چهارشنبه 12 تیر 1392 - 12:48

بازیگر اصلی «ستایش۲» مشخص شد/عکس

مجموعه تلویزیونی «ستایش 2» به کارگردانی سعید سلطانی که سری اول آن با استقبال مخاطبان شبکه سه سیما مواجه شده بود در سکوت کامل خبری در رامسر در حال تولید است.

فیلمنامه این سریال توسط سعید مطلبی نگارش شده است و  مضمونی اجتماعی دارد و بیشتر اتفاقات آن در شهرستان رامسر در شمال کشور رخ می‌دهد.نرگس محمدی در ستایش

سعید سلطانی از اوایل دی ماه سال گذشته کار تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ستایش2» را در رامسر آغاز کرده است اما با گذشت بیش از یک سوم کار، ادامه تصویربرداری این سریال در ماه گذشته به دلیل درگذشت یکی از اقوام سعید سلطانی متوقف بود که پس از یک هفته وقفه ادامه یافت.

نرگس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تسنیم، از حضور در این سریال پرمخاطب و در نقش «ستایش» خبر داد و گفت: در ادامه سری اول «ستایش 1» نقش خود را دراین سریال ایفا می‌کنم.

عوامل تولید «ستایش 2» در حال حاضر با تصویربرداری بیش از 35 درصد کار بخش‌های مربوط به «ثنا بانو» در رامسر را فیلمبرداری می‌کنند تا با نشان‌دادن مواهب طبیعی و ظرفیت‌‌های بالقوه این شهر توریستی برای پخش از شبکه سوم سیما آماده شود.

داستان سریال «ستایش2» مربوط به بیست سال آینده خانواده فردوس و ستایش است و تصویربرداری از لوکیشن و سکانس‌های شمال کشور تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

داریوش ارجمند که نقش “حشمت فردوس” را بر عهده دارد تا به امروز جلوی دوربین نرفته و طبق شنیده‌ها قرار است که ارجمند در لوکیشن‌های تهران  جلوی دوربین سریال سعید سلطانی برود.

«ستایش2» ادامه داستان است که پس از بیست سال پی گرفته خواهد شد. در این مدت ستایش که پسر و دخترش را از دست حشمت فردوس فراری داده، با هویت جعلی و با نام ثنا بانو رودباری به همراه پسر و دخترش که آن‌ها هم هویت جعلی دارند زندگی می‌کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54452
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما