دوشنبه 24 تیر 1392 - 11:41

اهدای اعضای بدن کودک یک ساله

اعضاء بدن يك دختر بچه یک ساله که دچار مرگ مغزي شده بود، توسط تيم هماهنگی پيوند اعضاء بیمارستان گلستان و با رضايت خانواده وی براي پيوند به بیماران نیازمند، از بدن وی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدير مركز پيوند اعضا در بيمارستان گلستان اهواز در این خصوص گفت: صبح روز گذشته با تلاش تیم پیوند اعضا و دکتر امین بحرینی فوق تخصص پیوند اعضاء بیمارستان گلستان، دو کلیه و کبد آتنا بهمنی کودک یک ساله مرگ مغزی شده از بدن وی خارج و براي پيوند به شيراز انتقال داده شد.

دكتر عباس چنانه افزود: در حین انجام این عمل مهم، نکته ای که به ما روحیه مضاعف می بخشید، سعه صدر و خویشتن داری والدین آتنا بود که جای بسی تقدیر دارد. صادق بهمنی و همسرش با وجود سن کمی که دارند به خوبی و به موقع تصمیم به اهداء اعضای فرزندشان گرفتند و مانع مرگ بیماران نیازمند دیگر شدند.

وی عنوان كرد:‌ در حال حاضر در تمامي شهرهاي استان يك تيم رابط پيوند وجود دارد تا در صورتی كه با مورد مرگ مغزي مواجه شدند، بتوانند خانواده بيمار مرگ مغزي را مجاب به اهداء عضو كنند.

آتنا بهمنی کودک یک سالۀ باغملکی، چند روز پیش به دلیل ابتلا به سرماخوردگی شدید و متعاقباَ تشنج، مرگ مغزی شد که با تلاش تیم هماهنگی بیمارستان گلستان اهواز و رضایت خانوادۀ وی، اعضاء بدن این کودک به سه بیمار نیازمند اهداء شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56649
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما