دوشنبه 10 تیر 1392 - 22:42

41 متهم تحت تعقيب پليس بويراحمد دستگير شدند

فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد مرکز استان کهگيلويه و بويراحمد، از دستگيري 41 متهم تحت تعقيب پليس شهرستان خبر داد.

علي کاشاني امروز در گفت ‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، از دستگيري 41 متهم تحت تعقيب پليس در چند روستاي بخش مارگون، شهرستان بويراحمد خبر داد و گفت: به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي ماموران انتظامي شهرستان بويراحمد طي عمليات تعقيب و گريز موفق به دستگيري متهمان تحت تعقيب شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد در ادامه به تشريح خبر پرداخت و گفت: اين افراد با قدرت‌نمايي و نگهداري سلاح غير مجاز موجب رعب و وحشت و ايجاد ناامني در بين مردم روستاهاي بخش مارگون شده، بودند که طي اقدامات پليسي منسجم اين افراد دستگير شدند.

کاشاني با بيان اينکه برخي از افراد دستگير شده داراي سوابق متعدد درگيري با ماموران و حمل سلاح گرم بودند، اذعان کرد: در حين دستگيري اين افراد تعدادي سلاح گرم به همراه مهمات کشف و ضبط شدند که موارد کشف شده با اشخاص به مراجع قضايي معرفي مي‌شوند.

اين مسئول انتظامي در بويراحمد خاطرنشان کرد: ماموران انتظامي با هوشياري کامل افراد مشکوک و مجرم در جامعه را شناسايي و دستگير و به مراجع قضايي معرفي تا مطابق قانون با متخلفان برخورد  شود.

فرمانده انتظامي بويراحمد امنيت محله‌ها را در گرو تلاش شبانه‌روزي ماموران پليس عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم در اجراي موفقيت‌آميز طرح‌ها ضروري بوده و طرح امنيت محله محور يک طرح مشارکتي است و اجراي طرح در هر مرحله بستگي به خواسته و مطالبه ساکنان آن محله دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54001
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما