پنجشنبه 13 تیر 1392 - 10:47

واکنش ایران خودرو به خبر تولید دوباره پیکان

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو هر گونه اخباری مبنی بر تولید مجدد خودرو پیکان را تکذیب و تاکید کرد: در حال تولید محصولات جدید با برند ملی در جهت کسب افتخار برای ایران اسلامی هستیم.

عبداله بابایی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر تصریح کرد: انتشار خبر دور جدید تحریم‌های آمریکا در قالب تحریم صنعت خودرو کشورمان، علاوه بر حدس و گمان، برخی را بر آن داشت تا خودی نشان دهند و در پوشش نظر کارشناسی سخنانی بی‌پایه را بر زبان آورند که با توجه به رشد صنعت خودرو در کشور، موجب وهن آن است.

وی افزود: تولید مجدد خودروی پیکان که از سوی برخی مطرح شده و در رسانه‌ها انتشار یافته، خلاف واقعیت است که نشان می‌دهد، گویندگان آن هیچ شناختی از صنعت، به وی‍ژه صنعت خودرو کشور ندارند.

بابایی گفت: این عده چشم بر توسعه این صنعت در کشور بسته‌اند و با ذهن جامانده در گذشته، به تحلیل مسایل روز می‌پردازند و متاسفانه حمله به صنعت خودرو را دستمایه کسب شهرت برای خود قرار می دهند.

وی افزود: صنعت خودرو کشور، بوی‍ژه گروه صنعتی ایران خودرو در این سال‌ها با تولید برندهای ملی جدید اوضاع دیگرگونه‌ای یافته است که در آن امکان تولید مجدد خودرو پیکان و بازگشت به آن وجود ندارد.

معاون ایران خودرو در ادامه اعلام کرد :  گروه صنعتی ایران خودرو با ورود دومین خودرو با برند ملی (رانا) به بازار در سال گذشته و همچنین تولید سومین خودرو با برند ملی(دنا) از سوی این شرکت و برنامه عرضه آن تا اواخر سال جاری ثابت کرده که گام در مسیری بی‌بازگشت گذاشته است.

بابایی گفت: صنعتگران در این حوزه تلاش می‌کنند محصولات خود را مبتنی بر نیازهای روزآمد شده بازار تولید کنند.

وی افزود: تردیدی نیست که محدودیت‌های اینگونه اگرچه بر سرعت توسعه و رشد تولید تاثیرگذار است و در حکم مانعی در این مسیر تلقی می‌شود، اما هیچ‌گاه نتوانسته است این چرخ را از حرکت بازدارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54710
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما