سه شنبه 11 تیر 1392 - 21:25

داریوش ارجمند:مشغول اسباب کشی هستم و کار دیگری ندارم! +تصاوير

داریوش ارجمند فیلم سینمایی “گاهی تلخ گاهی شیرین” به کارگردانی مهدی عابدینی را آخرین اثر خود خواند و گفت فعلا مشغول کار دیگری نیستم و به زندگی شخصی ام سرگرمم.

 پنجم مرداد 1323 در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و سینما از دانشگاه پاریس و کارشناسی تاریخ و جامعه شناسی از دانشگاه مشهد است. بی شک تاریخ سینمای ایران هیچگاه نقش آفرینی های او را فراموش نخواهد کرد و تا سالیان سال نقش های ماندگار او در ذهن ایرانیان باقی خواهد ماند.

به گزارش بويرنيوز، به بهانه بازپخش سریال “ستایش” به سراغ استاد داریوش ارجمند رفتیم تا ناگفته های او را از “ستایش” بشنویم. اما ایشان با برخوردی گرم و صمیمی خبر از اسباب کشی منزلشان دادند و گفتند اگر مقدور باشد این مصاحبه را به هفته بعد موکول کنیم که ما نیز با آغوش باز پذیرفتیم.

البته استاد ارجمند در پاسخ به سوال خبرنگار بولتن نیوز، مبنی بر اینکه در حال حاضر مشغول کاری هستید یا نه گفت: «فعلا مشغول نقش آفرینی در اسباب کشی منزلم هستم و کار دیگری در دست ندارم».

وی فیلم سینمایی “گاهی تلخ گاهی شیرین” به کارگردانی مهدی عابدینی را آخرین اثر خود خواند و گفت: فعلا مشغول کار دیگری نیستم و به زندگی شخصی ام سرگرمم.

تله فیلم ملودرام «گاهی تلخ؛ گاهی شیرین» به کارگردانی مهدی عابدینی مدتی قبل در تهران کلید خورده است و خیابان سنایی حوالی کریمخان نخستین لوکیشن کار بود. ولی عصر، تهرانپارس، هفت تیر، پارک جمشیدیه و … لوکیشن‌های بعدی پروژه خواهد بود.

داریوش ارجمند، بهنوش بختیاری، حسام بیگدلو، هایده حائری، رضا بنفشه‌خواه و هنرمند خردسال مبینا آتشی در این تله فیلم بازی دارند.

در خلاصه داستان این تله فیلم آمده است: مریم (بهنوش بختیاری) و منصور (بیگدلو) پس از دو سال زندگی مشترک به این نتیجه رسیده‌اند که راهشان از هم جداست و دیگر نمی‌توانند در کنار یکدیگر باشند. آن دو قصد دارند پس از تایید یک دفتر مشاور خانواده از یکدیگر جدا شوند، اما آشناییشان با یک مشاور خانواده با تجربه (ارجمند) و مخالفت او با این اقدام موجب بروز ماجراهایی می‌شود.

تهیه‌کنندگی این تله فیلم را بابک شعاعی برعهده دارد که از جمله طراحان گریم سرشناس سینما و تلویزیون است.

گفتگو از سعید ساداتی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54248
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حامي احمدي نژاد گفت:

    اوفتاد

دیدگاه شما