پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 17:58

آنچه برای هاشمی حرام بود و برای احمدی​نژاد حلال

به گزارش بویرنیوز؛

16 سال از پایان دولت سازندگی می​گذرد اما هنوزم که هنوز است، آیت​الله هاشمی رفسنجانی را مدعی ریاست جمهوری مادام العمر می خوانند.

 

چماقی که هر بار به این دلیل بر فرق سر تکنوکرات​های کارگزارانی فرود می​آید، دامن گیر مجلس هفتمی​هایی که حقوق نمایندگی مادام العمر می خواستند هم شد. اما نه نهیب انتقاداتی که به این تمامیت​خواهی​ها هرازگاهی اوج می گیرد، برای آیندگان درس عبرت شد نه نگاه توام با شماتت افکار عمومی. چه آنکه مجلس هشتمی​ها هم بدشان نمی​آمد راه مجلس هفتمی​ها را بروند و اگر نبود قیل و قال رسانه​ها، شاید چون مجلس پیشین به خواست خود می​رسیدند.

 

این روزها که رسانه​ها حجم بیشتر توجهشان را معطوف به حدس و گمان​های کابینه​ای کرده​اند، از آن قیل و قال برای افشای حضور مادام العمر دولتمردان کنونی، کمتر خبری هست. از همین روست که رئیس دولت در یک روز سه بار می​گوید «تصورنکنید کارتمام شده، چراکه کارآغازشده است»، «مگر قرار است ما برویم؟» و «ما همچنان در خدمت شما هستیم». اگر هم گزارشی نوشته شده و صدایی سر برآورد، صرفا یک ندای رسانه​ای است و منتقدان دیروز هاشمی، بر تکرار همان روند از سوی احمدی نژاد، چشم بسته​​اند. گویی تلاش برای اصلاح قانون اساسی جهت افزایش دوره ریاست جمهوری حرام بود اما ایجاد دفتر رئیس جمهور سابق در دولت، امری حلال است! حال می​خواهد محمود احمدی​نژاد را در اتاقی در پاستور اسکان دهد یا در شورای عالی ایرانیان در جردن!

 

خبرآنلاین

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=58551
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما