چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 15:00

فاجعه درخانه مجردي بازيكن جديد تيم!

عشق و علاقه چند دختر كم‌سن و سال تازه‌ترين وسيله سودجويي چند فرصت‌طلب اطراف يك تيم باشگاهي است. شنيده‌ها از محل تمرين يكي از تيم‌هاي پايتخت حاكي از آن است كه اين روزها خانه يكي از بازيكنان جديد كه اتفاقا در نزديكي محل تمرين اين تيم هم اجاره شده به خانه مجردي براي اعمال حاشيه‌اي برخي از اطرافيان تيم تبديل شده است.

به نوشته روزنامه گل : ابتدا بحث قليان و شب‌نشيني مطرح بود، اما اين اواخر اتفاقي افتاد كه باعث شرمساري است. ماجرا وقتي اتفاق افتاد كه چند روز قبل و پس از پايان تمرين اين تيم، يكي از حاضران در محل تمرين دو تن از دختران هوادار كه بيرون محل تمرين منتظر تردد ستاره‌ها براي گرفتن امضا و عكس يادگاري بودند را به بهانه ملاقات با ستاره‌هاي تيم به همان خانه مجردي راهنمايي كرده و پس از ارتكاب اعمال تاسف‌آور هر دو را به امان خدا رها مي‌كنند.

اين البته پايان ماجرا نبوده است، چون فرداي آن روز همان دو دختر جوان برخلاف تصور خاطيان كه از ترس آبروي خود ديگر برنمي‌گردند، با حضور مجدد در محل تمرين تيم براي بعضي كاركنان مجموعه خط و نشان مي‌كشند كه تاوان كاري كه مرتكب شده‌اند را به‌زودي خواهند داد.
گويا پس از مشاهده اين آبروريزي‌ها، مسوول محل تمرين اين تيم ساعت كاري افراد خاطي را از صبح تا عصر به صبح تا ظهر تقليل مي‌دهد كه آب‌ها از آسياب بيفتد، اما دختران سمج‌تر از اين حرف‌ها بودند و وقتي از اين مساله مطلع مي‌شوند، در پاركينگ محل تمرين جلوي ماشين سرمربي نامدار تيم را گرفته و در مورد اتفاقات رخ داده از او طلب كمك و استمداد مي‌كنند. دو دختر هوادار به سرمربي مي‌گويند يكي از نزديكان خود او نيز در آن اعمال شنيع حضور داشته! آقاي سرمربي هم پس از اطلاع به شدت برافروخته و ناراحت شده و براي همه عواملي كه در اين اقدام دست داشته‌اند (از بازيكن جديد تيم تا همراهانش) پيغام فرستاده كه برويد دعا كنيد تا اين آبروريزي رسانه‌اي نشود.
ناگفته نماند تمرينات اين تيم همچنان در همان مكان برگزار مي‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=58423
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    حالا کدوم تیم بودن؟

دیدگاه شما