دوشنبه 24 تیر 1392 - 23:57

ادامه رسوایی مجری بی‌بی‌سی با چند اتهام جنسی دیگر

استوارت هال مجری سابق بی‌بی‌سی که به 14 مورد آزار جنسی دختران نوجوان اعتراف کرده بود و به 15 ماه زندن محکوم شده، به تازگی با چند اتهام جنسی دیگر روبرو شده است.

پلیس در حال تحقیق درباره اتهام‌های جدید این مجری 83 ساله هست. به گفته پلیس لانک‌شایر: «فقط می‌توانیم تائید کنیم که اتهام‌های جدیدی به هال وارد شده است و در حال تحقیق در این باره هستیم تا به نتیجه درست برسیم.»

پلیس همچنین اعلام کرد اتهام جنسی موضوعی بسیار مهم است و به شدت جدی گرفته می‌شود و هر کسی که در باره اتهام‌های هال چیزی می‌داند باید به آن‌ها مراجعه کند.

این اتهام‌های جدید درحالی صورت گرفته که بسیاری به حکم محکومیت 15 ساله هال اعتراض کرده‌اند و مدعی شده اند بدین ترتیب هال «قسر در می‌رود». آخرین نتایج درباره این پرونده به زودی منتشر می‌شود.

هال که پیشتر مجری برنامه تلویزیونی هم بوده، تهدیدگری فرصت‌طلب بوده است. او در فاصله 1968 تا 1986، 13 دختر 9 تا 17 ساله را مورد آزار جنسی قرار داده است.

هال در نیم قرن گذشته یکی از چهره‌های آشنای دنیای خبری بریتانیا بود. او در دهه 1970 اجرای برنامه «It’s a Knockout» را برعهده داشت و اخیرا به عنوان مفسر فوتبال در برنامه زنده رادیو بی‌بی‌سی5 کار می‌کرد. او همچنین تا زمان دستگیری‌اش در «رادیو تایمز» به‌صورت هفتگی مقاله ورزشی می‌نوشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56817
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما