یکشنبه 23 تیر 1392 - 12:45

8 سارق حرفه‌ای در یاسوج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری هشت سارق حرفه‌ای در طرح ارتقای امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: 8 سارق حرفه‌ای در یاسوج دستگیر شدند

سرهنگ علی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از دستگیری هشت سارق حرفه‌ای و 20 متهم تحت تعقیب خبر داد و اظهار داشت: پلیس شهرستان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی سارقان حرفه‌ای و افراد تحت تعقیب مقامات قضایی و پلیسی را شناسایی و دستگیر کرد.

وی ادامه داد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور برقراری امنیت و آسایش آحاد جامعه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود که در این طرح پلیس شهرستان موفق به دستگیری هشت سارق و 20 متهم تحت تعقیب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد به دیگر برنامه‌های اجرایی پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر توسط یگان‌های تابعه شناسایی شدند که نتیجه و حاصل تحقیقات یک منطقه آلوده، کشف مقادیری مواد مخدر، مشروبات الکلی و قرص‌های روان‌گردان بوده است.

وی عنوان کرد: طی سه روز گذشته 45 دستگاه وسیله نقلیه متخلف حین تردد در خیابان‌های شهر توسط ماموران متوقف شد و پس از اعمال قانون روانه پارکینگ شدند.

هشدار؛ شهروندان یاسوجی از پارک خودرو در نقاط خلوت خودداری کنند 

این مسئول انتظامی در بویراحمد خاطرنشان کرد: طی 72 ساعت گذشته تعداد هشت سارق دستگیر و در مجموع 14 پرونده سرقت کشف و 20 متهم تحت تعقیب مقامات قضایی و پلیسی دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

کاشانی در ادامه افزود: با تلاش ماموران انتظامی در شهرستان بویراحمد محموله قاچاق پوشاک و لباس خارجی به ارزش ریالی بیش از 55 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان به شهروندان در جهت کاهش سرقت در این شهرستان هشدار داد و گفت: به منظور پیشگیری از سرقت؛ وسائل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند و از پارک کردن خودرو در نقاط خلوت خودداری کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56428
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما