دوشنبه 3 تیر 1392 - 21:16

بزرگواری: با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم / 6ماه دیگر همه چیز معلوم می شود

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: درست شش ماه و حداکثر یک سال دیگر خواهیم دید که چه کسانی در دایره حمایت از رئیس‌جمهور و دولتی که با شعار اعتدال بر سرکار آمده، باقی می‌مانند.

خبرگزاری فارس: 6 ماه دیگر چهره هواداران واقعی دولت جدید را می‌بینیم / مجلس آماده هرگونه همکاری با روحانی

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برخی شما و عده‌ای دیگر را متهم می‌کنند که از شخصی دیگر در انتخابات حمایت کردید و امروز سنگ حسن روحانی را بر سینه می‌زنید، اظهار کرد: ما همان کسانی هستیم که احمدی‌نژاد را در سال 84 با همه توان حمایت کردیم و در دو سال گذشته اصلی‌ترین منتقدان وی شدیم.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: با کسی عقد اخوت نبسته‌ایم خواه این شخص مورد حمایت ما بوده باشد یا نباشد.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحلیل کوچه‌ بازاری در سیاست جایگاهی ندارد، افزود: بیاید عملکرد و رویکرد افراد را در زمان‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم تا متوجه شویم که امروز دچار چرخش در مواضع خود نشده‌ایم.

بزرگواری با اشاره به اینکه مرور زمان همه چیز را در عرصه سیاست مشخص خواهد کرد، افزود: اگر صبر کنیم چهره تندروها در حداکثر شش ماه تا یک سال دیگر هویدا می‌شود و آن‌گاه است که هواداران واقعی دولت جدید مشخص می‌شوند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: با شناختی که از رئیس‌جمهور جدید داریم و می‌دانیم که بیش از شعار به عمل خواهد اندیشید، اعتدال و میانه‌روی جایگزین تندروی خواهد شد و اینجاست که تندروها باید خودشان یکی یکی کنار بروند.

وی، تندروی را مختص به یک جریان خاص ندانست و ابراز داشت: هواداران واقعی دولت یازدهم نه تندروها، بلکه اعتدالیون از هر تفکر و گرایشی که در چارچوب نظام حرکت کنند، خواهند بود.

بزرگواری بر همین اساس افزود: در انتخابات براساس اعتقادی که به نهاد روحانیت داشتیم از شخصی که مورد حمایت آن‌ها بود حمایت کردیم و امروز هم از رئیس‌جمهوری که اعتقاد داریم اصولگرای معتدل است براساس وظیفه‌ای که داریم حمایت می‌کنیم.

وی، تمکین به رأی مردم، اعتماد شورای نگهبان و تنفیذ حکم رهبری را وظیفه همه از جمله نمایندگان مجلس دانست و افزود: در مجلس با همه توان از رئیس‌جمهور و دولت اعتدال‌گرا حمایت خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=52485
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ادارا ت استان از برکت وجود اکثر مدیران فرصت طلب وضعیفی که با حمایت و توصیه شما این مناصب را غصب نمود ه اند وهمچنان به اتکایتان با ندانم کاری و غرور بی جا نارضایتی در مردم وکارمندانشان ایجاد کرده اند عزلشان یکی از فوری ترین اقدامی است که دولت منتخب جهت احیای مجدد اصلاح امور وسامان بخشی کارها می بایست از سطح استان تا شهرستانها اعمال نماید

    • محمد گفت:

      بنازمت پسر خوب واقعا سیاستمداری . با زیرکی چهار روستای دهدشت را شهرستان کردی و امید داریم تا پایان این دوره کلیه دهداریهای کهگیلویه را به فرمانداری تبدیل کنی . کور شود چشم اونایی که موفقیت تو را نمیخواهن بی خیال حاج آقا زیاد بهایی به این انتقادها نده چون از روی منطق نیست بلکه باد معده است که مسیر رو اشتباهی میاد .

  2. احمد گفت:

    بیا1000رای که دربهمئی آوردی راجمع کن.تمام مدیرانت درادارات خودشان درحال استعفاهستند.

  3. ایمان گفت:

    هم گپ زی

  4. محمد گفت:

    اقای محترم بخدا اگر حرف نزنی کسی نمی گوید لال هستی بابا تو با این اظهار نظرهایت این استان را بدبخت کردی . تا دیروز روحانی را قبول نداشتی یادت می اید در مصلای یاسوج چی گفتی ؟بابا بخدا برای یک نماینده از این شاخه به ان شاخه بریدن زشت است

  5. سید گفت:

    جناب آقای بزرگواری ،حافظه مردم بیشتر از آنچه که شما فکر میکنید مطالب و اتفاقات گذشته را درخود نگه می دارد
    جالب است که یکی از کسانی که تندترین موضع گیری را علیه آیت اله رفسنجانی و آیت اله روحانی داشت خود ایشان بودند وحال این چنین از اعتدال و میانه روی سخن می رانند
    بار الها همه مارا از تزویر و دورویی دور بفرما وبقول مرحوم دکتر شریعتی : 
     خداوندا رحمتی کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد. 
    قوتم بخش تا نانم را و حتی نامم را در خطر 
    ایمانم افکنم، تا از آنها باشم که پول دنیا را می گیرند 
    و برای دین کار می کنند نه آنها
    که پول دین را می گیرند و برای دنیا کار می کنند! 

  6. فرهنگی گفت:

    تودیگه عددی نیستی . باید جلو پلاستو جمع کنی بری

  7. اشنا گفت:

    بویر نیوز سلام چرا دست بر سر این ساده لوح بیچاره بر نمیداری نگذارید بقیه استانها این صحبت ها را ببینند

  8. ناشناس گفت:

    اقاي محترم قبل از انتخابات بهت گوشزد شد كه سعي كن در صحبت كردنت رعايت حال مردم استان رابكني حرفي نزني كه بعد پشيمان بشي گوش شنوا كه نداشتي جان خودت حالا كه رييس جمهور محبوب انتخاب شد سعي كن ادبيات صحبت كردنت را عوض كن ضمنا اقاي روحاني اصول گرا نبود ونيست و نخواهد بود

  9. ناظر گفت:

    اگر از رئیس جمهور جدید شناختی داشتی و میدانستی که به جای شعار ، عمل خواهد کرد پس چرا از ایشان حمایت نکردی ایشان هم یک روحانی بود ، آخه انسان تا کی باید دورو باشد 0

دیدگاه شما