بود

  3. ملت گفت:

    خداکنه اینطور باشه که شما و سهام و رحیم میگید…

    • حسین گفت:

      هر چی هم نامه بنویسه دیگه تاریخ مصرف خودش کذشته.اگر تو تهران اینقدر برای نامه هایش ارزش قایل هستند چرا به خودش یه مسولیتی نمی دهند.

  4. یاسوجی گفت:

    حاج اقا موحد یک فردبینظیر وقدرتمندی درکشورمان هست اما شماها قدر این فردرا نمیدانیدچون نمک نشناس هستید.والسلام

  5. سرفاریاب گفت:

    قلب سرفاریاب به عشق تو می تپد،درسته که عرصه بر ماتنگ شده اما منتظریم تابیایی حاج اقاموحد،امیدمحرومان

  6. هم ولایتی گفت:

    بشنو وباورنکن

  7. سیدتهران گفت:

    سلام حاجی دوست داریم

  8. وجدان گفت:

    موحد مردي براي تمام دوران ها است ، اگر موحد براي يك سال از تهران بيرون بيايد آن وقت مردم استان هاي جنوبي مي فهمند كه چه گوهر ارزشمندي را از دست داده اند ، بگذار بدخواهان هر چه مي خواهند بگويند . كسي كه هدفش خدمت به مردم است ، پست و منصب نمي شناسد .

  9. دروغ شاخدار گفت:

    به عظمت این شبهای قدر خود بنده چند بار است که با ایشان در تماس هستم برای رفع مشکلی ولی متاسفانه کسی برای تماسها و نامه ایشان تره هم خورد نمی کند . بویر دست از این کارها بردار که موحد تمام شد و امکان بازگشت به عرصه سیاسی برایش فراهم نمی شود.

  10. دیشموک گفت:

    باز هم بلند شو… ایستادن کسی که زمینش زده اند از کسی که به زور سرپایش نگه داشته اند زیباتر است. جاوید باد سناتور موحد.

دیدگاه شما