یکشنبه 30 تیر 1392 - 21:05

زایمان در پیاده‌رو خیابان پاسداران و قطار

دو نوزاد دختر در پیاده‌رو خیابان پاسداران تهران و قطار تهران- اندیمشک متولد شدند.

خبرآنلاین: حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تولد نوزاد دختر در پیاده رو دشتستان پنجم خیابان پاسداران خبر داد و گفت: صبح دیروز شنبه، زن 28 ساله‌ای در منطقه پاسداران دشتستان پنجم با شروع درد زایمان به همراه خانواده آماده رفتن به بیمارستان می‌شود که ناگهان در پیاده‌روی جلوی منزلشان کیسه آبش پاره می‌شود.
او به ایسنا گفت: همراهان خانم جوان در ساعت 10:14 با مرکز اورژانس تهران تماس گرفته و درخواست امداد و کمک کردند که با دریافت خبر سریعا یک دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه به آدرس اعلام شده اعزام شدند.
مدیرروابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه تکنسین‌های اورژانس تهران با حضور بر بالین مددجو، سریعا وی را با انجام تمهیدات لازم به داخل آمبولانس انتقال و عمل زایمان را انجام دادند، گفت: پس از به دنیا آمدن نوزاد (دختر) با انجام اقدامات لازم پزشکی برای مادر و فرزند همکاران ما هر دو را در صحت و سلامت کامل تحویل بیمارستان هدایت کردند.

زایمان یک زن جوان در قطار تهران – اندیمشک
علیرضا محمودی ، رییس مرکز فوریت‌های پزشکی اندیمشک به ایسنا گفت: با تلاش فوریت های پزشکی جان زن جوانی که در قطار تهران – اندیمشک دچار درد زایمان شده بود نجات داده شد.
او با بیان این که این حادثه در روز پنجشنبه 27 تیرماه رخ داد، اظهار کرد: به دنبال بروز درد زایمان در این زن جوان، قطار مذکور در ایستگاه مازو از توابع بخش الوار گرمسیری اندیمشک متوقف شده و با کمک نیروهای اورژانس مادر باردار زایمان خود را انجام داد و سپس سریعا جهت انجام مراقبت‌های درمانی مادر و نوزاد توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک منتقل شدند.
حال مادر و نوزاد که دختر است، خوب بوده و در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک تحت مراقبت هستند.
یکی از بانوان حاضر در قطار که به زایمان این زن جوان کمک کرده بود نیز گفت: با کمک نیروهای اورژانس و چند خانم که تا حدودی به امر زایمان آشنایی داشتند و نیز کمک گرفتن از یک ماما، زایمان این زن جوان با موفقیت انجام شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=57805
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایمور گفت:

    به دنیا اومدن بچه حادثه نیست که نوشتی حادثثثثهههه

دیدگاه شما