یکشنبه 23 تیر 1392 - 13:10

تاجگردون تيم اقتصادي دولت احمدي نژاد را فتيله پيچ كرد

غلامرضا تاجگردون در دعواي مجلس و دولت بر سر بودجه توانست به تنهايي هشت نماينده اقتصادي دولت احمدي نژاد را فتيله پيچ كند.

به گزارش بويرنيوز و به نقل از يك منبع آگاه؛ وقتي كه اختلافات دولت و مجلس بر سر بودجه سال 92 بالا گرفت و قضيه در شوراي نگهبان مطرح شد؛ اعضاي محترم شوراي نگهبان از تيم اقتصادي دولت و مجلس براي حل موضوع دعوت به عمل آوردند.

 هشت نماينده از تيم اقتصادي دولت حضور پیدا کردند و از طرف مجلس  دكتر تاجگردون و يك نماينده ديگر به شورای نگهبان رفتند که در نهايت سخنان مجلسيان منطقي تر به نظر اعضاي شورا رسيد و سرانجام رای به نفع مجلس صادر شد .

گفتني است شب همان روز دكتر لاريجاني در قم برخي از اعضاي شوراي نگهبان را ملاقات کردند و در این دیدار اعضاي شورای نگهبان اذعان مي كنند كه توان علمي تاجگردون در بيان مباحث و استدلال های منطقی و علمی ایشان جايي براي هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشت و شكايات مطرح شده توسط دولت بی نتیجه ماند.

همين موضوع باعث مي شود تا لاريجاني ضمن تماسي با تاجگردون از وي بپرسدكه با تيم 8 نفره اقتصادي دولت چه كرده كه حتي زبان  تحسين اعضاي شوراي نگهبان را هم گشوده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56435
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمدی گفت:

    درود برتاجگردون افتخار استان

  2. سیدجواد گفت:

    درود بر نماینده قدر ومتین استان جناب دکتر تاجگردون

  3. غيرت گفت:

    هميشهدر علم مديريت قدرت تخصص حرف اولو ميزنه كسانيكه در بحث هاي اقتصادي و بودجه اي و مالي تخصص دارند هميشه سربلندترند چون مجلس جاي قانونگذاري هست و هر قانوني در مجلس تصويب شود بايد بار مالي ان در بودجه هاي ساليانه ديده شود و اين ميطلبد مردان متخصص حتما حضور داشته باشند و واقعا درود بر چنين مرداني

  4. مهمان گفت:

    سواد؟؟؟؟

دیدگاه شما