یکشنبه 30 تیر 1392 - 23:29

پشت پرده پیشنهاد دو میلیاردی استقلال به انصاری فرد

مصاحبه اي عجيب كه در كشاكش جنگ رسانه اي دو باشگاه سرخابي بر سر مبلغ قراردادها و هزينه هاي دو تيم، استقلالي ها را در موضع ضعف قرار داد و البته دلخوري شديد فتح ا… زاده را به همراه داشت.

در گرماگرم جريان جدايي كريم انصاري‌فرد از پرسپوليس، علي اميري معاون اجرایي استقلال و مسئول نقل و انتقالات باشگاه در مصاحبه اي عجيب ادعا كرد كه باشگاه استقلال دو برابر مبلغ قرارداد پرسپوليس با انصاري‌فرد را به مهاجم سرخ ها پيشنهاد داده اما انصاري‌فرد آن را نپذيرفته است!

مصاحبه اي عجيب كه در كشاكش جنگ رسانه اي دو باشگاه سرخابي بر سر مبلغ قراردادها و هزينه هاي دو تيم، استقلالي ها را در موضع ضعف قرار داد و البته دلخوري شديد فتح ا… زاده را به همراه داشت كه چرا بدون هماهنگي او چنين مصاحبه‌اي را انجام داده و بهانه به دست رقيب داده است.

به گزارش افکارنیوز ؛ اميري نيز به فتح ا… زاده تاكيد كرد كه اين مصاحبه را به سفارش سيدمهدي رحمتي دروازه بان استقلال انجام داده است! ظاهرا انصاري‌فرد كه روابط دوستانه و صميمانه اي با دروازه بان استقلال دارد، در جريان مذاكراتش با باشگاه پرسپوليس براي اينكه بتواند باشگاه و به ويژه علي دايي را مجاب به تمديد قرارداد خودش با پرسپوليس كند، به پيشنهاد مدير برنامه هايش و براي بازارگرمي ادعا مي كند كه از استقلال پيشنهاد خيلي خوبي دارد و از رحمتي كمك مي خواهد براي اثبات ادعايش كاري كند تا پيشنهاد خيالي آبي‌ها به او رسانه اي شود!

رحمتي نيز براي كمك به رفيق جوانش از اميري درخواست مي كند تا با يك مصاحبه جالب توجه ادعا كند كه باشگاه استقلال به انصاري‌فرد پيشنهاد داده است! در حاليكه اين پيشنهاد به هيچ وجه واقعيت نداشت!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=57843
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما