سه شنبه 4 تیر 1392 - 15:08

افتتاح نمایشگاه دوسالانه کاریکاتور در دهدشت

صبح امروز و با حضور جمعی از هنرمندان کهگیلویه‌ای نمایشگاه دوسالانه کاریکاتور با موضوع خرافات در مجتمع فرهنگی ـ هنری امام خمینی دهدشت افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دوسالانه کاریکاتور در دهدشت افتتاح شد

به گزارش فارس از دهدشت صبح امروز و با حضور جمعی از هنرمندان شهرستان کهگیلویه، نمایشگاه دوسالانه کاریکاتور با موضوع خرافات در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ کهگیلویه افتتاح شد.

آزاد خردمند در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با بیان استقبال چشمگیر هنرمندان از این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه 40 اثر از کاریکاتوریست‌های برجسته کشوری به نمایش گذاشته شده است.

وی در رابطه با نقش کاریکاتور در به وجود آمدن فرهنگ انتقاد و انتقاد‌پذیری در جامعه اظهار داشت: در این خصوص مسئولیت بزرگی بر دوش هنرمندان کاریکاتوریست است و همین مسئله می‌طلبد که کاریکاتوریست‌ها با دانش و اطلاعات بالا وارد میدان شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت 10 روز برای دید علاقه‌مندان در نگارخانه مجتمع فرهنگی اداره ارشاد دایر است.

خردمند با اشاره به این‌که شهرستان کهگیلویه یکی از شهرستان‌های پیشرو در حوزه کاریکاتور استان است، ادامه داد: آقایان احسان گنجی و عباد تقوی از چهره‌های برجسته بین‌المللی کاریکاتور هستند و توانسته‌اند شاگردان زیادی را پرورش دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خاطرنشان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نقش مؤثری در ترویج هنر کاریکاتور در سطح شهرستان‌ها و باروری استعدادهای نهفته فرزندان استان خواهد داشت.

خردمند برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات در زمینه کاریکاتور را گام مثبتی در پیش برد این هنر عنوان کرد و افزود: با استعدادها و توانمندی‌هایی که در فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد سراغ داریم می‌توان به آینده این هنر در استان امیدهای فراوانی داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=52621
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما