سه شنبه 11 تیر 1392 - 1:26

سخنان دكتر محمد علي وكيلي در حضور دكتر روحاني

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح روز دوشنبه در دیدار مدیران مسوول و اصحاب رسانه که در محل مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، تصریح کرد: مردم در انتخابات نظرات و مطالبات خود را بیان می‌کنند.

وی افزود: انتظار دولت این است که رسانه‌های یک سویه عمل نکنند و از آنجا که احزاب ما به آن صورت فعال نیستند، بخشی از فعالیت احزاب بر دوش رسانه‌هاست.

به گزارش بويرنيوز، رییس جمهور منتخب ادامه داد: مردم انتظارات و نظرات به حقی دارند و البته دولت به رغم گسترشی که در سراسر کشور دارد و کارهایی که انجام می‌دهد، نمی‌تواند بی‌نقص باشد. در این بین رسانه‌ها هستند که با فعالیت خود نظارت مداوم بر نظام و به ویژه دولت دارند.

وی با یادآوری نقش رسانه‌ها در ایجاد ارتباط دو سویه بین مردم و دولت، تصریح کرد: نقد دلسوزانه رسانه‌ها می‌تواند به نظام و دولت کمک کند.

روحانی یادآورشد: خوبی انتخابات علاوه بر مسائل کلی این است که فضایی ایجاد می‌شود تا مردم نظرات و مطالبات خود را بیان کنند.

رییس جمهور منتخب وعده داد که ارتباط خوبی بین دولت و رسانه‌ها در دولت یازدهم برقرار خواهد شد و گفت: ارتباط ما با رسانه‌ها دو سویه خواهد بود.

در اين ديدار دكتر محمد علي وكيلي صاحب امتياز و مدير مسئول روزنامه ابتكار به نمايندگي از روزنامه ها به ايراد سخن پرداخت.

دكتر وكيلي گفت: حوزه فرهنگ زير سايه سياست ، امنيت و اقتصاد محجور افتاده و كمرش خميده است، در پاسخ گويي هيچ كدام از دستگاهها خود را پاسخگوي حوزه رسانه نمي دانند اما در پرسشگري صف طويلي از دستگاهها بصورت هم عرض براي خود ماموريت قائل هستند.

دكتر وكيلي افزود، گفتمان اعتدال و عقلانيت؛ گفتماني فرهنگي و نيازمند بستر فرهنگي مناسب است، بخشي از قفل هاي حوزه فرهنگ زنگ زده هستند و بعيد است با كليد امكان باز شدن داشته باشند و بايد براي بخشي از  قفل هاي حوزه فرهنگ فكر جدي كرد.

مدير مسئول رونامه ابتكار افزود، ما كه داغيم گويا شما هم داغ هستيد جناب آقاي دكتر روحاني و چون همه داغيم پيام 24 خرداد را نه ما و نه شما و نه مخالفين شمادرك نكرده اند.

24 خرداد نقطه عطفي است در تاريخ جمهوري اسلامي ايران و سرمنشا تحول بزرگي است كه بايد براي حراست از آن از قبيله گرايي و انسان هاي دم دست و متملق پا را فراتر گذاشته و شايستگان را شناخت و آنان را با عزت و احترام دعوت به پذيرش مسئوليت ها كرد.

وكيلي خاطر نشان كرد مردم همچنان سرشار از اميدي هستند كه آفريده اند، انتخاب كابينه  مهم ترين آزمون شما در چگونه پاسخ گفتن به اعتماد صورت گرفته است، همه ما مترصد اين ايستگاه سرنوشت ساز شما هستيم تا ببينيم قدم اول شما چه سهمي از تدبير و چه نسبتي از اميد با خود به همراه دارد

گفتني است در اين نشست مديرعامل ايسنا به نمايندگي از خبرگزاري ها و مدير مسئول هفته نامه سلامت به نمايندگي از هفته نامه ها و مدير مسئول ماهنامه طنز به نمايندگي از ماهنامه ها به ايراد سخن پرداختند

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54047
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ریایی گفت:

    درود بر دکتر وکیلی اندیشمند

  2. بیطرف گفت:

    احسن به این ترسیم وتشریح کابینه تدبیر جای چنین مردانی است

  3. بويراحمد گفت:

    ماشاالا

  4. بی نام گفت:

    من فکرمی کردم قلم دکتروکیلی زیباست حالا دیدم که چه زیبا صحبت می کنند واقعا افتخار هستی

  5. بنام گفت:

    خوش هم زیباست

  6. نظرآباد گفت:

    دکتر افتخار استان میباشند جای بسی خوشحالی است

  7. ناصر گفت:

    این رامیگن شخصیت ملی اینکه دراولین جلسه بارییس جمهور منتخب اقای وکیلی به نمایندگی روزنامه های کشور صحبت کنند میزان جایگاه ونفوذ کلامشان رانشان می دهد پس بیایید قدرسرمایه های خود را به نیکی پاس داریم

  8. آسف گفت:

    خدایا خدایا این مردان کجایند موقع انتخابات مجلس غیبشون میزنه بعد با عدم الرجل سیاسی روبرو میشویم چرا ارد میدون نمیشن . وکیلی موسوی مندنی پورو…

  9. زریر گفت:

    واقعا اقایان وکیلی وهاشمی دونخبه مورداحترام همگان هستند

  10. دنا گفت:

    ملتی که قدر نخبه های خود را نداندمستوجب بد بختی است دکتر وکیلی افتخار قوم لر وای ناشناختهزند ه باد وپاینده

  11. ناشناس گفت:

    دكتر وكيلي مرد انديشه هاي نو وشجاع در بيان

  12. احمد گفت:

    زنده باد ودرود بر قوم لر كه مرداني چون دكتر وكيلي از سرزمين انها بلند ميشود ونشانگر ان است كه ديار اريو برزن هنوز شيراني اين چنيين دارند

  13. بویر احمد گفت:

    دوست داریم وکیلی

  14. بلی کارون اسماعیل گفت:

    قلمت سرمایه ماوکلامت افتخارماست درودبردلیرمردسیاست

  15. جمال منصوریه گفت:

    بزرگی وشایستگی به قومیت وقدرت وثروت ومقام نیست بلکه به تفکروشایستگی ومفید بودن برای جامعه هست…..شایستگی زینت نام دکتر وکیلی هست…درود بر مردان بزرگ این سرزمین..

دیدگاه شما