چهارشنبه 12 تیر 1392 - 12:03

توزیع کالاهای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

همزمان با آغاز نمایشگاه‌های ضیافت از امروز چهارشنبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز اقدام به توزیع کالا کردند.

یدالله صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که قرار بود از امسال فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز در نمایشگاه‌های ضیافت حضور داشته باشند، بیان کرد: هر سال فروشگاه‌های زنجیره‌ای همزمان با برگزاری نمایشگاه‌های عرضه‌ی مستقیم کالا اقدام به توزیع کالاهای اساسی می‌کنند.

وی در پاسخ به انتقادات مطرح شده در مورد عدم حضور نمایشگاه‌های زنجیره‌ای در طرح ضیافت گفت: هیچ زمانی قرار نبود که فروشگاه‌های زنجیره‌ای در نمایشگاه ضیافت حضور داشته باشند.

صادقی با تاکید بر این‌که فروشگاه‌های زنجیره‌ای امسال اقدام به توزیع کالاهای اساسی می‌کنند، خاطرنشان کرد: این فروشگاه‌ها کالاهای اساسی تهیه شده را 15 تا 25 درصد زیر قیمت بازار توزیع می‌کنند.

به گزارش ایسنا، پیش از این یک مقام مسوول در معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود که قرار است فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز در نمایشگاه‌های ضیافت حضور یابند و در حالی که این فروشگاه‌ها برای حضور در نمایشگاه‌های ضیافت اقدام به خرید کالای اساسی کرده‌اند، سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران به دلیل نامشخصی اعلام کرده است که این فروشگاه‌ها امکان حضور در نمایشگاه‌های ضیافت را ندارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54442
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما