سه شنبه 11 تیر 1392 - 19:05

شوخی بی معنی محسن رضایی با احمدی‌نژاد

گروه طنز – سایت‌های خبری اکثرا خبر از «شوخی معنادار روحانی با احمدی نژاد» می‌دهند، تیتر را که می‌خوانیم تصوراتی در ابر بالای سرمان پدیدار می‌شود که به قول مجری برنامه والیبال شبکه 3 مطابق هنجارهای اخلاقی کشور ما نیست. بعد از تشخیص مجری شبکه 3 مبنی بر ناهنجار بودن این تصورات تصویر به کلی قطع می‌شود و کمی ‌بعد حرکات نمایشی روحانی و احمدی‌نژاد، اسلوموشن و به طور جداگانه به همراه صدای شوخی‌های معنادار به نمایش در می‌آید.

قضیه شوخی معنادار روحانی به این ترتیب بوده که آقای احمدی نژاد به دیدار آقای روحانی می‌آید، آبدارچی مرکز تحقیقات استراتژیک می‌گوید حاج آقا کافی میکس و کلوچه بیارم برای پذیرایی؟ آقای روحانی می‌گوید نه آن را بگذار برای ناهار خودمان، چند تا بیسکوییت مونده تو یخچال، با آب معدنی بیار که اگه تو گلوش گیر کرد یه قلپ آب معدنی بخوره بره پایین. دقایقی بعد آقای احمدی نژاد سر قرار حاضر می‌شود و آقای روحانی با اشاره به بیسکوییت و آب معدنی می‌گوید: «ببخشید وضع مالی ما اینجا خرابه و میوه و شیرینی نداریم، بودجه این مجموعه به دستور شما قطع شده است!» در این راستا شوخی‌های معنادار دیگری به دست ما رسیده که عینا برای شما نقل می‌کنیم:

شوخی معنی‌دار لاریجانی با احمدی نژاد:

احمدی‌نژاد به دیدار علی لاریجانی می‌رود. لاریجانی پاهایش را می‌گذارد روی میز و کل جلسه را به دیدن فیلم‌های خانوادگی احمدی‌نژاد اختصاص می‌دهد و گاهی هم به احمدی‌نژاد تخمه آفتابگردان تعارف می‌کند و با لبخندی بر لب می‌گوید: حالا می‌بینی این کارا چقدر زشته؟

شوخی گازانبری و تقریبا معنادار قالیباف با احمدی‌نژاد:

احمدی‌نژاد می‌خواهد به دیدار قالیباف برود که قالیباف تمام متروها و راه‌های ارتباطی را از کار می‌اندازد، راننده‌های احمدی‌نژاد را هم با قیمتی بالاتر به استخدام خودش در می‌آورد و به این ترتیب سفر احمدی‌نژاد برای رسیدن به دفتر قالیباف دو روز طول می‌کشد، در نهایت خسته و کوفته به دفتر قالیباف می‌رسد، قالیباف همین که احمدی‌نژاد را می‌بیند شکمش را می‌گیرد، قاه قاه می‌زند زیر خنده و می‌گوید: دیدی بودجه مترو چقدر مهمه؟ ها ها ها. هه هه هه!

شوخی بی معنی محسن رضایی با احمدی‌نژاد:

احمدی‌نژاد به دفتر محسن رضایی می‌رود. محسن رضایی خیلی جدی و ترسناک زل می‌زند به احمدی‌نژاد. احمدی‌نژاد از مشاور محسن رضایی که در جلسه است می‌پرسد این چرا اینجوری می‌کنه؟ مشاور می‌گوید: دکتر دارن شوخی می‌کنن. احمدی‌نژاد: ماسک زده؟ مشاور: نخیر، صورت خودشونه! دکتر تازه شوخی رو یاد گرفتن، اوایل کاره بالاخره، شما هم دو دقیقه تحمل کنید دیگه!

شوخی معنادار مرتضوی با احمدی‌نژاد:

مرتضوی پشت در دفتر احمدی‌نژاد کمین می‌کند، احمدی‌نژاد تا وارد دفتر می‌شود مرتضوی از پشت می‌گوید: پخخخخخ! احمدی‌نژاد اعتنایی نمی‌کند، سرش را به نشانه تاسف تکان می‌دهد و می‌گوید: داری ناامیدم می‌کنی، خیلی ضعیف بود.عمرا دیگه بتونی مثل قبل بقیه رو بترسونی!

منبع: روزنامه قانون

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54171
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهدی گفت:

    هه هه هه

  2. ناشناس گفت:

    واقعا بی مزه بود

دیدگاه شما