یکشنبه 23 تیر 1392 - 13:44

زمان پخش برنامه نود

دبیر شورای هماهنگی ورزش صدا و سیما با بیان اینکه برنامه نود از هفته آینده شروع می‌شود، گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم حق پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال امسال افزایش نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، روز جمعه و شنبه گذشته نقدهای گسترده‌ای به اجرای بهرام شفیع در برنامه ورزش و مردم و دعوت از علی دایی برای نقد یکطرفه جعفر کامبوزیا عضو هیات مدیره باشگاه پرسولیس از سوی مردم و رسانه‌ها مطرح شد.

در همین رابطه حسین ذکایی دبیر شورای هماهنگی ورزش صداو سیما، با تایید حق کامبوزیا برای دفاع و جوابگویی به ادعاهای علی دایی در رسانه ملی گفت: قطعا این شکل طرح نقد در برنامه‌های ورزشی مورد تایید اعضای شورا نیست و بیشتر این مشکلات از همزمانی کار تهیه و اجرا است.

دبیر شورای هماهنگی ورزش در مورد نقش این شورا در کنترل محتوا ، محورها و میهمانان برنامه‌های ورزشی رادیو و تلویزیون خاطرنشان کرد: همه شبکه‌ها از این لحاظ مستقل هستند و ما بیشتر کلیات را با گروه‌های ورزش مطرح می‌کنیم ولی بخش‌های نظارتی صداو سیما برنامه‌ها را از لحاظ محتوایی کنترل می‌کنند و گزارش آنها به ما می‌رسد.

ذکایی همچنین در مورد افزایش حق پخش تلویزیونی برای لیگ برتر سیزدهم گفت: این موضوع در اختبار معاونت اداری ومالی است ولی تا جایی که بنده اطلاع دارم برای لیگ برتر امسال افزایشی نداشته‌ایم.

وی که در برنامه رادیویی ورزش بدون ویرایش حاضر شده بود، در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر مخالفتش با برنامه نود به تهیه کنندگی عادل فردوسی‌پور تاکید کرد: هیچوقت اینگونه نبوده است. از هفته آینده این برنامه از شبکه سه سیما با تهیه کنندگی فردوسی پور پخش می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56444
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما