سه شنبه 25 تیر 1392 - 1:32

تعبیر زشت کوچک زاده از مشاوران و تیم دکتر روحانی

جناب آقای دکتر مهدی کوچک زاده در مطلبی که در باره سخنان روز یکشنبه آقای دکتر حسن روحانی در مجلس نوشته اند و در وبلاگ شخصی خود منتشرکرده اند، که در ادامه آورده شده است.
به گزارش بویرنیوز؛ کوچک زاده نوشت:  در جلسه دیدار روز یکشنبه آقای روحانی با نمایندگان مجلس که غیرعلنی بود و زنده از سیما پخش شد!! خیلی حرفها و ادعاها مطرح شد که جای تامل بسیار دارد خصوصا که توسط شخصیتی بیان گردید که مبشر اعتدال و صداقت بوده و در همان سخنرانی در پیشگاه نمایندگان ملت اظهار داشت:

“دولت آینده نه در فکر تقابل با مجلس خواهد بود، نه در فکر آن خواهد بود که خدای ناکرده مجلس را با آمار غیردقیق فریب دهد و نه در فکر آن . . . . . . . . . .  . ..”

اما با کمال تاسف تنها در  یکی از چندین مورد ادعای مطرح شده شاهد طرح آماری در باره اشتغال از سوی رئیس جمهور منتخب بودیم که مایل نیستم آنرا تعبیر به عدم صداقت و فریبکاری کنم اما بدون شک تهیه کنندگان و ارائه کنندگان آن به رئیس جمهور خیلی به فکر حفظ اعتبار ایشان نبوده اند که جا دارد از ایشان خواسته شود مراقب این قبیل پوست خربزه ها باشند! ایشان در بخشی از فرمایشاتشان فرمودند:

“شما آمار مرکز آمار را نگاه کنید که بین سال 85 تا 90 رقم شاغلین چه مقدار است؟ سالی 14 هزار نفر؟ این اشتغال سالهای اخیر کشور ماست، همین ارقام به اختصار کافی است که شرایط کشور ما را نشان دهد.”

اجازه دهید با ایشان که حقوقدانند به طریقه الزموهم بما الزموا علیه انفسهم بحثی طلبگی داشته باشیم!

آمار اشتغالی که مرکز آمار مورد استناد ایشان برای سال 90 و فقط در استان تهران اعلام نموده و در آدرس اینترنتی زیر :

http://salnameh.sci.org.ir/Dictionary/ShowSelectData.aspx?year=1390§ion=3

برای همگان قابل دستیابی است حاکی از ایجاد یکصد و پانزده هزار و هشتصد و شصت و دو شغل د راستان تهران است!

عین متن مندرج در سایت مرکز آمار در مورد اشتغال سال 1390 فقط در استان تهران را در زیر بخوانید:

“در سال 1390 بر اساس نتایج آمارگیری از نیروی کار 36 درصد جمعیت 10 ساله و بیشتر ، فعال محسوب می شوند که این نرخ در بین مردان 4/59 درصد و در بین زنان 11 درصد می باشد. نرخ بیکاری در میان این گروه جمعیتی 3/11 درصد . . . . . . . . . . . . . . . .  در سال 1390 تعداد 115862 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است که نسبت به سال قبل 35/3 درصد افزایش داشته است. همچنین حدود 142 هزار نفر متقاضی کار در مراکز کاریابی استان ثبت نام نموده اند که 8/62 درصد آن مردان و 2/37 درصد آن را زنان تشکیل داده اند. . . . . . .  . . . .”

سایت آفتاب هم که در خدمت ایشان است نیز در 17 اردیبهشت 91 در مطلبی تحت عنوان “اختلاف زیاد آمار اشتغال دولت با مرکز آمار” با کد 155082 با استناد به آمار مرکز آمار اشتغال ایجاد شده در کشور در سال 90 را یک میلیون و سیصدهزار شغل اعلام نموده است و مدعی شده دولت که یک میلیون و ششصد هزار اعلام کرده آمار صحیحی ارائه نکرده است!

جا دارد که آقای روحانی که با استناد به آمار اشتغال مرکز آمار عدد 14 هزار شغل را برای نمایندگان مردم بیان نموده اند علت این مغایرت را از مشاورینشان سوال فرمایند!

ایشان در سخنرانی خود فرموده اند که :

” چهار کمیته تشکیل دادیم، اقتصادی، سیاست خارجی، سیاست داخلی و مسایل فرهنگی و اجتماعی. زیر نظر این چهار کمیته 20 کارگروه مشغول به کار شده اند و از 500 نفر از صاحب نظران، ازشخصیت‌ های فرهیخته دانشگاهی، آن ها که سابقه کار اجرایی یا قانونگذاری داشته اند و از بسیاری از تشکل‌ های مردمی استمداد طلبیدیم و یک بار اوضاع کشور را بررسی کردیم و در کنار آن از مسوولین فعلی اجرایی کشور هم استفاده کردیم. گرچه نتیجه این دو فاصله زیادی با هم داشت، کارگروه های ما وضع کشور را به گونه ای دیگر ترسیم می کنند با آمار و ارقامی دیگر، مسوولین اجرایی که از آن ها گزارش می خواهیم کتبا یا شفاها، آن ها به گونه ای دیگری می گویند.
دولت یازدهم در 100 روز اول واقعیات کشور را خواهد گفت”

و من امیدوارم واقعیات کشور را آن چهار کمیته و 20 کارگروه و 500 صاحب نظر مثل این مورد برایشان ترسیم نکنند تا ایشان در ارائه واقعیات کشور به نمایندگان آیینه صداقت باشند نه خدای نخواسته . . .  .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56872
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. قروووو گفت:

    کوچک زاده دنبال وزارت خونه بود گیرش نیومد عصبیه

  2. یاک گفت:

    کدام تعبیر زشت ؟ شماها و امثال شما طی این 8 سال زشت ترین الفاظ و القاب را که شایسته خانواده هایی است که فرزندانی چون شما را ……..به خادم ترین انسان روی زمین یعنی احمدی نژاد عزیز نسبت داده اید حال چنین محترمانه حرف زدن را بر نمی تابید؟

  3. سجاد ح گفت:

    آقای روحانی تلاش بیخود طیف فکریتان جهت سیاه نمایی مرد بزرگی همچو احمدی نژاد بسیار خنده آورست
    مردی که جهاذدر عرصه سازندگی را به حد کمال رساند احمدی نژاد را 4 سال دگر در قلوب مردم ایران باید دید امروز فضا تار از دود اسفندتان است! پس بگذار دوزه ی7د

    • عسکر گفت:

      برادر عزیز اگر کم حافظه ای برو از یک سوپر مارکتی قیمت امسال وپارسال اقلام خوراکی وبهداشتی را بپرس ومقایسه کن وبعد بیا از مرد جهاد در عرصه سازندگی تعریف وتمجید کن .خدا قوت

  4. مهدی گفت:

    آقای روحانی گفته بود در صد روز اول برخی ازمشکلات کشوررو برطرف میکنم ولی هنوزتحویل نگرفته زیرقولش زده وحرفهای دیگه ای میزنه مشاورش هم میگه وضع ازاونی که فکرمیکردیم خرابتره.این یعنی یک هزارم احمدی نژاد هم برامردم کارنمیکنه.خیالتون راحت

  5. ناشناس گفت:

    این یک راهیه که اول سیاه نمایی کنن بگن وضع خیلی خرابتر از اونیه که فکر میکردیم تا بعد که موفق نبودن بگن ما تلاش کردیم اما ویرانه تحویل گرفته بودیم تقصیر ما نیست.البته منظورم خود روحانی نیست این سیاست اطرافیان ایشون هست تا ببینیم روحانی چقدر بقول خودش که تدبیر ه وپایبندی به اصول نظام و منافع کشور عمل میکنه امیدواریم بر ابروی کشور اسلامیمان بیفزاید و دل نایب امام زمان رهبری را شاد کند

دیدگاه شما