سه شنبه 11 تیر 1392 - 22:55

حمله آقای پپه به حسن روحانی!

عصر ایران – از وقتی که حسن روحانی شد رئیس جمهور منتخب ، همه چیز به هم ریخته!

آدم می ماند چه بگوید به ایشان؟ بروید حرف هایش در همین چند روز اخیر را بخوانید: نه از ممه ای که لولو برده باشد خبری هست و نه از آبی که خلق الله در صورت نیاز بریزند به جاهای سوخته شان.

از آن طرف هم به جای این که بیاید و حال کسانی که به او رأی نداده اند را بگیرد و خس و خاشاکی ، بزغاله ای ، چیزی بارشان کند ، گفته که خدمتگزار همه آنهاست!
یعنی چه آقای رئیس جمهور منتخب؟ ما به شما رأی دادیم که بعدش برویم هر چه عقده داشتیم را سر آنها در بیاوریم ، حالا شما هی برایشان نوشابه باز کن.
آقای روحانی! سنت شکنی نکن برادر من ؛ از “بقیه” یاد بگیر!

تازه ، این که چیزی نیست؛ این آقا برگشته گفته ما حق نداریم به کشورهای دیگر توهین کنیم. یکی نیست از جناب ایشان بپرسد آیا شما فکرش را کرده اید که با این حرف هایتان ، دیگر نمی توانیم قطعنامه دان کسی را پاره کنیم؟! اصلاً تکلیف کاغذ پاره ها چه می شود این وسط؟!

من می ترسم اگر جناب ایشان با همین دست فرمان جلو برود ، فردا روز بیاید و از مردمی که برای شنیدن سخنانش جمع شده اند ،سین جیم نکند که از ساعت چند اینجایید؟ فکرش را بکنید!
حتی این امکان هم وجود دارد که برخی از شهرها را استان کند بی آن که قبلش به زوج های جوان و غیر جوان ، توصیه نماید که برای استان شدن باید فعالیت خود را برای افزایش جمعیت زیاد کنند! انگار استان شدن الکیه!

باور کنید این پپه حقیر سراپا تقصیر ، از حالا ترس برم داشته که نکند جناب روحانی برود نیویورک و هاله نور ندیده برگردد و باعث افت شود.

بدتر از همه این که این آقا برگشته و گفته از خردجمعی و نظرات کارشناسان در اداره امور کشور استفاده می کند!
یکی نیست به ایشان بگوید: جناب آقای روحانی! تو کارشناس ارشد همه چیز هستی ؛ تو نخبه ای ؛ تو دانای کلی ؛ تو آنقدر بزرگی که حتی اگر به آمریکای لاتین هم بروی ، حتماً یک بچه ای در آغوش مادرش پیدا می شود که به تو اشاره کند و بگوید: حسن! حسن!

حالا چنین شخصیت فرهیخته ای که دکترا هم دارد ، واقعاً چه نیازی دارد به خرد جمعی؟! آقای روحانی! ما به شما رأی دادیم نه به خرد جمعی!

خلاصه آن که این پپه حقیر سراپا تقصیر ، به شدت نگران است که این آقای روحانی با این کارها و حرف هایش کار دستمان بدهد و ملت آب به آب شوند و بدتر از همه این که جماعت طنز نویس ، به خاک سیاه بنشینند… .
هیییییییییییی! یادت بخیر محمود!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54271
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما