دوشنبه 31 تیر 1392 - 11:00

پیوستن نکونام به استقلال تایید شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در شرایطی حضور کاپیتان تیم ملی در جمع بازیکنان آبی پوش تهران را تایید کرده است که جواد نکونام در تازه ترین اظهار نظر خود عنوان کرده هنوز مشکلش با استقلال حل نشده و امیدوار است تا 48 ساعت آینده این مشکل برطرف شود.

به گزارش مهر، سایت باشگاه استقلال عصر امروز یکشنبه گفتگویی اختصاصی از امیر قلعه نویی را روی خروجی خود قرارداد که طی آن سرمربی آبی پوشان تاکید کرد جواد نکونام به جمع آبی پوشان اضافه شده است. متن این گفتگو را در زیر می خوانید:

* شرایط این روزهای استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
– نسبت به سال قبل در همین زمان به نظرم شرایط بهتری داریم، ‌تنها مشکلی که داشتیم، دیر شروع شدن تمرینات و همین‌طور بازیکنان ملی‌پوش‌مان بود که دیرتر از سایرین به تمرینات ملحق شدند. چند بازی تدارکاتی تا الان داشته‌ایم و اگر چه شرایط بدنی بچه‌ها خوب است، اما فکر می‌کنم هنوز به مرز آمادگی ایده‌آل نرسیده‌ایم. البته با اضافه شدن بازیکنان مدنظرمان نقاط ضعف را برطرف خواهیم کرد.

* جواد نکونام هم که به جمع استقلالی‌ها اضافه شد، چه صحبتی در این خصوص دارید؟
– جواد زحمات زیادی در فوتبال ما کشیده و در صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی نقش به سزایی داشت. حالا هم باید بگویم او به ما اضافه شده است.

* استقلال امروز با دو بازیکن خارجی یعنی کرار و لاوره قرارداد بست، نظرتان را در این خصوص می‌فرمایید؟
– من فکر می‌کنم که ما یک ایراد تاکتیکی داشتیم که با اضافه شدن این دو بازیکن و همین‌طور آمادگی احمد جمشیدیان می‌توانیم این ضعف را به خوبی پوشش دهیم. لاوره یک اردوی بدنسازی را در آلمان سپری کرده بود. او رزومه خوبی دارد چون در لیگ بلژیک و هلند بازی کرده است.

* آندرانیک تیموریان هم به استقلال پیوست، نقش آندرانیک در تیم قلعه‌نویی چه خواهد بود؟
– آندو بازیکن بزرگی است، چه به لحاظ اخلاقی، چه فنی و چه وزنی. من امیدوارم که او مخصوصا در بازی‌های آسیایی به تیم ما کمک کند.

* روز پنجشنبه اولین بازی‌تان در لیگ را مقابل گسترش فولاد برگزار خواهید کرد، چه شناختی از این حریف دارید؟
– گسترش تیم جوانی است و ما بازی این تیم را مقابل نفت دیدیم. یک هافبک با شماره 40 دارند که از همین الان می‌توانم بگویم او یکی از بازیکنان خوب آینده فوتبال ما خواهد بود.

* هواداران استقلال هم در طی این مدت استقبال خیلی خوبی از تمرینات استقلال داشته‌اند؟
– از آنها ممنونم چون سرمایه واقعی این باشگاه هستند. امیدوارم کمپ استقلال هر چه زودتر تجهیز شود تا هواداران بتوانند بیشتر از الان در کمپ حاضر شوند. ما هم سعی می‌کنیم به لطف خدا و اهل‌بیت سال خوبی را برای آنها رقم بزنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=57891
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما