دوشنبه 3 تیر 1392 - 21:23

کوتوله ای که کابوس دختران جوان شمال تهران شد!/عکس

پسر جواني که با يک دستگاه موتورسيکلت تندرو به کابوسي براي دختران جوان شمال تهران تبديل شده بود توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شد.

 

جام حوادث؛

طبق شکايات دختران جوان شمال پايتخت در خصوص زورگيري با تهديد سلاح سرد توسط جواني 1 متري، پليس به دليل حساسيت موضوع، شناسايي و دستگيري متهم را در  الويت کار خود قرار داد.

ماموران پس از اينکه با چند شاکي صحبت کردند توانستند اطلاعاتي را در خصوص مشخصات ظاهري متهم به دست آورند.

به دنبال اين موضوع اطلاعات کسب شده از قربانيان به تمامي واحد هاي گشتي شمال تهران اعلام شد.

در اين راستا واحد گشتي کلانتري 101 تجريش در حال گشت زني در ساعت 20 و 55 دقيقه در خيابان الهيه بود که پسر جوان کوتوله‌اي را با همان مشخصات دريافت شده، شناسايي کرد.

پسر جوان با رويت ماموران با موتورسيکلت کوچک خود اقدام به فرار کرد که طي يک تعقيب و گريز کوتاه متهم تعادل خود را از دست داد و به زمين برخورد کرد.

رئيس کلانتري 101 تجريش “سرهنگ سعيد کفراشي” با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: متهم به نام “مهران” 19 ساله در مرحله اول اعمال مجرمانه خود را انکار کرد ولي زماني که شاکيان وي را در کلانتري شناسايي کردند و با توجه به ادله کافي لب به اعراف گشود و به ده‌ها فقره زورگيري با تهديد سلاح سرد از دختران در خيابان‌هاي فرشته، دربندي، الهيه، شريفي منش، خزر و تختي اعتراف کرد.

به گفته کفراشي متهم به دليل حساسيت موضوع و کشف ساير جرائم و شناسايي ساير مالباختگان در اختيار کارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=52498
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مم گفت:

    اعدام شود.کوتوله

دیدگاه شما