سه شنبه 4 تیر 1392 - 13:42

مرگ دلخراش مرد جوان در شب صعود تيم ملی

مرد جواني در شب شادي صعود تيم ملي در يكي از خيابان‌هاي تهران از سوي چند پسر جوان به قتل رسيد.

به گزارش جوان، ساعت ۳ بامداد چهارشنبه ۲۹ خردادماه مأموران پليس از درگيري خونين چند مرد جوان حوالي ميدان قبا قلهك با خبر شدند. مأموران پليس وقتي به محل حادثه رسيدند فهميدند لحظاتي قبل دو مرد جوان با ماشين پرايدشان هنگام تردد از اين خيابان با چهار پسر جوان ديگر كه سوار خودروي ديگري در حال شادي براي صعود تيم ملي بودند، درگير مي‌شوند. در اين درگيري چهار مرد جوان به طرز وحشتناكي دو مرد جوان را مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهند و بعد هم از محل فرار مي‌كنند.

يكي از اهالي محل كه شاهد درگيري بود به پليس گفت: دو سرنشين پرايد در حال شادي بودند كه با چهار پسر جوان ديگر كه سوار ماشين ديگري بودند، مشاجره لفظي كردند. بعد هم چهار پسر جوان از ماشين پياده شده و دو سرنشين پرايد را مورد ضرب وشتم قرار دادند و بعد با ماشينشان از محل فرار كردند. بعد از آن ما با پليس و اورژانس تماس گرفتيم و پيكر‌هاي نيمه‌جان دو پسر جوان را به بيمارستان شهداي تجريش منتقل كرديم.

مأموران پليس بعد از آن راهي بيمارستان شدند و فهميدند دو مرد جوان به علت ضرب و شتم شديد در كما هستند.

همزمان با ادامه تحقيقات، محمدرضا- ۴۰ ساله- يكي از مجروحان حادثه صبح روز پنج شنبه ۳۰ خردادماه بر اثر شدت ضربات در بيمارستان تسليم مرگ شد. با مرگ وي، پرونده اين درگيري وارد مرحله تازه‌اي شد و قاضي شهرياري بازپرس كشيك ويژه قتل دادسراي جنايي به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تحقيقات خود را آغاز كردند. در نخستين گام جسد براي انجام آزمايشات لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد. آزمايش‌هاي اوليه تيم پزشكي با توجه به آثار ضرب و شتم و كبودي‌هاي روي پيشاني، شكستگي سر و ديگر اعضاي بدن نشان داد مقتول به احتمال زياد بر اثر شدت ضربات به سر، جان باخته است.

دوست مقتول روي تخت بيمارستان به تيم جنايي گفت: وقتي تيم فوتبال ايران مقابل تيم كره به پيروزي رسيد، من و محمدرضا هم به خيابان آمديم و شروع به شادي كرديم. خيابان‌ها شلوغ بود و مردم شور و حال خاصي داشتند. اين موضوع تا ساعت‌ها ادامه داشت تا اينكه نزديكي ميدان قبا با ماشيني روبه‌رو شديم كه چهار پسر جوان سوار آن بودند. آنها با بوق زدن شادي مي‌كردند و ما هم بوق مي‌زديم كه ناگهان محمدرضا با يكي از آنها مشاجره لفظي پيدا كرد. لحظاتي بعد، آنها از ماشين پياده شدند و ما را به پايين كشاندند و به شدت كتك زدند. آنها آنقدر ما را زدند كه بيهوش شديم. تحقيقات درباره اين حادثه و شناسايي عاملان اين درگيري توسط كارآگاهان جنايي ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=52599
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما