دوشنبه 24 تیر 1392 - 17:02

پیشنهاد رسمی الشارجه به نکونام + تصویر

باشگاه الشارجه امارات با ارسال دعوتنامه رسمی از کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرد، یک سال آینده را در این تیم توپ بزند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد نکونام که به دلیل بی‌نتیجه‌ ماندن مذاکراتش با باشگاه استقلال و فراهم نشدن شرایطش با وجود مصاحبه‌های فراوان از سوی استقلالی‌ها وضعیت نامشخصی برای فصل آینده دارد، با پیشنهادی جدی از سوی باشگاه شارجه روبه‌رو شده است. البته این پیشنهاد دو ماه پیش و در تاریخ 20 مه 2013 برای نکونام ارسال شده است اما با توجه به این که این بازیکن علاقمندی خود را برای تداوم حضور در استقلال بارها اعلام کرده و هواداران استقلال هم خواهان ادامه حضور در او در این تیم هستند، به این دعوتنامه پاسخ نداده است. با این حال با توجه به این که باشگاه استقلال هنوز تکلیف کاپیتان تیم ملی را در فاصله یک سال تا شروع جام جهانی مشخص نکرده است، نکونام با حضور در فدراسیون فوتبال مسئولان فدراسیون فوتبال را در جریان این پیشنهاد قرار داده است.

 

 

پیشنهاد شارجه به نکونام

 

او چند روز پیش به کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال رفت تا درباره بندهای قراردادش با استقلال تحقیق کند اما در همان زمان در خبری اعلام شد که نکونام قصد شکایت از استقلال را دارد اما واقعیت این بود که او با حضور در فدراسیون قصد داشت، شرایط قراردادش با استقلالی‌ها را به لحاظ قانونی بررسی کند.

با این همه نکونام هم چنان منتظر پاسخ مسئولان باشگاه استقلال است ولی اگر جواب رسمی مانند روزهای گذشته به دست کاپیتان تیم ملی نرسد، احتمال دارد، در ظرف 48 ساعت آینده به پیشنهاد شارجه که افزون بر یک میلیون دلار عنوان می‌شود، پاسخ مثبت دهد.

 

به گزارش ایسنا در حالی این پیشنهاد رسمی به دست نکونام رسیده که در روزهای گذشته برخی بازیکنان از پیشنهادهای چینی و اماراتی خود خبر می‌دادند ولی در نهایت با تمدید قراردادشان بار دیگر در تیم سابق خود ماندگار می‌شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56767
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما