شنبه 22 تیر 1392 - 12:50

بيداد تجاوز جنسي مجريان در صداي آمريكا + تصاوير

مجری زن اخراجی شبکه صدای آمریکا به یکی از همکاران سابق خود نسبت به همکاری با مهدی فلاحتی، دیگر مجری این شبکه هشدار داده است.

مجری زن اخراجی شبکه صدای آمریکا به یکی از همکاران سابق خود نسبت به همکاری با مهدی فلاحتی، دیگر مجری این شبکه هشدار داده است.
به گزارش بوير به نقل از  صراط،  چندی پیش نگار مرتضوی به همراه مهشید ندیری دو نفر از مجریان شبکه صدای آمریکا از این شبکه اخراج شدند.

نگار مرتضوی اخیرا در وبلاگ خود با انتقاد از رویا ملکی همکار سابقش که واکنشی به اخراج او نشان نداد نوشته است « اینو بدون همیشه تو حاشیه بودن خوب نیست بالاخره یه روز نوبت به شما هم می رسه. مخصوصا اینکه بعد از رفتن ما مجبوری با آقای فلاحتی برنامه رو اجرا کنی.»

اشاره او به مهدی فلاحتی دیگر مجری شبکه صدای آمریکاست که اخیرا ماجرای فساد اخلاقی او در تجاوز به یکی از همکاران خود برملا شده است.
نگار مرتضوی در ادامه نوشته است «راستش یاد نمایش های سیرک می افتم که مربی برای امرار معاش حاضر می شه سر خودشو تو دهن شیر بکنه. حالا یا مجبوری بسوزی و بسازی و دم بر نیاری یا اینکه مثل الهام از حاشیه بیای بیرون و اعتراض و شکایت کنی که در این صورت میای پیش ما. خیلی مواظب خودت باش. داستان الهامو تکرار نکن. قبل از اینکه مشکلی پیش بیاد خودتو خلاص کن.»
گفتنی است چندی پیش «الهام ستاکی» مجری سابق این شبکه وابسته وزارت خارجه امریکا، از مهدی فلاحتی به دلیل تجاوز به او شکایت کرد. با این حال مجری متجاوز همچنان مورد اعتماد روسای صدای آمریکا قرار گرفت و حتی برنامه های بیشتری به او اختصاص داده شد.

تجاوز به مجریان شبکه صدای امریکا در سال های گذشته به امری بسیار رایج بدل شده و هر چند وقت یک بار، خبرهایی از این دست برملا می شود.
این اولین باری نیست که یک مجری این شبکه قبل یا بعد از قطع همکاری خود، از چنین اعمالی در صدای آمریکا پرده برمی دارد.
گفته می شود بودجه صدای آمریکا در سال گذشته 75 میلیون دلار بود اما به دلیل کاهش معنادار مخاطبان و نیز اثربخشی این شبکه، تعدای از کارکنان آن تعدیل شده اند و از میزان بودجه آن نیز کاسته شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56226
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بی طرف گفت:

    په ایشا چکارشو دارین؟

  2. حمید گفت:

    بازم خدا رو شکر همین موضوع رو دارین که بگین تو 100تا سایت همه همینو نوشتن.

دیدگاه شما