چهارشنبه 12 تیر 1392 - 13:41

نماینده کهگیلویه : دلتان را به روحانی خوش نکنید

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: مرور زمان مشخص خواهد کرد که رئیس‌جمهور منتخب استکبار ستیز است و برخی بی‌فایده به نرمش وی در برابر استکبار دل‌خوش کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: 12 تیر افشاگر چهره کریه خون‌آشام قرن /  روحانی استکبار ستیز است

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با فارس  با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فاجعه هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در 12 تیرماه سال 67 که نزدیک به 300 زن و مرد و پیر و جوان و کودک ایرانی در آن به شهادت رسیدند، اظهار کرد: این همان نمونه چنگال‌های آهنینی است که زیر دست‌کش‌های مخملین پنهان شده است.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تأسف از این که عده‌ای در داخل ژست دوستی با آمریکا می‌گیرند و به آن هم افتخار می‌کنند، تصریح کرد: همین جنایت کافی است تا به چهره کریه خون‌آشام قرن اخیر پی ببریم.

حجت‌الاسلام بزرگواری افزود: استکبار ستیزی مهم‌ترین خصلت مردم ایران است و اکنون مردم دنیا به دلیل همین روحیه از ایرانیان به نیکی یاد می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: نباید فریب ظاهر استکبار را خود چرا که اگر به صورت اجمالی نظری گذرا به جنایات آن‌ها بیندازیم پی خواهیم برد که به خصوص آمریکا روز بدون جنایت در تاریخ خود نداشته‌اند.

وی 12 تیرماه 67 را یکی از این روزهای توأم با جرم و جنایت دانست و افزود: مسئولان نظام جمهوری اسلامی همراه و همپای مردم باید این روحیه را حفظ کرده و برای تبدیل ایران اسلامی به مقر استکبارستیزی در عالم تلاش کنند.

حجت‌الاسلام بزرگواری با نادرست خواندن تحلیل برخی افراد مرعوب و شیفته آمریکا اظهار کرد: رئیس‌جمهور منتخب از مسئولان استکبارستیز در طول عمر انقلاب بوده که دلیل اصلی بر این مدعا حضور وی در جبهه‌های جنگ در هشت سال دفاع مقدس است.

بزرگواری تصریح کرد: در ادامه روند کاری دولت یازدهم به این موضوع به صورت کاملا محسوس و قابل مشاهده پی خواهیم برد که دولت و رئیس‌جمهور هیچ‌گاه در برابر استکبار از موضع سازش و تسلیم وارد نخواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54466
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. m.i گفت:

    حكايت لري داريم به نام (….) كه در مورد ايشان صدق ميكنه واقعأ متاسفم با افكار پوسيده  ما هيچ دل خوشي نداريم از اينكه با آمريكا سازش كنند يا نه مافقط ميخوايم مردم كه اين طور خورشان كردند در آسايش باشند 

  2. براد پیت گفت:

    باز حرف زد!!!!!!!!!!!!!!!!!11

  3. ناشناس گفت:

    تو با این تیم کاری که تحت عنوان رییس درادارات همراه شده ای و رنج ودرد مردم را افزون نموده ای بیشتر از ایادی امریکا زمینه نارضایتی را در مردم بوجود اورده ای تو با سخنان نسنجیده واحساساتی خود در مجلس و محافل گوناگون بیشتر از امریکا به ارزشها ضربه زده ای وتو……..؟؟؟؟

  4. صادق همت آبادى گفت:

    اوه ه ه ه ه ه
    شير دويت ولمون كن

  5. خدایا دیگه توبه !!! گفت:

    سلام
    نماینده هر جامعه نشان از فرهنگ و تفکر هر جامعه است

  6. ای خدا گفت:

    دو کلام هم از ننه عروس

  7. مهران گفت:

    ضرب المثلی است که وقتی خداوند …………حا لا کمبودمان این حجت الاسلام بود که این هم رسید

  8. دهدشتی گفت:

    از کرامات شیخ ما همین بس چون لب به سخن گشاید خلق همه به خنده افتند وکمی بعد به بغض وگریه

دیدگاه شما