دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:56

سریالی که هم بازیکن استقلالی دارد هم پرسپولیسی

در حالی که با پایان تدوین سریال “پژمان” تعداد قسمت‌های آن به 25 رسید، آخرین مراحل صداگذاری و ساخت موسیقی آن توسط گروه دنگ شو انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تدوین سریال “پژمان” به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی به پایان رسید و در نهایت تداد قسمت‌های آن به 25 رسید. صداگذاری و ساخت موسیقی نیز توسط گروه دنگ شو آخرین مراحل خود را پشت سر می‌گذارد. “پژمان” ابتدا قرار بود 15 قسمتی ساخته شود.

حمید درخشان سرمربی سابق تیم فوتبال داماش، بهروز رهبري‌فر و علي موسوي بازيکنان سابق تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال و تيم ملي و همچنين محمد محمدي دروازه‌بان فعلي تيم راه‌آهن و بازيکن سابق نیز از جمله چهره‌هایی هستند که در نقش خودشان مقابل دوربین این سریال رفته و چند سکانس بازی کرده‌اند.

“پژمان” 13 بهمن سال گذشته در منطقه اختیاریه تهران کلید خورد و تصویربرداری آن اردیبهشت 92 به پایان رسید.

در این سریال پژمان جمشیدی از فوتبالیست‌های سابق تیم ملی کشور نقش خودش یعنی ستاره سابق پرسپولیس را بازی می‌کند. او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می‌شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می‌شناسد و دیگر نمی‌تواند از امتیازهای شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای ستارگی‌اش است و نمی‌خواهد بپذیرد که عمر فوتبالش به پایان رسیده است.

با وجود این، شرایط مالی نامساعد و برخی مشکلات اقتصادی که گریبانگیر خانواده‌اش شده، او را مجبور می‌کند که قید زندگی لوکس و پرخرجش را بزند و پس از سال‌ها دوباره نزد خانواده‌اش بازگردد. پژمان حالا باید در 35 سالگی خودش را آماده شروع یک زندگی جدید کند؛ زندگی‌ای که ماجراهای جدیدی را پیش‌روی او قرار خواهد داد.

سام درخشانى در این سریال نقش مدیر برنامه‌های پژمان را ایفا می‌کند و بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه، غلامحسین لطفی، رضا کریمى، اردشیر کاظمى و… دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

پیمان و مهراب قاسم‌خانى فیلمنامه پژمان را نوشته‌اند. کارگردانی تلویزیونى بر عهده محمود رضایی و مدیر تولید رضا کریمى است. همچنین صدابردار علیرضا نوروزیان، مدیر تصویربردارى حسن اصلانى، طراح گریم ایمان امیدوارى، تدوین شهرام کیور، طراح صحنه ملودى اسماعیلى، طراح لباس رعنا امینى، برنامه ریز و دستیار یک زینب نصرالهى، مدیر تدارکات جعفر عبدلى، عکاس بهرنگ دزفولى و مشاور رسانه‌ای این سریال هادی داداشی است.

سریال “پژمان” احتمالا پس از ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=53876
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما