سه شنبه 11 تیر 1392 - 21:51

تمامی حواشی قرارداد نیکبخت با استقلال

هافبک فصل گذشته داماش درحالی روز گذشته در گفتگو با سایت گل ادعا کرد قراردادش را در هیئت فوتبال ثبت کرده که از این فصل قراردادها در باشگاه ها ثبت می شود
تمامی حواشی قرارداد نیکبخت با استقلال

به گزارش افکارنیوز، علیرضا نیکبخت واحدی روز گذشته سعی کرد با جوسازی خبر استقلالی شدنش را رسانه ای کند. او چند وقت پیش هم اعلام کرد با استقلالی ها صحبت کرده و برای عقد قرارداد با این تیم منتظر بازگشت قلعه نویی از آمریکاست. امیر قلعه نویی بعد از بازگشت در مصاحبه ای عجیب گفت که اگر لیست استقلال جا داشته باشد با او قرارداد امضا می کند. با اینحال هیچ خبری از این مسئله نشد تا روز گذشته که خبر استقلالی شدن نیکبخت روی خروجی بعضی از سایت ها رفت.

او بلافاصله بعد از انتشار این خبر ادعا کردکه همین الان از هیئت فوتبال بیرون آمده و قراردادش را با این باشگاه ثبت کرده است. نیکبخت درحالی این صحبت را مطرح کرده که از این فصل، بازیکنان برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال نمی روند.

نیکبخت با استقلال بست؟

تیموری دبیر هیئت فوتبال استان تهران با تایید این خبر گفت: «اصلا چنین چیزی درست نیست. بازیکنان دیگر برای عقد قرارداد به هیئت فوتبال نمی آیند. آنها در باشگاهشان قرارداد می بندند و یک نسخه از آن در هیئت فوتبال ثبت می شود.»

ممکن است که استقلال نیکبخت را بخواهد اما چیزی که واضح است او قراردادی با استقلال امضا نکرده است. روز گذشته هم علی فتح الله زاده در گفت و گوبا سایت گل از عقد قرارداد با نیکبخت ابراز بی اطلاعی کرد: «چنین چیزی تا این لحظه صحت ندارد. نیکبخت تا امروز در لیستی که کادر فنی ارائه کرده قرار نداشته است.»

مدیرعامل استقلال هم اکنون به دلیل شرکت در مراسم ختم پدر نظری جویباری به جویبار سفر کرده و در تهران نیست که با واحدی قرارداد ببندد. البته واحدی در گفتگو با تماشا ادعا کرد که هنوز قرارداد نهایی با استقلال ثبت نکرده است: «هنوز قراردادی امضا نکرده ام و امیدوارم ظرف یکی دو روز آینده این مسئله نهایی شود.» او گفت که هنوز با قلعه نویی هم حرفی نزده است: «هنوز با قلعه نویی حرف نزده اما به زودی این کار را انجام می دهم.»

نیکبخت روز گذشته به باشگاه استقلال رفت تا با علی فتح الله زاده در مورد قراردادش حرف بزند. در هنگام ورود به باشگاه یکی از هواداران استقلال جلوی او را گرفت و گفت: «تو همونی که از استقلال رفتی و اشکمونو درآوردی، چرا دوباره برگشتی؟»

نیکبخت سهمیه لیگ برتری است؟

بند سیزدهم از ماده ۲۷ آیین نامه نقل و انتقالات می گوید: «اگر بازیکنی در ۶ بازی (کمتر از ۷ بازی) در لیست ۱۸ نفره قرار نگیرد، سهمیه لیگ برتری نیست. نیکبخت فصل قبل در ۴ دیدار داماش مقابل صبا، پرسپولیس، آلومینیوم و سایپا به میدان رفته (جمعا ۱۹۹ دقیقه بر اساس آمار سایت فدراسیون) و اگر دو بازی دیگر هم در فهرست ۱۸ نفره بوده اما به میدان نرفته باشد، باز هم مشکلی ایجاد نمی کند اما چنانچه مجموعه این بازی ها به عدد ۷ برسد او سهمیه خواهد بود. باید دید او در چند دیدار در فهرست ۱۸ نفره بوده است.

بازخوانی یک مصاحبه از ستاره فراموش شده ای که دوباره استقلالی شد
نیکبخت واحدی: از پیراهن آبی متنفرم!

در هشتمین دوره لیگ حرفه ای و پس از تساوی یک – یک استقلال و پرسپولیس، نیکبخت مقابل دوربین های تلویزیونی از اینکه هفت سال پیراهن تیمی مثل استقلال را به تن کرده ابراز تاسف کرد و گفت: «استقلالی ها از دقیقه یک تا ۹۰ به من و خانواده ام فحاشی کردند. واقعا برای هواداران استقلال متاسفم و باید بگویم دیگر استقلال را دوست ندارم. متاسفم که هفت سال برای این تیم و این هوادارانش بازی کردم. شرمنده خودم هستم که هفت سال از عمرم را برای استقلال بازی کردم. حالا دیگر از پیراهن آبی متنفرم. این را از صمیم قلب می گویم تا آنهایی که به من بی احترامی کردند، بشنوند.»

او حالا پس از بازگشت به استقلال می گوید از اینکه به خانه اش بازگشته خوشحال است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54261
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یک استقلالی گفت:

    بی غیرت تر از نیکبخت خودشه!نه غیرت لستقلال رو داشت و نه پرسپولیسو.از باشگاه استقلال بعیده که وقتی علیه جباری اونجوری بیانیه میده؛حالا بیاد با این بی غیرت تمام عیار, قرار داد ببنده.

دیدگاه شما