چهارشنبه 12 تیر 1392 - 15:10

طنز/ جریمه غیرقطعی200000تومانی و شیوه پخش والیبال ایران و کوبا

خبرآنلاین نوشت:

انتشار برخی اخبار در کشور ما و برخی جاهای دیگر بدون دستکاری، خود به خود طنز محسوب می​شود آنهم طنز تلخ که طعم گس آن شاید تا سال​ها در کام ما بماند.

اول

اخبار غیر رسمی از اعلام حکم اولیه یک دادگاه جنجالی بعد از 4 سال در یک کشوری خبر می​دهد. حکمی که گویا بدوی است و هنوز جا برای اعتراض و بررسی و بردن و آوردن لایحه و متهم و شاکی و جلسه فوق العاده و دیوان و …هست. بنابراین قابل توجه مردم و رسانه​های آن کشور:

1. این حکم کلا «بدوی» است و دوستان زیاد خوشحالی یا بدحالی نکنند.

2. حکم قطعی با توجه به سوابق پرونده و اعتراض متهمان، با خوشبینی سال آینده صادر خواهد شد.

3. توجه داشته باشید صدور حکم قطعی در آن منطقه و کشور هرگز به معنای اجرای حکم نیست.(اسنادش موجوده)

4. طبق اخبار غیر رسمی، «متهم ردیف اول در خصوص اتهام گزارش خلاف واقع به 200 هزار تومان جریمه نقدی محکوم شده.» سوال اینجاست که گزارش رو دقیقا صفحه‌ای چند حساب کردن؟ چون به هر حال قیمت یه گزارش در همین خبرآنلاین ما در بهترین کیفیت 40 هزار تومان محاسبه می‌شود. اگر خلاف واقع باشد هم نهایتا در همین خبرآنلاین 100هزار تومان جریمه دارد. حالا اینکه بدون تعرفه دقیق، از یک متهم جریمه بگیریم که درست نیست، هست؟ حق دارن اعتراض کنن بنده های خدا!

5. در بخشی از حکم بدوی به انفصال 5ساله از خدمات دولتی و قضاوت اشاره شده که خب به سلامتی با توجه به سرعت دادرسی، 4 سالش رفت! قابل توجه متهمان عزیزی که راه و رسم کش​دادن رسیدن به «داد» یا همان دادرسی را بلد نیستند.

6. برای پرداخت جریمه سنگین حکم بدوی پیشنهاد می​شود دولت آن منطقه اوراق بهادار منتشر و روانه بازار کند و یا اینکه در داخل سازمان مربوطه یک گلریزان کوچک برگزار کند و خلاص!

تبصره: اعلام شده که اعلام حکم بدوی غیر رسمی، غیر قانونی هم هست. احتمالا به خاطر اینکه ممکن است همین حکم هم نهایی نشود…یعنی جریمه که هوتوتو، 5 سال هم یحتمل به یک سال تعدیل می شود و خلاص! حالا متوجه شدید چرا انتشار حکم بدوی غیر قانونی است؟ اگر متوجه نشدید پیامک بزنین تا حضوری خدمت رسانی بشه؟

دوم

معاون اول رییس جمهور: از زمان حضرت آدم تاکنون برای هیچ پروژه‌ای چون مسکن مهر کار نشده است.

1.خواهشمندیم برای پرهیز از جنجال و حاشیه سازی، متن کامل این تحقیق فنی را در اختیار مردم فهیم و همیشه در صحنه قرار بدهید.

2. لطفا نام پنج پروژه از زمان حضرت آدم(ع) تا زمان حضرت موسی(ع) را تیتر وار بیان بفرمایید.

3. تعریف شما از پروژه چیست؟ و آیا پروژه کشتی نوح و ساخت کعبه توسط حضرت ابراهیم(ع) هم در لیست شما قرار دارد؟

4. بی زحمت یک تحقیقی بفرمایید حضرت یوسف(ع) ساخت سیلوها و هدفمندی یارانه​ها و سفرهای استانی را احتمالا از دولت شما کپی نکرده باشد؟

5. نظر شما درباره کاخ ملکه سبا، اهرام ثلاثه و دیوار چین چیست؟

6. شما خوبین؟ دولت خوب هستن؟ اوضاع میزونه؟…همه چی آرومه؟

نکته روز: اینقدر برخی از همکاران رسانه‌ای ما بی جنبه بازی در اوردن که شبکه سه برای پخش بازی دوم ایران و ایتالیا در ست اول، صحنه آهسته بازی اول را نشان داد. در ست دوم، اسلوموشن سرویس‌های ست اول و در ست سوم و چهارم و پنجم هم…در کل هم گویا این بازی دوم بدون تماشاگر برگزار شده بود و جماعت پشت بازیکنان، فتوشاپ بودن که ما چیزی ندیدیم. تازه برخی منابع آگاه اعلام کردن که شبکه سه در میان پخش فوتبال برزیل و اسپانیا هم از صحنه آهسته‌های والیبال استفاده کرده!
…همینو می‌خواستین؟! خوب شد حالا؟ خوب شد که قراره مهندس در بازی ایران و کوبا هم از صحنه آهسته​های بازی ایران و ایتالیا استفاده کنه؟! خوب شد؟

پیامک روز: مردم معترض مصر: «مُرسی، مِرسی!»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54501
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما