چهارشنبه 12 تیر 1392 - 23:40

عارف در جمع اصلاح طلبان «ناشناس» کهگیلویه و بویراحمدی چه گفت؟ + تصاویر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هماهنگی در کابینه نکته مهمی است و همه باید به هم اطمینان داشته باشند و اینطور نباشد افرادی که دور یک میز می‌نشینند نسبت به هم همدل و همراه نباشند.

 به گزارش بویرنیوز، دو خبرگزاری ایسنا و  فارس مدعی شدند که اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد صبح چهارشنبه با عارف دیدار کردند.
بنا به گفته این خبرگزاری ها، محمد‌رضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار با جمعی از اصلاح‌طلبان استان کهکیلویه و بویر احمد با اشاره به گفتمان اصلاح‌طلبی، اظهار داشت: گفتمان اصلاح‌طلبی، گفتمان انقلاب است که مردم از این تفکر استقبال و حمایت کردند.وی ضمن تشکر از حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، یادآور شد: مردم برخوردی اخلاقی را در انتخابات دیدند و احساس کردند که همه افراد به دنبال قدرت نیستند بلکه به دنبال نجات کشور و انجام مسئولیت هستند.معاون اول دولت اصلاحات با بیان اینکه دولت نباید احساس کند که فردی به او تحمیل می شود، تاکید کرد: هماهنگی در کابینه نکته مهمی است و همه باید به هم اطمینان داشته باشند و اینطور نباشد افرادی که دور یک میز می‌نشینند نسبت به هم همدل و همراه نباشند.ergr

عارف با اشاره به سرمایه اجتماعی شکل گرفته در جریان انتخابات گفت:سرمایه اجتماعی بالایی همراه با مطالبات به حقی شکل گرفته و اگر پاسخگو نباشیم در برابر نظام، انقلاب و تاریخ مسئول هستیم.

عارف با تاکید بر اینکه احزاب معمولا در ایران از بالا به پایین شکل گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد حزبی از بالا به پایین داشته باشیم دستاوردی نخواهیم داشت. بنابراین برنامه ما این است که فرد محور نباشیم و با مشارکت و حضور نیروهای فعال برای حفظ این سرمایه اجتماعی برنامه ریزی کنیم و دلیل باید در استان‌ها نیروهای خود را حفظ کرده و با تعامل و مشورت با آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

Untitled

وی در پایان با اشاره به ایام سکوتش طی سال‌های اخیر گفت: من به سکوت عادت کرده‌ام و در آن مقطع زمانی سکوت را به صلاح کشور می‌دانستم ولی به اعتقاد من در مقطع فعلی فضا عوض شده است و دیگر نمی ‌توانند با اصلاحات برخوردی کنند.

به گزارش بویرنیوز گفتنی است هیچ کدام از اصلاح طلبان شاخص کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه حضور نداشته و حتی مسئولان ستاد عارف در کهگیلویه و بویراحمد و چند تن از اصلاح طلبان شناخته شده در گفتگو با خبرنگاران «بویرنیوز» از این جلسه ابراز بی اطلاعی کرده اند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54579
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تویی که میشناسمت.. گفت:

    باسلام.حالا اقای …. بیاد وبگه من مسؤل دفتراصلاحات در اسنان هستم.
    کاشکی می شد این ادمای نون به نرخ روز از صفحه……

  2. رضائى گفت:

    درود بر دكتر بهرامي جوان

  3. بیدار گفت:

    بهرامی همان کسی بود که در سال 1382 که سید باقر موسوی رد صلاحیت شد جلسه اولیه حضور کاندیدای دو آتشه جناح راست یعنی ستار هدایت خواه را با حضور افراطی ترین لیدرهای جناح راست در خانه خود برگزار نمود بهرامی باید شهامت داشته باشد و منصف به گذشته خود که همراه با فرصت طلبی و چرخش های پی در پی سیاسی بوده دقت کند ………… فقط یک فرصت طلب است نه اصلاح طلب

    • تویی که میشناسمت.. گفت:

      بیدار جون بانظرت کاملا موافقم.
      اگه دقت کرده باشی منظور همین اقا بود.نون به نرخ……

  4. علي گفت:

    اطلاعاتتان يا ناقص است يا عمدا اينجوري تيتر زدي كه اصلاح طلب ناشناس يا مسئولين ستاد عارف نبودند همه كسانيكه حضور داشتند هم مسئلين ستادي بودند وهم سرشناس

دیدگاه شما