یکشنبه 23 تیر 1392 - 20:30

درگیری خونین در جلسه اداری کهگیلویه و بویراحمد

در جلسه روز گذشته در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که به منظور تعیین تکلیف نمایشگاه بین المللی صورت گرفته بود درگیری شدیدی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار بویرنیوز، در این جلسه که ساعت 6 عصر با حضور اعضای هیئت مدیره نمایشگاههای صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد و اتاق بازرگانی و امور صنفی بودند تشکیل شد.

از آنجا که وزارت صنایع و معادن و بازرگانی ، نمایشگاههای بین اللملی را ملزم کرده بود تا از حالت تعاونی به حالت سهامی تغییر وضعیت دهد، این جلسه به منظور تعیین وضعیت نمایشگاهها صورت گرفت.

جبار کیانی رئیس اناق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد مخالف ادامه روند مدیریت کنونی  عالی پور بر نمایشگاههای بین اللملی بود اما کریمی به عنوان نماینده صنفی موافق ادامه مدیریت عالی پور و در همین حین بین کریمی و کیانی درگیری فیزیکی شدید رخ داده و منجر به بریدن دست کیانی توسط شيشيه هاي خورده شد و باعث انتقال ایشان به بیمارستان و اتاق عمل شده و تاکنون هم در بیمارستان در اتاق عمل بستری شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56512
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    …….

  2. سعيد گفت:

    همين كارا رو ميكنيم كه هر جا ميريم ميكن ….مسيول اينجور باشه واي به حال مردم عادي

  3. اریک کانتونا گفت:

    از بس …. خشونت اینجا افتخار است.
    اینجا: City of God

  4. سیدجواد گفت:

    حکم اخراج چنین مدیرانی سبب می شود تا بی فرهنگی ریشه کن شود

  5. علي گفت:

    شمايي كه به نظر آقاسعيد نظرمنفي داديد چرا خودتونو گول ميزنيد راست ميگكه ديگه هرجا ميريم ميگن شما بي فرهنگين خداييشم همينجوره اين حرف مه هيچ ربطي به بي تعصبي به لربودنم نداره

  6. سهیل گفت:

    من کیانی را میشناسم ادم منطقی و روشنفکر و متجددیه همچنیت عالیپور هم خوب میشناسم یادم تو نمایشگاه یه بار گیر داده بود به یه فیلم که یه خانم روش کار با یه اب میوه گیری را نشون میداد ایشون میفرمودند خانمه بی حجابه ……شده بود مضحکه همه غرفه دارا…انصافا تخصص وتوانمندی عالی پور زیر صفره در این حوزه وبنا بر رابطه گذاشتنش اونجا… ودلایل پسرفت در این استان بکارگیری چنین افرادیه….

  7. منتقد گفت:

    اگه اینجوری نمی شد جای بسی تعجب بود. به تمام معنا استان ما در عصر جاهلیت بسر میبرد

  8. یک مطلع گفت:

    من تازه با آقای کیانی تلفنی صحبت کردم گفت اصلا چنین چیزی صحت ندارد و کذب محض است خواهشا بویرنیوز در خبر دادن دقت کنید که دستی دستی آبروی حرفه خبرنگاری و استان کهگیلویه و بوئراحمد نرود

    دقت دقت دقت

  9. فعال اقتصادی گفت:

    نوشتن قسمتی از واقعیت به جای تمام آن خود به مثابه گفتن دروغی بزرگ است. به عنوان یکی از مخاطبان بویر نیوز و ازکسانی که از واقعه اتفاق افتاده اطلاع موثق دارد از مدیریت این سایت تقاضا دارم نسبت به اصلاح این خبر که به شکل عجیب و مشکوکی دور از تمام واقعیت است اقدام نماید. انتخاب عکسی فانتزی با محوریت چاقوی خونین برای این خبر، ذهن خواننده را به سمت درگیری فیزیکی بوسیله سلاح سرد سوق می دهد، در صورتی که واقعیت اینگونه نیست و بین طرفین (کیانی و کریمی) هیچگونه درگیری فیزیکی رخ نداده و آسیب دیدن دست کیانی پور به دلیل اثابت درب سالن جلسات با ایشان است. به صورت کلی آنچه که رخ داد کشمکشی بود بر سَر ماندن و یا رفتن مدیریتی نا کارامد، بحثی بر سر ادامه فعالیت شرکت نمایشگاههای بین المللی استان با حضور بخش خصوصی از طریق تبدیل به سهامی خاص یا ادامه دور باطلی تحت لوای تعاونی(آنچنان که می دانیم تمامی شرکت های استان های دیگر بجز استان خودمان به شکل سهامی خاص فعالیت میکنند!).
    آنچه که به گوش بنده به عنوان کسی که به واسطه ارتباط شغلیش با مسائل مربوط به تجارت و بازرگانی و از منبع موثق رسیده، حکایت از موضع آقای کیانی پور در دفاع از تبدیل این شرکت از تعاونی به سهامی خاص است. دلیل ها ی ایشان آنچنان که شنیده شده: ایجاد انگیزه برای حضور سهامداران و سرمایه گذاران (اشخاص و تشکل های خصوصی) مشتاق، جهت سرمایه گذاری برای ساخت ساختمان و سوله و متعاقب آن برپایی نمایشگاه های داخلی و بین المللی آبرومندانه در راستای پتانسیل های استان در زمین چند هکتاری این شرکت که به علت ضعف مدیریتی و فراهم نبودن شرایط بلا تکلیف مانده، اجرای مصوبه مسکوت مانده ی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص تیدیل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان ک.ب از تعاونی به سهامی خاص، تطبیق فعالیت و کارکرد این شرکت با نُرم و فرم جهانی، منطقه ای و کشوری.
    متاسفانه آنچه که رخ داد کارشکنی مداوم اشخاصی بود که تغییر در ساختار شرکت نمایشگاههای بین المللی استان از تعاونی به سهامی خاص را مانعی برای منافع شخصی و جایگاه باطل خود می دیدند.
    امید است با ارج نهادن به کسانی همچون کیانی پور که عاشقانه و دلسوزانه برای پیشرفت و توسعه استان از همه وجود خود مایه می گذارند شرایط را برای برون رفت از این محرومیت همه گیر استان مهیا کنیم.

  10. فرهنگی گفت:

    من هم عالی پور را میشناسم اتفاقا ایشان از مدیران بسیار موفق در سطح استان بوده طوری که برای پست های کلیدی کشوری نیز از ایشان دعوت شده ضمن اینکه فردی مومن تحصیل کرده و از خانواده های معزز شاهد می باشد توانمندی ایشان در مدیریت زبان زد عام وخاص هست.

  11. پروین گفت:

    با سلام
    وقتی یک مدیر که مجموعه ای را هدایت می کند چنین مسائلی داشته باشد مجموعه را خراب می کند سیاستگذاریها را خراب می کند و کارکردها را ضایع می نماید و…به نظر من همچین کسانی لیاقت نشستن بر کرسی خدمت به خلق الله رو ندارند
    معمولا” یکی از ویژگیهای برجسته این مدیران نالایق این است که مدیر سفارشی هستند و با رابطه بر سر کار می آیند آنها تلاش می کنند که نیروهای تحت امرخودرا جابجا کنند چون هنگام گرفتن پست ومقام از صاحب قدرتی غرورشان پایمال گشته است و حریم انسانی آنها با چالش جدی روبرو شده است لذا سعی میکنند این شکست روحی و شخصیتی خود را باجابجائی زیر دستان جبران کنند که بحمدالله در استان ما فراوانند .
    فقدان یا ضعف جدی وجدان کاری در مدیران ما زیاد است یعنی چون آنها بر اساس شایستگی انتخاب نشده اند بنابراین همیشه بیشتر انرژی روانی خود را صرف غلبه بر استرسهای خیالی از دست دادن مدیریت می نمایند و بدون دلیل به زیر مجموعه خود و حتی مراجعین مشکوک می گردند و تضاد دائمی تفکر خیالی از دست دادن مدیریت و واقعیتهای موجود عملا” آنها را به موجودی ستیزه گر تبدیل می کند که مدام می خواهند تعارضات درونی خود را با فرافکنی ویژگیهای نادرست به دیگران جبران کنند.
    آسیب مهم نشأت گرفته از این ویژگیها این است که این تیپ مدیران فوق العاده انحصار طلب هستند و به همین خاطر نیز همیشه تلاش دارند تمام کارمندان زیر مجموعه را خودشان انتخاب کنند و اگر فرصت داشته باشند حتی سرایدار و خدمتگزار ساده را براساس معیارهای خود انتخاب می کنند یعنی دلشان می خواهد هیچ کس جرات انتقاد از آنها را نداشته باشد چرا که فوق العاده شکننده هستند و چون تمام انرژی خود را صرف مقابله با جنگهای خیالی و طرح و نیرنگ مدیریتی می نمایند دیگر حوصله تحمل اعتراضی را ندارند.
    چنین مدیرانی ظاهری مغرور دارند ولی برای فریب دیگران به اظهار خدمت به محرومین و آدمهای بدبخت و یا حتی احسان به فقرا و… متوسل میشوند ولی غافل از اینکه با مال دزدی احسان فایده ای ندارد و این عمل را ناخودآگاه برای رهایی از عذاب وجدان انجام می دهند.
    این مدیران نالایق با توسل به رابطه گرایی مطلق به هرجا منتقل شوند حتما” اصرار دارند معاونین خود را که اکثرا” آدمهای ضعیف تر از خود ایشان هستند خودشان انتخاب نمایند و اگر به علت شرایط تخصصی افراد نتوانست چنین کند دوست دارد آن پستها خالی بماند و اگر هم ناچار شد همیشه مراقب آنها می گردد که برایش خطری محسوب نشوند.
    این مدیران ارگانهای دولتی و سرانه بیت المال همان نهادها را مثل اموال شخصی خود تلقی می کنند و انگار یک شرکت خصوصی راه انداخته اند که چنین می کنند و به همین خاطر نیز فوق العاده سلیقه ای عمل می نمایند و بخاطر همین بدبختیهاست که الان در کشور این همه مشکلات داریم .
    ضعف تقوای اخلاقی یکی دیگر از دلایلی است که باعث میشود مدیری دست به چنین اعمالی بزند . یعنی آنها هیچوقت بر اساس اصول اخلاقی و اعتقادی قضاوت و عمل نمی نمایند بلکه براساس اصول تحریف شده و مسخ شده هویتی خود تصمیم می گیرند و به همین دلیل نیز هیچ ابایی از انگ و برچسب زدن به دیگران و گوش بریدن و انگشت بریدن و … ندارند
    در خاتمه شعور ناخودآگاه و وجدان مدیران نالایق را مورد خطاب قرار می دهم و این فرمایش امام حسین (ع) را به آنها یاد آوری می نمایم که “اگردین ندارید لااقل آزاده مرد باشید”.
    شاید کسی مسلمان نباشد ولی می تواند جوانمرد باشد و قطعا خود این ویژگی در نهایت به نجات آنها منجر می گردد و ما نمونه هایش را در تاریخ زیاد سراغ داریم بنابراین توصیه من به این افراد به عنوان یک کارمند این است که به خود آیند و لقمه ای را که با راه حلال و راحتتر می توانند به خورد بچه هایشان بدهند با اسیر غرور و عار و ننگ گشتن به حرام تبدیل نکنند.
    چنین مدیرانی بلای امروز جامعه ما گشته اند کو اخلاق – جوانمردی – سعه صدر- انتقادپذیری و …
    بهترین واکنش در برابر چنین مدیران نالایقی اخراج از سیستم مدیریتی است تا درس عبرتی باشد برای سایرین . یا علی (ع)

  12. lمجيد گفت:

    من عالي پور را مي شناسم انسان خوبي است ولي اين آقا بازنشسته است بايد برود و فردي مستحق و توانمند با فكر نو و جديد جايش را بگيرد احتمالا در اين استان قحط رجال است

  13. بویراحمد گفت:

    آنچه که باید مد نظر داشته باشیم اینه که آقای کیانی پور جهت همکاری و فعالیت در شرکت نمایشگاه بین المللی استان هیچ گونه حق الزحمه و پولی تحت هیچ عنوان ودر هیچ زمانی دریافت نکرده و حضور ایشان در این مجموعه فقط از بابت عشق و علاقه به کار کردن برای تعالی جایگاه اقتصادی و تجاری استان است، اما در مقابل می توان دید که چه کسانی چه منفعت ها که از این راه کسب نکرده اند. تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!

  14. گرمسیری گفت:

    کیانی به دنبال احقاق حرف حق وفکرواندیشه درست است اما عده ای……

  15. بویراحمدی گفت:

    عالی پور بلاخره چه پستی دارد 1 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 2 مدیری اصلاح طلب 3- مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی 4- رییس هیات بوکس استان چپی راستی کارگزار موتلفه یا برخوردار از همیه اینها

  16. دلسوز استان گفت:

    باسلام خدمت همشهریان عزیزم میرسانم که خدایی اقای جبار کیانی پور یک فرد باصداقت وکارامد وخوش فکروخوش عقیده میباشد.ودلسوز ویژه استان به نظر اینجانب میباشد.

  17. مهرداد گفت:

    به نظر من مدیریت عالی پور در حد یکی از وزارتخانه های کشور است ایشان باید وزیر باشد نه مدیر یک نمایشگاه چون هم تعهد دارد هم تخصص ضمنا از خانواده معظم شهداست حیف که استان ما ظرفیت چنین افرادی را ندارد مردمی هستیم حسود و تنگ نظر که میدان دیدمان کمتر از یک وجب است و الا این حال و روزمان نبود

  18. بخشوده گفت:

    انصافا من کیانی را از بچگی میشناسم ادم منطقی ،با سواد ،باشعور و با حوصله ای هستند.اهل درگیری فیزیکی و دعوا نیست.علیرغم اینکه پیگیر مطالبات مردم و اداره اش هست بیشتر وقتش را صرف کار اتاق بازرگانی میکند که هیچ حقوقی از ان دریافت نمی کند.پس نتیجه میگیریم که طرف مقابلش ادم مشکل داری هست چون کیانی هیچ نفعی در این دعوا نداره بچز احقاق حق مردم

دیدگاه شما