سه شنبه 25 تیر 1392 - 11:25

واژگونی خونین اتوبوس ولوو

در 24 ساعت گذشته در جریان وقوع سه مورد تصادف رانندگی منجر به واژگونی در جاده‌های کشور، چهار تن جان خود را از دست داد و هفت تن دیگر نیز زخمی شدند که مهمترین آن مربوط به یک دستگاه اتوبوس ولوو در استان زنجان بود.

سرهنگ رضا سلبی، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس ولوو در کیلومتر 33 آزادراه زنجان – قزوین، اظهارکرد: بی‌توجهی به جلو از سوی راننده اتوبوس ولوو در ساعت 2:11 بامداد امروز سبب جراحت چهار تن شد.

وی همچنین از واژگونی مرگبار یک دستگاه کامیون ایسوزو در کیلومتر 25 محور شیراز – خرامه در ساعت 19 روزگذشته خبر داد و گفت: در پی این حادثه دو تن جان خود را از دست داد و دو تن دیگر نیز مجروح شدند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده کامیون ایسوزو اعلام کرد.

سلبی با اشاره به وقوع حادثه واژگونی دیگری در استان خراسان‌جنوبی، به ایسنا گفت: در پی واژگونی یک دستگاه وانت‌پیکان در کیلومتر 101 محور روستایی زیرکوه، دو تن جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه یک تن نیز در جریان این حادثه که در ساعت 12:25 روز گذشته نیز رخ داد، مجروح شد خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس‌راه بی‌توجهی به جلو از سوی راننده وانت پیکان را علت این حادثه اعلام کرد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به مهم‌ترین علل وقوع حوادث در جاده‌های کشور نیز اظهار کرد: تخطی از سرعت مطمئنه، توجه نکردن به جلو، انحراف به چپ، رعایت نکردن حق تقدم عبور و خستگی و خواب‌آلودگی راننده به ترتیب در صدر علل بروز رانندگی روز گذشته بود که از این میان 35 درصد تصادفات به واژگونی منجر شد.

سلبی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور نیز تصریح‌کرد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی، تمامی محورهای کشور از جوی مساعد و ترافیکی روان برخوردار است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام شماره 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی، با این شماره تماس بگیرند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56907
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما