دوشنبه 10 تیر 1392 - 23:38

نماينده بويراحمد و دنا: آينده اي درخشان در انتظار كهگيلويه و بويراحمد

غلام محمد زارعي نماينده مردم شريف شهرستان هاي بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي دولت روحاني را فرصت بزرگي براي كشور و استان دانست.

به گزارش بويرنيوز، غلام محمد زارعي در گفتگو با سيماي مركز كهگيلويه و بويراحمد به بخشي از پيگيري هاي يكسال اخير خود براي توسعه شهرستان هاي بويراحمد و دنا اشاره كرد، زارعي تصريح كرد جذب بودجه 50 ميليارد توماني براي شهرستان هاي حوزه انتخابيه، افتتاح خط آهن ياسوج در آينده نزديك، تامين 500 ميليون تومان براي ناوبري فرودگاه، پيگيري محوهاي ياسوج به شيراز و اصفهان، بيمارستان ياسوج و…. اشاره كرد.

نماينده بويراحمد و دنا اضافه كرد كه دولت دكتر روحاني به دليل مشي اعتدال و دوري از افراط گري مي تواند نسخه خوبي براي مشكلات امروز كشور باشد.

زارعي افزود كه نمايندگان مردم در مجلس آمادگي كامل براي همكاري با دولت براي بحث راي اعتماد به وزرا را دارند و هر جا قانوني نياز باشد تا دست دولت را براي خدمت به مردم باز كند مجلس آمادگي كامل دارد.

اين نماينده مجلس افزود كه دولت روحاني برآمده از متن مردم است و همه بايد دولت را كمك كنند و مجلس به عنوان خانه ملت از منتخب ملت حمايت كامل خواهد كرد.

زارعي در ادامه تصريح كرد كه با توجه به مشي دولت جديد كه با شعار اعتدال مي تواند خط كشي هاي حزبي و سياسي را بشكند و با دوري از افراط و تفريط ، اعتدال را به ساحت امور كشور بازگرداند. و اين نوع نگرش دولت آينده اي درخشان را براي استان كهگيلويه و بويراحمد رقم خواهد زد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54005
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیروس گفت:

    زنده باد زارع

    • ص حسین زاده از خلف آباد گفت:

      ما خانواده حسین زاده خلف آباد حرکت عده ای را که به نام «حسین زاده.خلف آباد» و امثال آنٰ مغرضانه دست به تخریب نماینده محترم شهرستان های بویراحمد و دنا «جناب حاج زارعی» میزنند را شدیدا محکوم نموده و از وجود ایشان در مجلس شورای اسلامی افتخار میکنیم.

  2. کیهان.ج گفت:

    جناب نماینده جز اون پنجاه میلیارد که بودجه مناطق محروم بود که به همه استانهای محروم تعلق گرفت دیگه کدوم یک از این کارها را شما انجام دادی که هر روز خبر خوب شما تیتر همه سایتها میباشد اگر به فیلم انتخاباتی نماینده قبلی نگاه کنید متوجه میشوید که دوتا از این کارها که تفریبا مهمترین هم میباشد از کارهای ایشان در ادوار گذشته میباشد پس لطفا با این تیترها دل مردم را الکی خوش نکنید لطفا هر وقت چند کارخانه بزرگ یا چند طرح بزرگ اشتغال زا که استارتشان را خودتان زدید اون وقت بگویید تیتر بزنند خبر خوش یا اینده ای درخشان برای مردم بویراحمد

  3. ناشناس گفت:

    الله اکبر…………………………….

  4. دنا گفت:

    درود بر حاج زارع قهرمان
    موفق باشی انشالله

  5. ع براتی گفت:

    باتوجه به شناختی که ازشما دارم شما در همه امور موفق هستی گرچه شرایط فعل انتخاباتی مملکت قسمتی اززمان را از شما گرفت اما به یاری خدا موفق هستی وسناتوری شما دربین مردم تظمین شده است

  6. از ياسوج گفت:

    تو هم پيرو احمدي نژادي كه هميشه ميگفت خبر خوشي در راه است

  7. ن گفت:

    گول خودت هم میزنی

  8. دوست گفت:

    اگه نماينده محبوب و مردمي جناب آقاي زارع بويراحمد و دنا رو گلستان بكنه باز هم شما افراطي ها چشم هايتان را ميبنديد و زبان انتقاد ميگشاييد افكارتان را با اميد به پيشرفت استان صيقل دهيد 
    چشم ها را بايد شست و ……

    • واقع بین گفت:

      جناب حاجی به کلام الله بسیار دوستتان دارم و به شما می بالم چون بسیار متواضع و پرکاری هستید و حمایت از شما این وظیفه را 100 چندان می کند . هر چند شما در طول سالهای گذشته نشان داده اید دارای صحه صدر بالایی هستید و در مقابل تخریبها مقاوم هستید.

      • حسین زاده.خلف آباد گفت:

        اقای واقع بین منم به واقع بینی شما میبالم اگر واقعا واقع بین باشی برادر من ایشان چه کاره مثبتی تو این یک ساله انجام داده که شما میگین پرکاره؟؟؟

        • ص حسین زاده از خلف آباد گفت:

          ما خانواده حسین زاده خلف آباد حرکت عده ای را که به نام «حسین زاده.خلف آباد» و امثال آنٰ مغرضانه دست به تخریب نماینده محترم شهرستان های بویراحمد و دنا «جناب حاج زارعی» میزنند را شدیدا محکوم نموده و از وجود ایشان در مجلس شورای اسلامی افتخار میکنیم.

  9. دنا گفت:

    چه سکوتی دنیا را میگرفت اگر هر کس به اندازه صداقتش سخن می گفت 0

  10. شهروند گفت:

    میگم زارع دوره انتخابات مگه حامی ولایتی نبود؟

  11. امیدوار به آینده گفت:

    اِنَّ مِن اَعظَمِ النّاسِ حَسرَهً یَومَ القِیامَهِ، مَن وَصفَ عَدلاً ثُمَّ خالَفَهُ اِلَى غَیرِه؛

    پشیمان ترین شخص در روز قیامت، کسى است که براى مردم از عدالت سخن بگوید، اما خودش به دیگران عدالت روا ندارد.امام صادق(ع)
    ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نماینده محترم استان به استحضار میرساند ما محتاج عمل و کاردانی هستیم نه شعار،شما باید بدانید که دوره شعار و این کار و آن کار را انجام میدهم تمام شده این استان محروم نیاز به مدیرانی توانمند و جسور دارد که بتوانند مشکلات مردم را حل کنند و جوانان استان را از این بی کاری و فلاکت نجات دهند ما جمعی از کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی استان از شما چند سوال داریم؟آیا در این مدت زمانی که شما نماینده این مرزبوم هستید وشهرک صنعتی هم به عنوان متولی زیرساخت صنعت در استان شما چند بار مدیر عامل کار بلد و توانای ما را زیارت کردید…؟ آیا در شورای برنامه ریزی استان و کارگروهای مهم برنامه ریزی استان این متولی محترم عضو نیست؟یک بار نپرسیدید چرا حضور ندارد؟این همه ماموریت مدیر عامل توانای ما به شهرستانهای تابعه خصوصا شهرستان کهگیلویه برای چیست؟؟بازدید از واحد های صنعتی غیره فعال در کهگیلویه و گچساران یا خویشان و خوانواده ابوی محترمش….؟ایا شما توانستید یک بار سرزده یا با اجازه مدیر عامل کار بلد و توانای شرکت شهرکها تشریف بیاورید و از وضعیت موجود باخبر شوید.. و اگر توانایی دارید یه فکری به حال این وضعیت واقعا نا به سامان بکنید.؟ ایا اطلاع دارید اصلا در شهرکهای صنعتی کار عمرانی صورت میگیرد یا نه ؟آیا میدانیدتعداد واحدهای صنعت فعال در هر یک از شهرکها به تعداد انگشتان یک دست هم نمیرسد..؟ حالا خودت بگو با این وضعیت چه کاری باید کرد..؟خودت بگو…..؟آینده درخشان اینه…؟

    • میهمان گفت:

      چه عجب بالاخره یکی از مدیران نمایندگان قبلی توانا وکار آمد شد . من به همه قول می دهم یا از اقوام و قوم خویش وی هستی و یا خیلی ایشان توانمند هستند و یا خیلی کذاب ودروغگویی.

  12. دولت گفت:

    بابابنده خدا یه چیزی باید بگه دیگه چرا شما شلوغش میکنید ایشون نماینده است باید یه چیزی که ما خوشحال بشیم نمایندگان قبلی هم همینطور وعده کشکی میدادندمثلا یکیشون دنبال ساخت مسجد ه یکی باید بره توش فاتحه بخونه مامردم بدبختیم فقط الت دست اینها شدیم و………

  13. محمد گفت:

    درود بر حاجي

  14. ص حسین زاده از خلف آباد گفت:

    ما خانواده حسین زاده خلف آباد حرکت عده ای را که به نام «حسین زاده.خلف آباد» و امثال آنٰ مغرضانه دست به تخریب نماینده محترم شهرستان های بویراحمد و دنا «جناب حاج زارعی» میزنند را شدیدا محکوم نموده و از وجود ایشان در مجلس شورای اسلامی افتخار میکنیم.

  15. امير علي گفت:

    واقعا درود خدا بر حاج زارع كه داره با دل وجان براي مردم شهرستانش داره كار ميكنه ولي يه چند نفر كه انگشت شمارند دارن تخريب ميكنن و بايد توي اون دنيا جواب گو باشن انشالا خدا و فاطمه زهرا كمكت خواهد كرد درود خدا بر حاج زارع و مرد شريف بويراحمد ودنا 
    يا زهرا
    يا زهرا
    يا زهرا

دیدگاه شما