یکشنبه 30 تیر 1392 - 18:38

خاطرات استاندار کهگیلویه و بویراحمد از احمدی نژاد

صادق سلمانی: رهبر معظم انقلاب اسلامی هفته گذشته و در آخرین دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، «حجم کار بالا، تلاش خستگیناپذیر، اعراض از آسایشها، آسودگیها و امتیازاتی که معمولاً مسئولان کشورها در دنیا دارند و همچنین سر دست گرفتن شعارهای انقلاب» را از جمله امتیازات و افتخارات رئیسجمهور در طول ۸ سال ریاست بر کشور عنوان کردند.

بر همین اساس، سید حسین صابری، استاندار کهگیلویه و بویر احمد به تعابیر به کار برده شده درباره دولت از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: با تعابیری که اخیراً مقام معظم رهبری در جمع هیات محترم وزیران درخصوص گفتمان دولت که سبب احیای ارزشهای انقلاب اسلامی، گفتمان امام راحل، پرکاری، ساده زیستی، مثل مردم بودن و رفتن میان مردم، سفرهای استانی و شهرستانی، تلاش شبانه روزی و خدمت بی منت در محورهای مختلف به کار بردند باید بگویم که احمدی نژاد سبک نوینی از مدیریت، خدمت و حکومت داری را ارائه داد که به جز برهه کوتاهی در صدر اسلام و دوره کوتاه حکومت حضرت امیرالمؤمنین(ع) تاکنون مشابه نداشته است.

تبدیل ایران به کارگاه سازندگی
استاندار کهگیلویه و بویر احمد با تاکید بر این نکته که مقام معظم رهبری فرمودند دولت شعارهای انقلاب را بر سر دست گرفت و پای آن ایستاد و به آن افتخار کرد خاطرنشان کرد: حجم کار و خدمات دولت در حوزه اجرا در سطح کشور بینظیر است. همچنین همت بالا، عزم عمومی و اراده جدی دولتمردان در این هشت سال، ایران را به یک کارگاه سازندگی تبدیل کرد که تاکنون بینظیر بوده و احتمال آن در آینده نیز کم خواهد بود.

صابری در ادامه گفت وگو با ایران با اشاره به مهمترین طرحهای عمرانی اجرا شده در طول دولت نهم و دهم در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث جادههای ترانزیتی یاسوج- بابامیدان، یاسوج- سمیرم و یاسوج- سپیدان و همچنین ایجاد هزاران کیلومتر راه روستایی و افتتاح پروژههای برق رسانی و آبرسانی روستایی از جمله دستاوردهای دولت نهم و دهم در استان کهگیلویه و بویر احمد میباشد.

وی افزود: همچنین گسترش دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در همه شهرستانها و احداث هزاران مترمربع ساختمان برای مدارس و مراکز بهداشتی و درمانی و ورزشی و ارتقا یا به عبارتی تأسیس چهار شهرستان جدید و چندین شهر و بخش در استان از دیگر دستاوردهای دولت نهم و دهم در استان کهگیلویه و بویر احمد است.

دکتر دستور داد خانواده ات را برگردان
صابری که مدت زمانی به عنوان استاندار در استانهای لرستان و اردبیل خدمت میکرده است به بیان خاطراتی از دکتر احمدی نژاد پرداخت و تصریح کرد: در جریان سفر دوم هیات دولت به استان لرستان، رئیس جمهور به محض ورود به مهمانسرای استانداری از من سوال کرد که خانوادهات کجاست؟ فکر کردم میخواهند بدانند که من مدیر پروازی هستم یا نه؟ در جواب گفتم پیشقراولان گفتند کسی اینجا نباشد آنان را فرستادهام قم.

دکتر احمدی نژاد دستور دادند هر چه زودتر آنان را برگردان و شب هم نتیجه را از من خواستند که این موضوع، میزان احترام دکتر احمدی نژاد به خانواده و توجه به آنان را میرساند.

وی افزود: در طول مسیر حرکت از فرودگاه به سمت استادیوم و همچنین در داخل استادیوم، چند نفری شعار میدادند که ما استاندار بومی میخواهیم. دکتر در خلال سخنرانی و در جواب آنان گفت: خوب تیم فوتبال میخواهید من از استاندار میخواهم که یک تیم فوتبال هم برایتان بیاورد، که ما دو تیم فوتبال دسته یک برای استان آوردیم. در پایان سفر هم به من گفتند به این حرفها کاری نداشته و هوای مردم را داشته باش؛ لرها آدمهای باصفایی هستند. مصوبات خوبی هم گرفتی، کمر همت را ببند و آنها را اجرا کن.

مشکل را حل کن تا وجدانم راحت باشد
استاندار کهگیلویه و بویر احمد همچنین به بیان خاطرهای از دوران استانداری خود در استان اردبیل پرداخت و گفت: شبی حدود ساعت ۸ دکتر احمدی نژاد با من تماس گرفتند و مشکل مربوط به یک خانم را با بنده مطرح کردند و گفتند همین امشب او را پیدا کرده و در جهت حل مشکل به او کمک و نتیجه را هم به من اعلام کن. تا ساعت ۱۲ شب هم دوباره موضوع را پیگیری کردند که نتیجه چه شد؟ که در جواب گفتم من به آدرسها مراجعه کردم اما منزل آن خانم جابه جا شده است. گفتند پس حتماً پیگیری و مشکل را حل کن تا من وجدانم راحت باشد که همینگونه هم عمل شد. این پیگیری و جدیت نشانه توجه ایشان به حل مشکلات مردم به ویژه موارد خاص است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=57772
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. از ياسوج گفت:

    دستتون درد نكنه يعني جاده ياسوج باباميدان از سال 84 شروع شد و سال88تمام شد
    كل راه روستاييمون از اول تا سال84طولشون4200كيلومتر بوده هنوز هم همونه حالا هزاران كيلومترتتونو از كجا اوردين و چكارش كردين كه ما نميبينيم
    يكم و فقط يكم منطقي باشيد و اين روزهاي اخر امارها را خراب نكنيد

دیدگاه شما