سه شنبه 4 تیر 1392 - 13:36

«فساد» راه جذب افراد در فرقه بهائیت

تعدادی از نجات یافتگان از فرقه ضاله بهائیت در جمع نمایندگان رسانه ها از معذوریت ها و نواقص این فرقه سخن گفتند که قائل نبودن به حد و مرز اخلاقی برای زنان در این فرقه و نگاه تابعیتی محض از فرامین و دستورهای سردمداران تشکیلات بهائیت از جمله مهمترین نکات مطرح در آن بود.

عصر روز دوشنبه همزمان با عید نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عج) نشست خبری «نجات یافتگان بهائیت» در سالن سیروس صابر اداره ارشاد البرز با حضور جمعی از خبرنگاران و عکاسان برگزار شد.

در این نشست خبری 10 نفر از بهائیانی که به دین اسلام روی آورده اند، در جمع نمایندگان رسانه ها قرار گرفته و در پرسش و پاسخ ضمن بیان معذوریت ها و نواقص فرقه بهائیت از ویژگی های دین اسلام گفتند.

به عقیده مهناز رئوفی یکی از بانوان بهائی که به دین اسلام روی آورده و مسلمان شده است، برخی از سجایای اخلاقی که به ظاهر در فرقه بهائیت باب شده پوششی است برای جذب و گرایش پیروان سایر ادیان به این فرقه.

این بانوی مسلمان معتقد است: هر آنچه در دین بهائیت تبلیغ می شود کاملاً برعکس همه آرمانهایش است و همه محسنات حقیقی تنها در تعالیم اسلام متجلی است.

وی خوش گذرانی ها و تطمیع های زود گذر دنیوی را مهمترین چراغ سبزهای دین بهائیت قلمداد می کند که از طریق آن افراد جذب فرقه بهائیت شوند.

بهائیت دین نیست، تشکیلات محض است

رئوفی با بیان اینکه  بهائیت یک تشکیلات محض است و برای جذب افراد هیچ گاه به سراغ افراد مذهبی نمی رود، می افزاید: سران اصلی در تشکیلات بهائیت برای جذب افراد در بدو امر نوعی انزجار در دین و اعتقادات افراد ایجاد کرده و فقط هم به سراغ افراد ساده لوح و گروه هایی که اطلاعات زیادی در رابطه با این تشکیلات ندارند، می روند.

وی می گوید: بهائیت نوعی استعمار است و بهائیان خود را برترین افراد بر روی زمین دانسته و به دنبال آن هستند تا همه حکومت های جهانی را به استعمار خود درآورند.

رئوفی بیان می کند: بهائیت دین نیست بلکه یک تشکیلات محض است که باید تابع بی چون و چرای آن بود.

این بانوی مسلمان بیان می کند: جمعیت بهائیت در ایران بسیار کم است و برخی نیز از کشور خارج شده اند.

رئوفی که تا پیش از این کتاب های متعددی را بعد از گرایش به دین اسلام به چاپ و تألیف رسانده است، در پاسخ به این پرسش که چه آداب و رسومی در فرقه بهائیت وجود دارد، می گوید: فضای خاصی بر این فرقه حاکم است که افراد را ملزم می کند اطاعت محض و بی چون و چرا در همه موارد داشته باشند، به نحوی که سران تشکیلات به خود اجازه می دهند حتی تا ازدواج یک فرد هم وارد شوند به طوری که بدون تأیید آنها امکان پیوند با هر فردی خارج از تشکیلات بهائیت وجود ندارد.

زرین تاج قره العین الگوی زنان بهائی

این نویسنده همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر تفاوت میان زن مسلمان و بهائی نیز بیان می کند: در اسلام بانوی مکرم اسلام حضرت زهرا(س)، با خصوصیاتی شامل اخلاق پسندیده، پاکدامنی و تربیت شایسته فرزندان الگوی زنان مسلمان است اما در بهائیت، یک زن بهائی به نام زرین تاج (طاهره) که با لباسی از حریر در جمع مردان حاضر می شود و حجاب را از سر بر می دارد الگوی زنان است و از همین منظر زن بهائی به خود اجازه می دهد هر روش سخیفی را رفتار خود سازد.

رئوفی بیان می کند: در بهائیت هیچ چیز وجود ندارد و همه تلاش ها آخرش به بن بست ختم می شود، همه چیز شعار است و دختران و پسران در اندک زمانی فساد احاطه شان می کند.

وی می گوید: این زن بهائی به عنوان الگوی تمام زنان بهائی در سال 1264 ه .ق خود آغاز گر کشف حجاب می شود و اینگونه باب می کند که فرقی بین زن و مرد وجود ندارد.

رئوفی ادامه می دهد: در بهائیت مرزی برای حجاب زن و اخلاقیات وجود ندارد و هر زن می تواند چندین همسر اختیار کند.

این بانوی مسلمان فرقه بهائیت را فرقه ای ناقص می داند که در هر دوره تغییر می کند و می افزاید: در دوره ای که بهائیان روی کار آمدند هر آنچه در دوره بابیت رایج شده بود منسوخ کردند و هر که به جانشینی دیگری می آمد مسائل قبل را باطل اعلام می کرد و این خود نوعی نقیصه در این فرقه محسوب می شود.

بهائیت عین مغایرت با آزادی است

ایمان شجاعی از دیگر نجات یافتگان از فرقه بهائیت نیز با بیان اینکه در این فرقه هیچ گونه آزادی نداشتیم، می گوید: زمانی که هنوز به دین اسلام گرایش پیدا نکرده بودم ذهنیت سازی های بیشماری برای ما ایجاد کرده بودند اینکه غیر بهائیان اغیار هستند و نباید با غریبه ها ارتباط برقرار کرد، از روحانیون و مذهبی ها باید فرار کنیم.

شجاعی می گوید: ما حتی در منزل خودمان اجازه ورق زدن کتاب هایی را که خارج شدگان از فرقه بهائیت تألیف کرده بودند، نداشتیم و این عین مغایرت با آزادی است، آزادی که بهائیت دم از آن می زند.

وی می گوید: بهائیان به دنبال مطرح کردن خود در جهان هستند، به هر روشی له یا علیه شان فرقی نمی کند، همواره در رسانه های بیگانه و … می خواهند حرفی از آنها زده شود.

شجاعی با بیان اینکه جمهوری اسلامی محدویتی برای بهائیان قائل نیست عنوان می کند: تاکنون نشنیده ام که دستگاه اجرایی کشور ایران به جرم بهائی بودن معذوریتی ایجاد کرده باشد.(مهر)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=52588
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما