سه شنبه 25 تیر 1392 - 11:47

پشت پرده سر بریدن شیعیان دیاله

یکی از اعضای کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق از دستان آغشته به خون حزب موسوم به «الحزب الاسلامی» در کشتار و بریدن سرهای پیروان مکتب اهل بیت(ع) در استان دیاله عراق، پرده برداشت.
 به گزارش بویر نیوز به نقل از فارس، «قاسم الاعرجی» عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق با بیان اینکه اطلاعاتی داریم که نشان می‌دهد «الحزب الاسلامی» در پشت پرده عملیات سر بریدن پیروان اهل بیت(ع) در منطقه المقدادیه استان دیاله قرار داد، افزود: جنایات دردناکی از جمله سر بریدن افراد توسط گروهک‌های جنایتکار در منطقه مذکور صورت گرفته که به دنبال بر افروختن آتش فتنه طائفی است.

وی بیشتر قربانیان حوادث منطقه المقدادیه را از عشیره بنی‌تمیم که از صدها سال در این منطقه زندگی می‌کنند، برشمرد و برخی از نمایندگان پارلمان بغداد را به ایجاد پوشش برای جنایتکاران و تأمین محافظ برای آنها متهم کرد ولی نامی از آن نمایندگان بر زبان نیاورد.

الاعرجی از نمایندگانی که از آنها سخن گفت، ‌درخواست کرد با تسلیم جنایتکاران به دستگاه‌های امنیتی عراق، به عملیات ذبح و سر بریدن شیعیان استان دیاله پایان دهند.

عملیات کشتار ضد شیعیان در منطقه المقدادیه استان دیاله از مدت‌ها قبل آغاز شده و تقریباً به صورت شبه مستمر ادامه پیدا کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56915
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما