دوشنبه 24 تیر 1392 - 13:08

گل آخر نقل و انتقالات را زدیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید این باشگاه با جذب کریم انصاریفرد گل آخر فصل نقل و انتقالات را زده است. او همچنین می‌گوید در قرارداد انصاریفرد شرطی برای جدایی‌اش از تراکتور در صورت داشتن پیشنهاد خارجی نیست.

حمید زینی‌زاده در گفتگو با مهر، در خصوص اینکه چرا با وجود تکذیب خبر جذب کریم انصاریفرد در روزهای گذشته، به یکباره این بازیکن در تراکتورسازی حضور یافت، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: کار ما برای خرید کریم انصاریفرد تمام شده بود ولی وی شرط کرده بود این موضوع را اعلام نکنیم تا در صورتی که اگر در فرصت باقیمانده فرصتی برای حضور در باشگاه‌های خارجی داشت، به اروپا برود. با این حال یکشنبه شب این موضوع منتفی شد و خبر تراکتوری شدن انصاریفرد رسانه‌ای شد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در قرارداد کریم انصاریفرد شرطی برای جدایی در میانه‌های در صورت داشتن پیشنهاد خارجی هست یا خیر؟، گفت: این صحبت‌ها نیست. انصاریفرد از ما جدا نمی‌شود و تا آخر فصل تراکتوری می‌ماند. البته ما علاقه داریم که بازیکنان ایرانی رشد کنند و به باشگاه‌های مطرح بروند. خودمان از این موضوع استقبال می‌کنیم!

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه این باشگاه با جذب انصاریفرد گل آخر فصل نقل و انتقالات را زده است، یادآور شد: ما در حال حاضر دنبال یک مهاجم و یک هافبک خارجی هم هستیم که مطمئن لیگ را شروع کنیم زیرا باید در سه جبهه بجنگیم.

زینی‌زاده در پایان همچنین گفت: می‌خواهیم نیمکت ما قوی باشد تا در سه میدان پیش رو قدرتمند کار کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56694
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما