دوشنبه 10 تیر 1392 - 20:37

روایت عجيب ازشکنجه همسرسعیدامامی توسط تیم بررسی خاتمی وپیشنهادسکوت به حسینیان درقتلهای زنجیره ای

*مسأله رابطه نزدیک مصطفى کاظمى (موسوى) از عوامل اصلى قتلهاى زنجیره‌اى و ارتباطش با سید محمد خاتمى و رسول منتجب‌نیا، بازجویى و شکنجه عوامل قتل و حتى همسر سعید امامى توسط تیم بررسى رئیس‌جمهور خاتمى، فوت مشکوک سعید امامى در زندان و افشاگریهاى روح‌الله حسینیان و بالاخره پیام خاتمى به حسینیان براى عدم افشاگرى و سکوت در برابر مسائل پیش آمده مواردى بود که بر پیچیدگى این پرونده افزود!

*روح‌الله حسینیان یک سال بعد مطالبى را در جمع مردم کردستان گفت که از سوى هیچ نهاد مسئولى تکذیب نشد: «بعد از اثبات بى‌گناهى گروه اخیرى که دستگیر شده بودند، جریان شکنجه اینها روشن شد. ماجرا از این قرار بود که در ماه رمضان خبر آوردند که دو نفر از متهمین قتلهاى زنجیره‌اى در بیمارستان بقیه‌الله در حال مرگ هستند. موضوع به دفتر رهبرى رسید و از آن‌جا با جناب آقاى هاشمى شاهرودى (رئیس وقت قوّه قضائیه) مطرح شد. نماینده‌اى فرستادند و مشخص شد که همسر سعید اسلامى (امامى) را آن‌قدر شکنجه داده‌اند که به گفته آن نماینده که دیده بود، حتى استخوان کف پایش هم بیرون آمده بود. وقتى این مسأله روشن شد، بنده در یک سخنرانى در مشهد اعلام کردم که افرادى که دستگیر شده‌اند، بى‌گناه هستند و قتلها یک توطئه است. شبى در حضور 30 نفر از دوستان بود که از قول آقاى خاتمى پیام دادند که از شما خواهش کردند در این ماجرایى که کشف شد شما سکوت کنید و من از آنها (احزاب و مطبوعات) مى‌خواهم فتیله بحث قتلها را بکشند پایین و این مسأله را خودم پیگیرى و حل مى‌کنم»

منبع: روزنامه كيهان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=53917
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    دوره بحران سازی دوباره داره شروع میشه
    ببینم برای روحانی میخوان هرجند روز یک بحران بسازند

  2. یاسوج گفت:

    دروغ است

  3. سعید جراح گفت:

    مثل اینکه اصولگرایان متحجر، تخریب شخصیتها رو شروع کردند و از گذشته درس نگرفتند. همه میدونند که سعید امامی ها از کیا دستور میگرفتند. اینقدر خودتونو اذیت نکنید دست اندرکاران روزنامه کیهان

  4. ملت گفت:

    اصولگراها …..ن اصلی

  5. ناشناس گفت:

    ماجرای قتل های زنجیر ای رو مردم خوب می دانند چه کسی پشت قضیه بوده مطمئنم اگه بنویسم منتشر نمیشه اما اهل مطالعه می دانند

  6. علي گفت:

    چرا حالا يادش اومده

  7. مهرداد گفت:

    از منبع خبر معلومه(کیهان) البته ما انتظار داریم سایت تحلیلی بویر نیوز این گفتمان احساسی ؛مغرورانه ؛وخارج از شعور انسانی را که مملو از کذب هست را درج نکند …. خاتمی هیچی نداشته باشه حداقل انسان عاطفی و به معنای واقعی یک پدیده بود که جلوی متحجرین وانسانهای پلید مثل این آقایان را گرفت. خدا رحم به این ملت کند آنقدر پوست این آقایان کلفت است که روحانی را از خودشان میدانند . روحانی در مناظرهاش به سینه میکوبید ومیگقت (( این سینه پر از درد است دردهایی که نمیشود گفت)) اونوقت آقای کیهان که دل ایشون را پر از درد کرده میخواهد تعیین تکلیف کند.

  8. صادق گفت:

    منبع کیهان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاه شما