دوشنبه 3 تیر 1392 - 21:16

احمدی‌نژاد در زمان ظهور امام زمان(عج) با رجعتی دوباره باز خواهد گشت

فارس نوشت:

سخنگوی دولت گفت: انشاءالله با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال استقرار اسلام ناب خواهد بود.

غلامحسین الهام سخنگوی دولت و معاون منابع انسانی رئیس‌جمهور در گردهمایی حامیان گفتمان سوم تیر که عصر امروز در سالن سیدالشهدا تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز سوم تیرماه است و ما شاهد تقارن میمون این روز با ولادت حضرت امام عصر(عج) هستیم‌، گفت: ‌در سوم تیرماه حادثه‌ای روی داد و دولت احمدی‌نژاد سر کار آمد و امید را به همه دلها نشاند.

وی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد توانست در جامعه جهانی مهدویت را معرفی کند، اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها توجه به دولت امام زمان(عج) را خرافه تعبیر کردند و تمام تلاش احمدی‌نژاد در مسیر استقرار حکومت علوی را تنها به یک بشقاب خالی محدود کردند.

الهام ادامه داد: متاسفانه در چنین دیدگاهی ساده‌زیستی تبدیل به نگاهی عوامانه شد و دولت به جهل متهم شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت احمدی‌نژاد تمام تلاش خود را در جهت گسترش فرهنگ مهدویت به کار برده است، گفت: انشاءالله با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال استقرار اسلام ناب خواهد بود.

سخنگوی دولت در پایان با ذکر سخنانی ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد حضور و ظهور حضرت امام زمان(عج) برای اجرای عدالت در دنیا خواهیم بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=52486
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    چقد مطمئن حرف میزنن انگارامام زمان با این آقایون ارتباطی دارد مثل جریان هاله ی نور که تو آمریکا دیده بودن

  2. یک منتقد گفت:

    آقای احمدی نژاد نمی خواد رجعت کنند ازایشان خواهش میکنیم وجودنازنینشان رو بردارندببرند همون لبنان ومردم ایران روازشررشان راحت کنندوبرای همون شیعیان لبنان رجعت کنندماایرانیهاآن قدرمردداریم مثل آرش که نیازی به اونباشد

  3. مهدی گفت:

    صحبت آقای الهام فقط یک دعا بوده ونزدیک بودن ظهور روهم همه علما باتوجه به احادیث آخرالزمانی قبول دارندوکسانی که ازاین گفته های این چنینی ناراحت میشن حتما در افکار ودینشان تجدید نظر کنن

  4. سیدطاها گفت:

    خوب دیگه ،هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد
    بجز حضرت مسیح و هوگو چاوز ، حالا احمدی نژاد هم به سفینه امام زمان پیوستند…
    شما رو بجان آقا کسی آشنایی چیزی نداره سفارش مارو به احمدی نژاد و مشایی بکنند که یه صندلی خالی واسه ما جورکنه بوفه هم باشه قبوله ها.. دیر بجنبیم مثل اینکه این پت و مت همه دوستای خودشون رو میخوان جزء 313 تا جا بزنن ..

  5. رام رام گفت:

    ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است/.(امام خمینی ره)
                                                                            شما رو بخدا با این تعبیر بجا و عاقلانه حالا کسی که مقابل ولایت فقیه واسته مقابل پیامبر نستاده انگار لیست افرادی که باید رجعت کنن افتاده دست این آدمهای بی لیاقت یا ارث باباشونه که دارن تند تند این لیست رو پر میکنن………… واقعا” که آدم خندش میگیره

دیدگاه شما