یکشنبه 23 تیر 1392 - 11:40

خداداد: حتما کامبوزیا در غار زندگی کرده!

دایی شناسنامه فوتبال و حتی ورزش ایران است.برای این فوتبال همه کار کرده است.چه کار باید می کرده است که نکرده است.
سایت گل: خداداد عزیزی بازیکن محبوب سابق تیم ملی حرف نمی زند اما وقتی هم صحبت می کند شهر را به هم می ریزد.

این بازیکن دوست داشتنی فوتبال که هنوز هم در بین اهالی فوتبال محبوب است و همیشه حرفهای خودش را بی پروا می زند در تازه ترین مصاحبه اش با سایت گل از فدراسیون فوتبال و رییس فدراسیون شطرنج انتقاد کرد.

آقا خبری از شما  نیست .

استراحت می کنم واز آرامشی که دارم لذت می برم. هرچه از این فوتبال دور باشی  آرامتری..

صحبت های رییس فدراسیون شطرنج را بر علیه دوستتان دایی خوانده اید؟

ظاهرا ایشان گفته علی را نمی شناسد.پس  واقعاًخیلی از مرحله  پرت است.مگر می شود در ورزش باشی و دایی را نشناسی.دایی شناسنامه فوتبال و حتی ورزش ایران است.برای این فوتبال همه کار کرده است.چه کار باید می کرده است که نکرده است.بازی در تیم ملی و رسیدن به بالاترین افتخارات با تیم ایران…آقای گل جهان شده است.در بایرن مونیخ بوده است و در جام باشگاه های اروپا بازی کرده و جام جهانی.البته علی دایی نباید جواب بدهد چون این آقا بزرگ می شود. من درک می کنم بعضی مواقع نمی شود جواب بعضی از آدمها را نداد.من خواهش می کنم از علی به عنوان یک دوست که جوا ندهد.این هم از اتفاقات جالب و جدید در فوتبال است.یک موقع است که یک کسی می گوید فلانی را نمی شناسم ولی اینکه بگویی علی دایی را نمی شناسم خنده دار است. حالا یک کسی بگوید خداداد را نمی شناسد می پذیرم و می گویم نمی شناسی که نشناس…اما این که بگویی علی دایی را نمی شناسی دیگر از عجایب است.

شاید هم این آقا در غار زندگی می کند و شاید واقعاً نمی شناسد.من هم ایشان را نمی شناسم..

ایشان رییس فدراسیون شطرنج هستند..

خب من واقعاً نمی دانم چه بگویم.اما کسی که علی دایی را نشناسد یا به خودش دروغ می گوید و یا به دیگران شاید هم به هر دو..

گفته می شود بهترین بازیکن لیگ رحمتی بوده است اما به خاطر کی روش رای را عوض کرده اند؟

به نظر من هم مهدی رحمتی بهترین بود و خیلی امتیاز برای استقلال گرفت. البته از فدراسیون هم بعیید نیست چرا که در آن زمان که تیم به جام جهانی نرفته بود کی روش هر کار دلش می خواست می کرد حالا که تیم به جام جهانی رفته دیگر روز باشد بگوید شب است فدراسیون فوتبال هم می گوید شب است.حتی شنیده ام بازی ها را هم دوباره عقب انداخته اند.باید تاسف خورد اگر این اتفاق افتاده و حق مهدی را خورده اند.

به فوتبال برنمی گردی؟

بگذارید در آرامش بمانم به خدا خیلی راحت شده ام.خب اگر پیشنهاد خوبی باشد با شرایط خوب چرا که نه اما من در چهار چوب خودم کار می کنم.

شنیده ایم به خیلی از پیشنهادات لیگ یکی خود جواب منفی داده اید؟

بله پیشنهاد بوده است اما سعی می کنم در حد توان در لیگ یک کار نکنم.من 3سال مدیر فنی ابومسلم بودم و چیزهایی دیده ام که برایم خیلی عجیب بوده است.مثلا بازیکنی که جز 18 نفر نبوده است و روی سکو هم نبوده است در نیمه دوم به بازی آمده و بازی کرده است. پس بگذارید من هم بروم سراغ همان غار خودم .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56420
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما