سه شنبه 18 تیر 1392 - 15:15

ماهيت واقعي غلامرضا تاجگردون فاش شد / چرخش هاي تاجگردون صداي اصلاح طلبان را درآورد / نزديكان غلامرضا تاجگردون به سمت بهرام تاجگردون گوجه پرت مي كردند

علیرضا کفائی از فعالان جریان چپ در گچساران به اظهارت يك سايت محلي در خصوص اتحاد چپ هاي جديد و قديم پرداخته كه در نوع خود شنيدني است:
مطلبي  با عنوان «پیروزی ۶۰ درصدی اصلاح طلبان با اتحاد چپ جدید و قدیم در گچساران» که حقیر آنرا در خور نقد نمی‌دانم ولی به مواردی اشاره می‌کنم تا واقعیت بهتر نمایان شود، مقاله و یا تحلیل مذکور نگارشی بسیار ضعیف دارد و بطور مشکوک و مرموزی سعی دارد کسانی را که هیچ جایگاهی در میان اصلاح طلبان ندارند و برای مردم شهرستان گچساران و نیز سیاسیون کشور بعنوان اصلاح طلب خوانده نمی‌شوند و بسیاری از اصلاح طلبان آنان را «نان به نرخ روز خور» می‌دانند، اصلاح طلب قلمداد کند و مقاله مذکور با خلط مبحث و مغلطه و سفسطه، ظاهرا ماموریت ویژه‌ای دارد تا از خوش نامان اصلاحات استفاده کرده و بدنامانی را که به جایی دیگر وصل هستند مطرح کند.
۱- جریان چپ یا‌‌ همان اصلاح طلبان از سال های اول انقلاب در کشور و شهرستان گچساران مطرح و همیشه بیشترین آرا را دارا بوده‌اند نه فقط پس از پیروزی آقای خاتمی «پاگیری» داشته است گرچه این اصطلاح در نگارش‌ها جایی ندارد و سخیف است و شاید نگارنده آن مقاله بدلیل سیاسی نبودن و دوری از ادبیات فاخر ایرانیان نتوانسته است از واژه معقول و صحیحی استفاده نماید.
۲- آقای حاج بهرام تاجگردون همیشه در منطقه چه آن زمان که دهدشت و بهمئی و گچساران مشترکا یک کاندیدا داشتند و چه پس از آن بیشترین آرا را داشته و حتی زمانی هم که بی‌دلیل او را رد صلاحیت می‌کردند در میان مردم جایگاهی بالا داشته و اکنون هم همین طور است.
۳- مرگ بر ضد ولایت فقیه گفتن آقای بهرام تاجگردون و هواداران ایشان در آن زمان اشاره داشت به کسانی که خود را حامی ولایت می‌دانستند و دست به اعمال غیر انسانی و غیر اخلاقی می‌زدند که نمونه‌اش پرتاب‌‌ همان گوجه معروف بسوی آقای بهرام تاجگردون است.
۴- گوجه معروف توسط فردی از نزدیکان و منسوبین آقای غلامرضا تاجگردون به سمت آقای بهرام تاجگردون پرتاب شد.
۵- خواندن «جناح راست و دفن کردنش در ۲۹ بهمن» توسط آقای حاج بهرام تاجگردون واقعیتی بود که هنوز هم تحقق آنرا در گچساران شاهد هستیم. جناحی که رای زیادی نداشته و از رانت حکومتی و دولتی استفاده می‌کرده و اگر اصلاح طلبان هم پیروز می‌شدند انتخابات را باطل می‌کردند و نمونه‌اش را دیده‌ایم و اشاره هم شده است.
۶- به یاد داریم که پس از آن انتخابات و رای بسیار بالای اصلاحات و ابطال انتخابات از سوی شورای نگهبان جو شهر… شد و بسیاری را… و در یکساعت برای… صادر کردند و… همه این‌ها دلیل بر… بودن فضای آنروز دارد ولی متاسفانه آقای عکاشه رفتن بچه‌ها به مدرسه و خرید کردن مردم را دلیل بر عادی بودن می‌داند، مگر قرار بود بچه‌ها به مدرسه نروند و ترک تحصیل کنند و یا مردم دست از کار و زندگی بکشند و خودکشی کنند تا آقای عکاشه و دوستانش بفهمند که وضعیت عادی نیست. بهتر بود به بگیر و ببندهای آنروز و جلسات مکرر و تصمیمات شورای تامین شهرستان مراجعه می‌کردند تا به واضحات آن روزگار دست پیدا می‌کردند.
۷- متاسفانه همان طور که در ابتدا اشاره کردم مقاله مذکور با ماموریت ویژه و مشکوکی نوشته شده است: این که می‌گوید جریان چپ به کما رفت و به خانه‌هایشان بازگشتند و… «کاملا» نشان دهنده مرموز و مشکوک بودن و بهتر است بگویم «بودار بودن» موضوع است. زیرا هیچگاه این چنین نبوده و اصلاح طلبان به پشتوانه نیروهای مردمی و هواداران خود همیشه دارای بیشترین تحرک سیاسی و حضور در متن قضایا و امور سیاسی و فرهنگی بوده‌اند.

کاندیدا‌های اصلاح طلبان را مانند سایر نقاط کشور بدون دلیل و برای اینکه می‌دانستند رای بالایی دارند رد صلاحیت می‌کردند اما اگر اصلاح طلبان حتی از یک سنگ و یا چوب بی جان هم حمایت می‌کردند بیشتر از جناح راست رای می‌آورد و نمونه‌اش را شهرستان به یاد دارد. در انتخابات مجلس خبرگان اصلاحات از کسی که مردم نمی‌شناختند «آقای مجیدی» حمایت کرد و فقط عکسی بود، که بیشترین رای را در شهرستان آورد نزدیک به دو برابر و نیم بیشتر از آرای آقای «ملک حسینی».
۸- معلوم نیست که چرا در اين مطلب  سعی شده آقای غلامرضا تاجگردون را به اصلاحات پیوند بزند و چپ جدید و قدیم ساخته است.

در واقع آقای غلامرضا تاجگردون از نام اصلاح طلبان استفاده کرد بدون آنکه در شمار این گروه باشد. در جریان انتخابات مجلس که اصلاح طلبان شهرستان گچساران مانند اصلاح طلبان همهٔ کشور هیچ کاندیدایی نداشتند، یک روز قبل از مهلت قانونی ثبت نام، ایشان-غلامرضا تاجگردون- از اصلاح طلبان شهرستان درخواست کردند که از وی حمایت شود و در همین ارتباط اصلاح طلبان و نیروهایی از طرف آقای غلامرضا تاجگردون جلسه‌ای برگزار کردند و یکی از حامیان ایشان در جلسه گفت که «آقای غلامرضا تاجگرون گفتند که اگر اصلاح طلبان نخواستند من کاندیدا شوم همین امشب بلیط می‌گیرم و به تهران باز می‌گردم»، در آن جلسه رای اکثریت بر این قرار گرفت که اصلاح طلبان شهرستان مانند سایر نقاط کشور هیچ کاندیدایی ندارد ولی متاسفانه و با ناباوری ایشان بر روی قول خود نماندند و ثبت نام کردند. البته چون برای مردم قضیه طوری دیگر بیان شد فلذا مردم اصلاح طلب شهرستان هم که از اصل قضایا بی‌خبر بودند به ایشان رای دادند و باعث شدند که به مجلس راه یابد. لازم به ذکر است که آقای بهرام تاجگردون هم از ایشان حمایت نکردند و گفتند وی را برای نمایندگی شایسته نمی‌دانم.
۹- آقای نادر تاجگردون که پس از روی کار آمدن آقای خاتمی در سال ۷۶ فرماندار گچساران شد، هیچ گاه بعنوان نیروی اصلاح طلبان نبوده و فرماندار شدن ایشان صرفا یک سوءاستفاده سیاسی و فامیلی بود که با همکاری بعضی دستگاه‌ها انجام گرفت تا بیشترین ضربه را به اصلاح طلبان بزنند. آقای نادر تاجگردون در زمان فرمانداریش حاضر نشد برای ورود آقای خاتمی به شهرستان که به استادیوم تختی رفتند، حتی یک پلاکارد بزند و همه استقبال را انجمن اسلامی معلمان در آن زمان انجام داد.
۱۰- در رابطه با ستاد آقای روحانی و حمایت اصلاح طلبان از ایشان لازم است نکاتی روشن گردد:

الف: ستاد آقای روحانی زمانی افتتاح شد که ائتلاف صورت پذیرفت و آقای عارف انصراف دادند، یعنی فقط دو روز قبل از انتخابات.

ب: آقای غلامرضا تاجگردون برای آقای محسن رضایی سخنرانی کرده بودند و دلیل بر حمایت ایشان از آقای رضایی وجود داشت.

…………

د- در تمام ستادهای انتخاباتی حضور یافتند و یکی از آن ستاد‌ها هم ستاد آقای روحانی بود و اتفاقا آخرین ستادی را که رفتند همین ستاد و بعد از سخنرانی برای آقای ملک حسینی بود.

ر- قبل از حضورش در ستاد آقای روحانی از ایشان خواسته شد که سخنرانی کند، رد کردند و حاضر نشدند سخنرانی کنند در حالی که برای آقای رضایی سخنرانی کرده بودند.

ز- در فاصله تبلیغات انتخاباتی هیچگونه کمکی به ستاد آقای روحانی نکردند.

ژ- از حضور ایشان در جشن پیروزی آقای روحانی، اصلاح طلبان و اعضای ستاد آقای روحانی کاملا متعجب شدند طوری که تعدای خواستند به نشانه اعتراض از سوءاستفاده ایشان محل را ترک کنند و افرادی خصوصا از بانوان با صدای بلند به مسئول ستاد آقای روحانی اعتراض کردند که چرا اجازه می‌دهید اینچنین از احساسات مردم و جوانان سوءاستفاده شود.
۱۱- اینکه  نگاشته شده که تیزبین‌ها موقعیت جدید را درک کرده و سعی در وصل این دوجریان نمودند، باید متذکر شد که هیچوقت دو جریان در کار نبوده و چپ و اصلاح طلبان همیشه یک جریان بوده‌اند که با تلاش های آقای علی خواجوی در طول این سال‌ها و با تمام محدودیت‌ها و تهدید‌ها، اصلاح طلبان را همچنان در صدر جریانات سیاسی شهرستان قرار داده‌اند. آقای غلامرضا تاجگردون چه در جریان کاندیداتوری مجلس و چه قبل و بعد از آن و در انتخابات ریاست جمهوری به نظرات اصلاح طلبان عمل نکرده‌اند و بعید است وی خود را در درون این جریان و عضوی از خانواده اصلاحات بداند.
۱۲- عکس مشترکی که کبنانیوز استفاده کرده است زیرکانه و یا بهتر است بگوئیم موذیانه است.

منبع: كبنا نيوز

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=55776
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمدی گفت:

    جناب کفائی غلامرضا تاجگردون فرد شایسته وبزرگی است ومایه افتخار استان است خوب نیست در مورد ایشان سیاه نمایی کنید.در طول یک سال گذشته وقبل از انتخابات ریاست جمهوری ایشان بوضوح اثبات کردند که یک اصلاح طلب میباشند

    • بینا گفت:

      تا جایی که خاطرم هست جناب کفایی شما همیشه به دنیال تفرقه و نفاق بودید . کشیدن دیوار انحصار طلبی به دور خودتان ویژگی هست که از کسی پوشیده نیست .
      امروز شما از غلامرضا تاجگردون میترسید چون که می بینید مشی عملکردی ایشان محبوبیتی بیش از آن چه که فکر میکردید به عمل آورده .
      بر کسی پوشیده نیست که شما و امثال شما از ایشان حمایت نکردید و عدم اعلام رسمی حمایت حاج بهرام عزیز تخم نفاقی بود که امثال شما در منطقه پاشده اید.
      من از شما عاجزانه تقاضا دارم در انتخابات بهترین کاندید خود را مقابل دکتر تاجگردون قرار دهید و ببینید امروز مردم ما به عقل خود رجوع می کنند ویا مشی انحصار طلبی شما.
      و در آخر اینکه اگر خاتمی ، روحانی دکتر تاجگردون و .. بیشترین رای را در شهرستان ما دارند نه از روی خواسته های شما که از روی فهم بالا و همانا خرد جمعی و یا همان تئوری اصلاح طلبی است .
      نفاق بیشتر نیندازید و خود را والی نظر مردم ندانید و به فکر آبادانی گچساران باشید که دوری میکنند مردم از منافقان و فاسقان .

  2. رضا گفت:

    جناب هیچ دلیلی برای ضدیت آقای ملک حسینی با اصلاح طلبان وجود ندارد. شما احتمالا با سابقه و منش آقای ملک حسینی آشنا نیستید. آقای ملک حسینی مرحوم وقتی که آقای خاتمی به یاسوج آمدند برای انتخابات ریاست جمهموری و مصلا را برای سخنرانی به ایشان نمی دادند ازو پشتیبانی مردند و برایشان مصلا را گرفتند. لطفا خاندان بزرگ ملک حسینی را وارد جناههای سیاسی نکنید.
    از قضا آقای بهرام تاجگردون به تنگ نظری و حسادت و ممانعت از پیشرفت گچسارانی ها شهره اند.

  3. ناشناس گفت:

    عالی بود

  4. اصلاح طلب گفت:

    در شرایطی که رهبر اصلاحات از آقای روحانی حمایت کرده و جناب کفایی خود مسوولیت ستاد ایشان را در گچساران برعهده می گیرند ، اثبات عدم اصلاح طلبی آقای غلامرضا تاجگردون چه معنایی می تواند داشته باشد !!!!!!!!!!

  5. صادق گفت:

    رای آقای تاجگردون متعلق به اصلاح طلبان نیست . این گرایش مردم یک زمینه تاریخی دارد. اگر میخواهی بدانی که اصلاح طلبان رای دارند . لطف کنید کاندیدای غیر از آقای تاجگردون معرفی نمایید آنوقت خواهید دید که حداکثر 8هزار رای بیشتر نخواهد آورد. مگر در دوره های قبل که آقای تاجگردون رد صلاحیت شد شما کاندیدای چپ نداشتید؟ ببین چند رای آورده است. شما ها هیچ منتی بر تاجگردون ندارید .

  6. خردادیان یاسوج گفت:

    از افشاگری مغرضانه شما متاسفیم ///تاجگردون یکی از نمایندگان فعال اصلاح طلب استان بوده و خواهد بود واین ادعا مستنداتی دارد که خود بهتر می دانی به نظر می رسد تحلیل شما شخصی و مغرضانه است تا یک تحلیل سیاسی و منطقی از افراد فهیم سیاسی و روشنفکر گچساران انتظار می رود با نقد منصفانه و تفسیر عاقلانه ای از طرز تفکر شما خط بطلانی بر مرقومه مغرضانه شما بکشند ما اصلاح طلبان شهرستانهای بویراحمد ودنا از همین الان حمایت مجدد خودرا از جناب آقای تاجگردون اعلام می داریم وان شاءأ الله در دور بعدی انتخابات با حضور درشهر گچساران از ایشان حمایت قاطعانه خواهیم کرد

    • حسن گفت:

      اگر قول و قراری به شما داده که می خواهی از بویراحمد ودنا برای دادن رای به تاجگردون به گچساران بیایید و بویراحمد برایتان مهم نیست عرض می کنم که غلامرضا تاجگردون خیلی خوش قول نیست نان به روز خور خوبی است دوست عزیز احساساتی نشو استان ما از این احساسات و قبیله بازی ضرر و زیان زیادی دیده انسان باید شفاف باشد

    • حسین گفت:

      سلام دوستان من ازتبریزاذربایجانشرقی هستم خودمم اصولگرای صددرصدی هستم من هم متن خبرهم نظرات شمادوستان رو دقیق خوندم به این نتیجه رسیدم هردو این عزیزان حتی اگرظاهرهم باشه گرابش اصلاح طلبی دارن وبرای من محترم هستن اما توصیه دوستانه به شما دارم چون شهرشمارودیدم محرومیت زیادی داره وباتوجه به اینکه اقای تاجگردون ریبس کمیسیون بودجه مجلس هستن بهتره همه دست هم داده وتزاین موقعیت نماینده اتون در رفع محرومیت شهرتون کوشاباشید بنده به عنوان اصول گرا به اقای غلامرضاتاج گردون اصلاح طلب ارادت دارم هرچند عمرا همدیگرو نمیشناسیم به امیدابادانی گچساران ان شاالله

  7. بویر دلیران گفت:

    از بویر نیوز تقاضا مندیم نگارشهای که بوی غرض ورزی و فارغ از ادبیات منطقی است منتشر نشود ///با تشکر

  8. ناشناس گفت:

    ايت الله ملك حسيني وخانواده:چتر حمايتي براي تمام مردم جنوب بوده وهستند ولي تاجگردون سوابق انها قضاوت كند

  9. ناشناس گفت:

    آقای کفائی دین و مسلک تو چیست چرا داری تخریب میکنی و سایت محترم چرا در جهت تخریب گام بر میداری میدانی این آقا که این متن را نوشته کیست وجهه سایت خود را با این موارد مخدوش نکن غلامرضا بزرگ است و بزرگ خواهد ماند .

  10. بویراحمدی گفت:

    تاجگردون مایه افتخار ومباهات مردم استان میباشد خواهشمنداست وی را تخریب نکنید آقای کفایی حرفهای نسنجیده وکینه توزانه شما در خور یک اصلاح طلب نیست بلکه چماقی است همانند …

  11. غیرت گفت:

    من گچسارانی نیستم ولی به گچسارانی ها بخصوص غلامرضاتاجگردون بدلیل برش ،جرات و تلاشش برای استان افتخار میکنم. الکی خودتان را در انظار مردم کوچک نکنید.

  12. محسن،روستای تکیه گفت:

    باسلام وخسته نباشید برتاجگردون
    همه میدانند تاجگردون فردی بزرگ وبا اراده هست،
    مابه داشتن تاجگردون افتخار میکنیم

  13. واقع بین مخالف متوهم گفت:

    برادر و دوست عزیزم جناب آقای علیرضا کفایی ضمن عرض سلام و ادب به حضور جنابعالی اینجانب این افتخار را دارم که تاکنون نام تاجگردون از هر جنس آن را (اصلاح طلب ، اصولگرا ، فرصت طلب ،خط دار ، بی خط و…) در هیچ برگ رأیی و در هیچ دوره ای از انتخابات های گذشته ننوشته ام و امیدوارم اگر خداوند متعال در آینده عمری عنایت فرمایند ننویسم ، چون دلایل مستند و متقنی برای خودم دارم که تاکنون نه تنها خلاف آن ثابت نشده بلکه هر روز بر مستندات آن افزوده می شود و همیشه به این قضیه فکر میکنم که افرادی همچون جنابعالی و دوست خوبم جناب آقای علی خواجوی کسانی هستید که بیش از دیگران بازیچه و مورد سوء استفاده این خانواده ی فرصت طلب قرار گرفتید…..!!!! ولی در ارتباط با مطلب بالا مواردی را مطرح نمودید که نه تنها برای افراد تیز بین سیاسی بلکه برای هر فرد عادی قابل تأمل می باشد…..!
    1 – فرموده اید که جریان اصلاح طلبی و در رأس آن آقای بهرام تاجگردون همیشه از بالاترین اقبال مردمی برخوردار بوده تا جایی که اشاره فرموده اید (حتی اگر یک تکه سنگ یا چوب بی جان را حمایت می کردند از جناح راست بیشتر رأی می آوردند) . دوست عزیزم یا خدای ناکرده دچار فراموشی شده ای یا شعور سیاسی مردم را به سخره گرفته ای…..!!! فراموش کرده ای در دور دوم مجلس نفر سوم شد… یادتان رفته در دور چهارم مجلس با اختلاف 32 هزار رأی از آقای موحد عقب افتاد و نفر آخر شد آن هم در شرایطی که آقای محتشمی وزیر کشور وقت بود و تمامی دستگاههای اجرایی و نظارتی و دولتی در ید قدرت شما بود …. فراموش کرده اید در انتخابات دور هشتم مجلس با کاندیداتوری همین آقای غلامرضا تاجگردون و حمایت انجمن اسلامی معلمان و کلیه سردمداران چپ با یک کاندیدای چب و حضور سه نفر از کاندیدای راست انتخابات را به یک رقیب راستی واگذار کردید(در زمان تبلیغات هم بهرام تاجگردون و هم علی خواجوی به طرفداری از ایشان سخنان خیلی تند و احساسی بر زبان راندند) و مهمتر از آن در سال 1384 آقای معین که نماد تفکر شما بود در سطح کشور چند میلیون رأی آورد؟ (کمتر از دو میلیون)آن هم در شرایطی که انتخابات را وزارت کشور خودتان برگزار کرد و در سطح کشور حتی یک مدیر مدرسه ابتدایی از جریان مخالفتان سر کار نبود . و از همه ی اینها مهمتر اشاره به تکه سنگ و چوب بی جان نموده اید آیا این حرف شما توهین به دوستان چندین و چند ساله شما نیست؟ آقایان شهرام شریفی، امیرحسینی ، ذوالفقاری و …. جسارتاً و ضمن عذر خواهی از محضر دوستانی که از آنها اسم برده شد آیا واقعاً نفوذشان در بین مردم از یه تکه چوب بی جان کمتر است…؟؟؟
    2 – از فرمانداری آقای نادر تاجگردون ابراز بی اطلاعی کرده اید آیا به نظر شما بعد از گذشت شانزده سال و با مطالعه عملکرد گذشته خود و دوستانتان در دفاع از ایشان مطرح نمودن آن در چنین شرایطی عاقلانه است؟ دوست عزیز اینقدر شعور سیاسی و اجتماعی مردم به سخره نگیر….!!! مگر فراموش کرده اید که چند نفر از همین افراد به ظاهر اصلاح طلب در مدرسه شهید تاجگردون خدمت بت بزرگ به اصطلاح اصلاح (حاج بهرام تاجگردون) که نماد واقعی انحصار طلبی می باشد رسیدند و وقتی با فرمانداری نادر مخالفت کردند چگونه به آنها دهن کجی کردند و گفتند (من نادر را بعنوان فرماندار گچساران منصوب میکنم شما هم مختارید که به هر کسی که غیر از من دوست دارید رأی بدهید ولی یادتان باشد شش نفر هستید و شش رأی بیشتر ندارید….!!) خیلی ببخشید یعنی خانم ها و بچه هاتون هم از شما حرف شنوی ندارند و با عرض شرمندگی در روز سخنرانی ایشان همه ی آن شش نفر برای اینکه هم عملاً از پیشنهاد خود ابراز پشیمانی کرده باشند هم غلام حلقه به گوش بودن خود را به بت بزرگ ثابت نمایند در جایگاه سخنرانی مجری و گرداننده بودند و مثل پروانه گرد شمع وجود بت بزرگ تاب می خوردند.
    3 – دوست خوبم اصلاح طلبی یعنی احترام به نظر مخالف ، تحمل مخالف ، عدم توهین به دیگران ،به روز فکر کردن و میدان دادن به دیگران و … حال آیا تاکنون از خودتان سئوال کردید چرا وقتی فقط یکی از خانواده تاجگردون وارد صحنه می شوند باید همه ی اصلاح طلبان جمع شوند ولی وقتی از آنها کسی در صحنه نیست کوچکترین تلاشی از طرف این خانواده و نزدیکان آنها برای وحدت و انسجام در بین اصلاح طلبان صورت نمی گیرد!!؟؟؟ تا جایی که در رقابت بین آقای شریفی و مرحوم نبی زاده بصورت مخفیانه از مرحوم نبی زاده حمایت کردند….!!! نگو نه که خودت بهتر از هرکسی میدانی چه شد و با خودم صحبت کردی… برادر عزیز بعنوان کسی که مرید آقای تاجگردون هستی و بیشتر از دیگران پای سخنرانی ایشان نشستی حضرت عباسی اگر فحش ها ، توهین ها و تهمت ها و حرف های بی سروته را از سخنرانی ایشان حذف کنند آیا حرفی برای گفتن دارند؟ اصلاً یک جمله که بتوان با منش اصلاح طلبی مقایسه کرد در آن دیده می شود؟
    4- برادر عزیز تا کنون بررسی کرده ای که سرمایه این خانواده چطوری بدست آمده است انصافاً در همان مدرسه ای که چند سال مدیر آن بودی به نظر خودت چقدر اعتقاد به حق دیگران داشت؟
    و در پایان یادت باشه که اولاً این خانواده مرموزتر از آنی هستند که جنابعالی بتوانی آنان را بشناسی و همین الآن هم غلام و بهرام دستشون تو یه کاسه است و در خلوت به ریش من ،تو ، خواجوی و همه ی مردم این شهر می خندند ولی کسی همچون جنابعالی نمیخواهی این مطلب را بفهمی چون به قول معروف کسی که خواب است میشه بیدارش کنی ولی کسی که خودشو به خواب زده غیرممکن است که بیدار بشه…..!!!!! ثانیاً با عرض معذرت این انجمن اسلامی معلمان و رهبران اصلاحات که شما دارید از آن دم می زنید دچار توهم شده اید اگر فکر می کنید در بین مردم جایگاه سیاسی دارید دلیلش هم اینه که در انتخابات مجلس نهم انتخابات را تحریم کردید و اعلام نمودید که غلام رضا تاجگردون کاندیدای ما نیست و بر خلاف دور گذشته که از او حمایت کردید و برایش تلاش نمودید 70 درصد بیش از دور قبل رأی آوردند….!!! به نظر شما آیا این فاصله گرفتن شما از او باعث رشد 70 درصدی آراء ایشان شد؟؟؟؟؟؟؟ انشاءاله در فرصت های بعدی بیشتر کمک خواهم کرد تا از توهم تشریف بیاورید بیرون چون میدانم چند ماه دیگه باید شروع کنید به مطلب نوشتن علیه آقای روحانی و دولت وی….. نظرم اینه که کت های خود را بی موقع نپوشید و در فکر زندگی خود و خانوادتوت باشی.
    التماس دعا موفق باشید دوست دارم

  14. حسین گفت:

    تاجگردن اگه عرضه داشت یک مدیر کل بومی هم از گچساران اتخاب میشد شما توجه کنید این خانواده در پست های مدیریتی از چارچوب خانواده خود خارج نمیشوند و اگه از فامیلاشون کسی نبود از خارج استان مدیر می آورند

  15. محمد کریمپور گفت:

    با سلام اقای کفایی حاج غلام رضا تاجکردون ماهیتی درونییست در میان مردم از قدیم هم کفتند دل به دل راه داره و حرفی که به دل راهی نیست به قلم هم کافی نیست لطفا به حماسه اقتصادی بپیوند به جای دیروزی از سیاست لطفا این قلم را روی این دلها بچرخان متشکریم

  16. كيوان گفت:

    جناب افاي كفايي لطفا وجدانتان را قاضي نماييد وبعدا صحبت نماييد.متوانيد ببينيد كه كشور روي اقايوني مثل دكتر تاجگردون حساب و كتاب ويژ ه اي دارد.تاجگردون فقط متعلق به گچساران واستان نيست.تاجگردون چهره ملي ميباشد.

  17. سید محمد علیخواه گفت:

    انچه در این برهه از زمان برای کشور واستان ما لازم است پرهیز از تخریب یکدیگر وحفظ وحدت براساس عقلانیت است. اقای کفایی استان محروم وسیاست زده ی ما بجای نقدهای غرض آلود بیشتر محتاج به نقد وپیشنهاد سازنده ودوستانه داد.برای اینکه بفهمید که به گفته ی رهبر انقلاب تا چه اندازه بیماری فقر در این خطه مزمن شده است سری به استان اصفان بزنید که یک نفر در انجا بیکار نیست .که این رشد آنها حاصل تلاش نیروی انسانی با تدبیروسیاستمداران دلسوزشان می باشد.در این شرایط تحریم وتورم ورکود باید به آقای تاجگردون فرصت داد .بهرحال نقادان اصلی مردم هستند که بار سنگین همه ی سختی ها را بردوش میکشند.همه ما بخصوص نمایندگان باید تلاش کنیم تا در برابر مردم شرمنده نشویم شاید روزی دوباره گذرمان به انها افتاد

  18. مهدی {اصلاح طلب و فدایی دکتر تاجگردون}بوستان گفت:

    با سلام خدمت مردم شریف گچساران و باشت و بوستان عزیزم…..اولا بگویم فردی بنام کفایی نمیشناسم چون اگر مهم بود همه او را میشناختند دوما چنین افرادی جز تخریب کاری نمیتوانند انجام دهند.درود بر مردم باغیرت شهرستان و جناب دکتر تاجگردون….

  19. مهمان گفت:

    درود بر آقای کفائی که واقعیت را به خوبی بیان داشته اند. زیرا آقای نمایند هر روز به یک طرفی می چرخد. گردون است. لذا هیچ جناحی به او دل نبندد که مایه ضرر است.

  20. عنایت گفت:

    دمت گرم غلو……………

  21. یه غریبه(م.ت) گفت:

    با سلام و احترام به نظرات همه ی عزیزان.
    من با نظر آقای کفائی موافق هستم و حق رو به ایشون می دم.
    یک پیشنهاد هم به دوستان عزیز می دم این شماره تماس دکتر تاجگردون هستش. شما هم تماس بگیرید ببیند جواب شما رو میده به عنوان حوزه انتخابیش یا نه؟ بعد تصمیم با شما؟
    ….

  22. لیزه گفت:

    من واقعا نمی دانم این اصلاح طلبان یا مثلا مخالفین اینها اصولا چه گلی به سر این مردم خوب اما بیکار ، رنجور ، محروم و در فقر و فلاکت نگاه داشته شده زده اند ؟ طرفداران این دو طیف که به نوبت بر مردم مسلط میشوند چه کار اساسی جز تبلغ و تخریب انجام داده اند ؟ ! خودتان قضاوت کنید از اول انقلاب تا حالا کدام کار اساسی در گچساران و باشت انجام گرفته است ؟ من در مورد کل استان صحبت نمی کنم . گچساران در زمان حکومت به اصطلاح طاغوت یک بیمارستان داشته که در زمان قدرت گرفتن این دو طیف تخریب شده است بیماران حتی سرماخورده مجبورند برای در مان به شهرهای هم جوار بروند من نمی دانم اگر استان خوزستان و یا فارس نبود عاقبت این بیماران سرگردان چه می شد نمی دانم این مردم محروم که بیشترین سهم مثبت را در جنگ تحمیلی داشتند باید تاوان چه کسانی را بپردازند . باشت هم که بماند . مبلغین نماینده ها باید خجالت بکشند که این همه جنجال آفرینی می کنند این به اصطلاح نماینده ها حتی نتوانستند آب آشامیدنی مردم را تامین کنند باید پوستشان خیلی کلفت باشد تا بتوانند این همه شعار مفت بدهند . نماینده گچساران باید تلاش کند این شهر مظلوم امابالقوه ثروتمند را زیر یوغ استان کهگیلویه و بویراحمد بیرون بکشد برایش دانشگاه دولتی بسازد ، بیمارستان بسازد ، جاده احداث کند ، بازار کار ایجاد کند ، از وارد شدن مواد مخدر به این شهر جلوگیری کند و از همه مهمتر امنیت و رفاه همگانی ایجاد نماید . بنده شک ندارم که خوانندگان محترم می گویند این کارها جز وظایف نمایندگی نیست و نماینده ی ما مثلا یک رای بیشتر ندارد و بیشتر از این چیزی از دستش بر نمی آید . به نظر من نماینده گچساران باید بتواند با نمایندگان دیگر شهرهای کوچک و هم جوار فراکسیون تشکیل دهد ، بر کار وزرا نظارت کند ، تامین اعتبار کند ، شجاعت داشته باشد ، متخصص باشد ، قبیله گرا و انحصار طلب نباشد و در یک کلمه نماینده واقعی گچساران در مجموعه ی حکومت باشد . درست است که ظاهرا مجلس فقط قوه مجریه است اما تامین اعتبار استان ها و نظارت موثر بر کار های دولت یکی از مهمترین وظایف آن به شمار می آید که متاسفانه کاملا به فراموشی سپرده شده است .

  23. لیزه گفت:

    از مدیریت محترم سایت خواهشمندم این جمله را اصلاح بفرمایند درست است مجلس قوه مجریه است : اصلاح بفرمایند به اینکه درست است مجلس قوه مقننه است . از لطف حضرتعالی تشکر می کنم .لیزه

  24. حقیقت گفت:

    ناز نفست جناب کفایی ! به خدا حرفات اینقد رسا و دلچسبه و همه درستن نمیدونم  ای مردم چرا نمیخوان باور کنن ! دوستت دارم کفایی !

  25. حسینی از سراببیز باشت گفت:

    مابه جای تخریب افراد شایسته بهتر است راه عقلانیت در بیش گیریم.

    • v-hاز سراببیز گفت:

      هیچ نمایند ای در تمام دوران بعد ازانقلاب به اندازه غلام رضا تاجگردون به شهرستانهای گچساران باشت خدمتی نکرده بقیه شعار و وعده توخالی بودن

  26. افرا گفت:

    بگذار تانهال رویاهای دوردستمان قد بکشد مردم وبویژه جوانان با انتخاب تاجگردون به اندیشه وارمان خود رای دادند اگر چه تاریخ نشان داده که هرگز عقل جمعی اشتباه فاحشی نکرده انتخاب تاجگرون انتخاب قدم گذاشتن درراهی بود که مانند یک بغض درگلوی ما مانده هنوز هم میترسیم این بغض را فریاد بکشیم جناب کفایی با نقدهای ابکی درمسیر نسیمی که از اندیشه های سبز شمیمی امید بخش با خود به اهمراه دارد سدزدن حتی باتحلیل های بی محتوی هم میتوان بایک اندیشه دشمن بود درشرایطی که باید پناه انتخاب سبزمان باشیم تیشه عقده در دست گرفتن چه معنایی دارد جناب اصلاح طلب فهیم

  27. شرمت الله گفت:

    درود و صد درود بر آقاي كفايي.من از شما به اين خانواده نزديكتر بودم ولي پي بردم كه بجز آنكه فاميلش تاجگردونه بقيه گچسارانيها همه يك روز بميرند اين خانواده خم به ابرو نمي آورندحتي اگر هزار بار ديگر انها را بر دوش بگذارند و به مجلس بفرستند

  28. ناشناس گفت:

    آفرین و صد آفرین بر جناب آقای کفایی ، من به نوبه ی خودم هیچ شایستگی از دکتر تاجگردون ندیدم ومتاسفم که یک میهمانی به صرف شام ایشان را این قدر تحت تاثیر قرار می دهد. چرا ما مثل کبک سرمان را زیر برف کرده ایم حال اینکه عملکرد ایشان را هرروز داریم می بینیم !

  29. ناشناس گفت:

    اولاشمادرجایگاهی قرارندارین ک بجواین درمورداقای تاجگردون صحبت کنیت شماکی هستین،اصلاچی هستین ثانیا عملکرداقای تاجگردون
    برهمگان روشن است اقای تاجگردون افتخاراین استان وشهرهای گچساران وباشت هستن 
    شماهم بهتراست بجای ایجادتفرقه بین مردف بشینی وسکوت کنی خداانشالله سایه امثال تاجگردون 
    روازسرمردم این استان کم نکنه

  30. کته ای گفت:

    تاج تاج تاجی تاج سر کفایی کفا جان از کجا داری می سوزی جایی برو بسوز که اب باشد.

  31. رضارضایی گفت:

    نفرچهارم مجلس شدن لیاقت میخاد بابام جان . تمام وزرا و استانداران کشور واسه تخصیص بودجه بیشتر واسه ارگانهاشون به قول معروف ریششون پیش دکترتاجگردون گیره . بی انصافی نکنید … عمکرد دکترتاجگردون خیلی خوب بوده . بجز معصومین (ع) وپیامبران بقیه انسانها جایز الخطا هستن . ایشان هم یک انسان معمولی هستند وجایزالخطا . ولی انصافا کارنامه قابل قبول و خوبی دارند . نماینده اگه مردمی باشه به جناح چپ و راست احتیاجی نداره که بخاد ازش حمایت بکنه . منم اگه نماینده یا رییس جایی بشم اول اطرافیان وحامیان خودم رو بهشون پست میدم . منصفانه قضاوت کنید نه مغرضانه

  32. ناشناس گفت:

    جناب آقای تاجگردون

    لطفا مواظب تحرکات خواهرزاده های خود در شرکت هایی که کمارده اید باشید تا به اسم شما خرابکاری نکنند.

  33. v hسراببیز باشت گفت:

    هیچ نمایند ه ای بعد از انقلاب به اندازه غلام رضا تاجگردون به شهرستانهای گچساران و باشت خدمت نکرده اگه نباشه نخواهد شد بقیه شعار و وعده الکی دادن

  34. ناشناس گفت:

    درود بر اصلاح طلبان و خاتمی بزرگ

  35. ابا گفت:

    ماکاری به جناح نداریم مردبین المللی تاجکردون محبوب دلهاست مردم بیدارندوفریب نمیخورند این دور با ارای بالامجلس نودوجهار رابدست مداورد توب وتانک ذیکراثرندارد

  36. عبدالله گفت:

    با سلام اینکه آقای تاجگردون از نظر جایگاه علمی در سطح بالایی هست تردیدی نیست اما اینکه ایشان خود را اصلاح طلب اعلام کرده و آرا زیادی از این محل کسب نموده دور از واقعیت است تاجگردون تا قبل از این دوره مجلس نرفته بود اما حضور ایشان در مجلس فعلی و ارتباط وی با اقای لاریجانی سایر عملکرد ایشان به وضوح دور بودن از واقعیت عیان میکند که قطعا در جریان انتخابات آتی خود باید به خاطر احترام به شعور مردم موضع خودشو روشن کند 

  37. دعوت بی پاسخ گفت:

    تاجگردون فقط برافامیلای خودش کارپیدامیکنه حیف اون رای که بهت دادیم حیف اون مهونی که بی جواب گذاشتیش

  38. ناشناس گفت:

    برادران بگذارید دیگربه فکرجوانان منطقه باشیم که بیشترین بیکارومعتاددرمنطقه قربانی همین جناه بندی سیاسی شده مگراصلاحات گدشته صلواتی داردامثال خلخالی ازاصلاح طلبان بودند هادی غفاری هفت تیرکش یک اصلاح طلب است درزمان مهندس موسوی جوانان مابه یادندارندچه خبربود به خداقسم هیچ تمایلی به اصولگراها نداشته وندارم ولی پرونده کسانی که امروزه خودرااصلاح طلب میداننداگربازشودمردم بازبه امثال کوچک زاده هاعلاقه مندخواهندشد بهتراست به فکرجوانان منطقه باشیم واگراقای تاجگردون توان این راداشت که طرحهای اشتغال زادرمنطقه ایجادکندحمایت شوددراخ یاداوری شودکه قوه قضاییه ومقننه ومجریه تاسال69دراختیارانچه امروزه اصلاح طلب. مینامیم بوده که قطعاشالوده ای بوده که امروزایران بران بناشده هرمسلمانی بااصلاح درجامعه موافق است انچه امروزه به نام اصلاحات نامیده شده برگشت به عقب وارتجاع است تفکرامروزکوچک زاده ها وامثال زاکانیها زاییده مشی اصلاح طلبان امروزی است اغلب مسایلی وکسانیکه امروزه مورد تنفرنددردولت رفسنجانی فربه شده اندازفلاحیان گرفته تارحیمی وحتی احمدی نرادهااگرمایلیدتابرای جوانان عزیزحقایقی ازانچه امروزه اصلاحات نام داردبیان کنیم انوقت خواهیددیدکه دربرابراحمدی نزادچاره ای جزدست به دامن موسوی نیست احمدی نزادزاییده تفکروعمل امثال کروبی وموسوی است من امام خمینی ورهبری امروزی رادرراستای هم میدانم که. برحسب وظیفه ازمنتخبین مردم حتی اگرموسوی واحمدی نزادبوده حمایت کرده اندشایداین دوبزرگوارخودصددرصدانهاراقبول نداشته باشندپس عقل ایجاب میکنداگربه فکرجوانان منطقه هستیم دست ازاصلاحی واصولی برداریم هرکس دراوردن بودجه به شهرقویتراست حمایت شودتابارای بالاقدرت چانه زنی داشته باشدامکان نداردنماینده ای جزتاجگردون ازاستان مادرمجلس بتواند رییس کمیسیون بودجه شودبه خداقسم نه تاجگردون من رامیشناسدونه کوچکترین احتیاج به اودارم شایدزمانی یک نماینده به تخصص من نیازپیداکندولی یقین دارم هیچ زمان نیازمندنمایند ه ای نمیشوم فقط جوانان منطقه رادوست دارم وشرمنده انهاییم که این چندسال انهاراقربانی زدوبندسیاسی وپرکردن جیب عده ای نمودیم

  39. علی ع گفت:

    واقعا دکتر تاج گردون تونسته شهرمارااباد کنه باهمه امکانات بخداوندی خدا دوستش دارم چون میتونه 

  40. رضوی گفت:

    همه میدانند که تاج کوچک مدیون تاج بزرگ ودوتاشون مدیون مردم باصداقت کهگیلویه بزرگ وتوابع میباشند که تاج کوچک به آنهمه محبتهای مردم کهگیلویه وتوابع پشت پادمیزند.واصلا معلوم نیست که تاج کوچک اصلاح طلبه یااصولگرا چون مدیران کل بازمانده دولت احمدی نژاد هنوز باسفارش ایشان دارن حکومت میکنند .امیدوارم که شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان تهران به خودبیاینددبدانند که ایشان گرگی است درپوست میش 

  41. ناشناس گفت:

    درودبرآقای تاجگردون که شب وروزتلاش میکنندتا آسایش ورفاه مردم رادرکشور پهناور جمهوری اسلامی فراهم کنندوشمابرادران بدانید مردم کسی را می خواهندکه صادقانه خدمت کندوخود را متعلق به مردم بداند.به جرعت میگویم تنها نماینده ای که در طول دوران نمایندگیش خدمت زیادی نه به گچساران وباشت نه به استان بلکه به کل کشورانجام دادندآقای تاجگردون بودند.وچون مردم از ایشان راضی هستند وخداوند منان هم ازایشان راضی هستند.وقدمهای خیری که بر میدارندبرای رضای خدا وخدمت به خلق خداست.وبرای سلامتی ایشون دعا میکنیم.جدسادات پشت وپناه ایشون باشد.

  42. احمد محمدی گفت:

    جاده با با میدان به باشت هنوز همون جادهای که از اول بود ه ود ر سال صدهها کشته میده ایا خدا میبخش مسولینی که همجور ادعای دارن جادهی که میشه با هزینه کم دو بانده بشه

  43. باوی گفت:

    اقای کفایی حقیقت را گفت شما چرا همیشه از حقیقت فرار میکنید

  44. ناشناس گفت:

    سلام دوستان دوکلام میزنم به شما و حمین تور به مسولین محترم اقایان نماینده سوال دارم ایا ما که قیامت را قبول داریم باید چپ گرای یا راست گرای کنیم مگر آن زمان که ما انقلاب کردیم میخواستیم چپ گرای یا راست گرای کنیم ؟ به نظرم من نباید چپ گرای یا راست گرای کنیم باید حمدل باشیم و تا مردم با خیال راحت بتوانن کاندید انتخاب کنن …… جناب سردببر لطفن این دیگاه رو بزاریت تو سایت ..

  45. ناشناس گفت:

    آقای تاجگردون خیلی هم خوب هستن ایکاش بقیه نماینده استان هم مثل ايشون بودن

دیدگاه شما