دوشنبه 24 تیر 1392 - 10:17

روایت رفیقدوست از نظر هاشمی درباره مشایی

محسن رفیق‌دوست با اشاره به ملاقاتش با هاشمی می‌گوید هاشمی می‌دانست که در انتخابات به خاطر سن بالا رد صلاحیت می‌شود.
وی در مصاحبه با خبر آن‌لاین و درباره رد صلاحیت هاشمی گفت: من در ملاقاتی که با آقای هاشمی قبل از اعلام اسامی احراز صلاحیت‌شدگان داشتم ایشان احتمال می‌دادند که رد صلاحیت شوند.
می‌گفتند واقعا هم سن من بالاست و می‌گویند که رئیس‌جمهوری بیش از 16، 17 ساعت در روز زمان می‌خواهد اما من بیش از چند ساعت توان جسمی ندارم. رد صلاحیت ایشان هم مسئله خاصی بود که تصمیم‌گیرانی که در شورای نگهبان مسئول بودند همین موضوع را حس کردند، خیلی هم در کمال صفا با آقای هاشمی برخورد می‌کردند و حتی از ایشان خواهش کردند که انصراف دهند اما ایشان می‌گفتند چون احساس تکلیف شرعی کردم باید بمانم.
وی درباره نظر هاشمی نسبت به مشایی نیز گفته است: در ملاقاتی که من با آقای هاشمی پیش از ثبت‌نامشان داشتم، ایشان عنوان می‌کردند که مطمئن هستند که مشایی رد صلاحیت می‌شود. اصلا مشایی صلاحیتی نداشت که قرار باشد تایید یا رد شود. آنقدر مسئله در مورد او وجود داشت که دیگر جایی برای بررسی صلاحیت باقی نمی‌گذاشت. حتی در این ملاقات آقای هاشمی عنوان می‌کردند که من اصلا کاندیدا نمی‌شوم، ولی بعد شدند و وقتی از دلیل این اقدامشان سوال کردم گفتند خیلی زیاد به من مراجعه شد و احساس تکلیف شرعی کردم.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56633
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما