یکشنبه 23 تیر 1392 - 15:17

جنس پرسپولیس جور شد!

هافبک پرسپولیس گفت: یک تیم خوب بسته شده است، یک مربی کاربلد و یک مدیر با تجربه هم داریم. جنس پرسپولیس برای موفقیت و قهرمانی جور است.

 حمیدرضا علی عسگری افزود: قبول ندارم پرسپولیس کم مهره شده است. بستگی دارد که تعریف ما از مهره چه باشد. اگر منظور اسم‌های سرشناس است که فکر نمی‌کنم اسم، فوتبال بازی کند. من فکر می‌کنم پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده که برای اجرای برنامه‌های سرمربی، مهره‌های خوبی هستند. این مربی است که تصمیم می‌گیرد چگونه بازیکنی می‌خواهد. علی دایی، هم تجربه مربیگری لازم را دارد و هم محیط پرسپولیس و نیازهای آن را می‌شناسد.

وی ادامه داد: البته تیمی مثل پرسپولیس آدم‌های خاص خودش را می‌خواهد. بازیکنان جدید که می‌آیند باید خیلی مراقب باشند تا از مسیر خارج نشوند. در کل فکر می‌کنم پرسپولیس به یک گلچین منطقی از بازیکنان با سابقه‌تر و دارای تجربه و بازیکنان جوان دارای انگیزه تبدیل شده است. با این شرایط و با توجه به حضور یک مربی مثل دایی، گرفتن یک جام صد در صد است، هر چند من امیدوارم که بتوانیم دو جام بگیرم.

مدافع – هافبک پرسپولیس درباره موانعی که بر سر راه پرسپولیس قرار خواهد داشت، تصریح کرد: پرسپولیس الان یک ترکیب ایده‌آل دارد. یک تیم خوب جمع شده است. یک سرمربی کامل بالای سر تیم قرار گرفته است و آقای رویانیان حالا تجربه کار در فوتبال و پرسپولیس را به مزیت‌های دیگر خود اضافه کرده است تا تصمیم‌ها از پختگی لازم برخوردار باشند.

وی افزود: به نظر می‌رسد، همه چیز جمع و جور باشد و با این ترکیب کاری، می‌توانیم به موفقیت برسیم. سردار در این یک سال و نیم آنقدر بالا و پائین فوتبال را دیده که بدون اغراق باید گفت یک مدیر فوتبالی تمام عیار شده است. علی آقا هم فرصت و امکانات را برای اجرای برنامه‌ها به دست آورد. حاشیه‌های دیگری که ممکن است بوجود آید همیشه هستند ولی نمی‌توانند سد راه یک مجموعه منسجم شوند.

علی عسگری درباره شرایط خود، انگیزه‌هایش و پستی که بازی خواهد کرد گفت: سالی که به پرسپولیس آمدم 17 سال داشتم. کمتر بازی کردم. بعد که کم کم جا افتادم یک مصدومیت سخت مرا متوقف کرد ولی حالا بازیکنی هستم که در عین جوانی تجربه‌های خوبی کسب کرده‌ام، انگیزه زیادی دارم و خدا را شکر توانستم خودم را خوب آماده کنم. امیدوارم امسال به لطف خدا مشکلی پیش نیاید و بتوانم با تلاش مضاعف بهترین فصل فوتبالی خودم را داشته باشم.

درباره منطقه بازی همه چیز بستگی به تصمیم کادر فنی دارد. من اوایل جلوتر بازی می‌کردم. شخصا حضور به عنوان عنصر تهاجمی را دوست دارم و هر گاه مورد توجه تیم ملی قرار گرفتم جلوتر بازی می‌کردم اما فکر می‌کنم به عنوان یک مدافع هم خوب عمل می‌کنم و حتما نظر مربیان را جلب می‌کردم که در این پست از من استفاده کردند. به هر حال من بازیکن تیم هستم و تلاش می‌کنم برای موفقیت خودم و تیم خیلی سریع با آنچه مربی می‌خواهد تطابق پیدا کنم.

جام

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56494
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما