سه شنبه 25 تیر 1392 - 12:11

نقش آیت الله هاشمی درکابینه روحانی!

“حجت‌الاسلام قدرت‌الله عليخاني”  مشاور پارلماني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره چينش کابينه دولت يازدهم گفت: با توجه به صحبت‌هايي که حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني در روز يک‌شنبه ( 23 تيرماه)  در مجلس شوراي اسلامي و در جمع نمايندگان داشت، شاهد خواهيم بود که وي افرادي کاردان و باسابقه اجرايي قوي را براي کابينه خود انتخاب خواهد کرد.

وي افزود: هيچ جاي نگراني نيست و به طور حتم کابينه‌اي قوي، دلسوز و همراه با مردم از سوي رئيس‌جمهور منتخب ملت شکل خواهد گرفت.

مشاور پارلماني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره دخالت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در چينش کابينه رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران اظهار داشت: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در مقوله انتخاب افراد و چينش کابينه حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني هيچ‌گونه دخالتي ندارد و شان و جايگاه وي نيز به دور از اين است که در چينش کابينه رئيس‌جمهور منتخب دخالت کند.

عليخاني با بيان اينکه آيت‌الله هاشمي علي‌رغم درخواست‌هاي مکرر هيچ‌گونه دخالتي در انتخاب افراد کابينه دولت يازدهم ندارد، تصريح کرد: وي اعتقاد دارد که رئيس‌جمهور منتخب  داراي اشراف کامل به وضعيت فعلي کشور است و به طور حتم مي‌تواند كابينه منسجمي را تشكيل دهد.

مشاور پارلماني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت: تصميم‌گير اصلي درباهر انتخاب وزرا حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني است  و با توجه به شناخت و طرز تفکر وي به طور حتم مشکلي در چينش کابينه نخواهد داشت.

عليخاني خاطرنشان کرد: تنها مشکلي که ممکن است در مسير حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني به وجود آيد، افراطي‌گري برخي از افراطيون است لذا آن‌ها نيز بايد بدانند که مقام معظم رهبري، ملت و مجلس حمايت خود را از رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران اعلام کرده‌اند و جايي براي اظهارنظر آن‌ها نمانده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56934
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما