دوشنبه 3 تیر 1392 - 16:38

تیتر مضحک یک روزنامه محلی بر علیه ولایتی + عکس

ویژه نامه روزنامه ابتکار کهگیلویه و بویراحمد در تیتر صفحه اول خود تیتری انتخاب نمود که هر عاقلی آن را می بیند به غیرواقعی بودن آن در یک نگاه اعتراف می کند.

هر چند با این تیتر مشخص شد که ویژه نامه این روزنامه از مشی کلی این روزنامه در تهران جداست و روزنامه ابتکار را همه به مشی اعتدال و منطق در کشور می شناسند.

به گزارش بویرنیوز بدون شک انتخابات ریاست جمهوری سه برنده داشت و بجز روحانی که برنده روی کاغذ بود دیگرانی بودند تا با کمک به شکست اصولگرایان زمینه پیروزی روحانی در انتخابات را محقق کنند.

مناظره سرنوشت ساز آخر که باعث ریزش آرای قالیباف شد به تعبیری کمک ویژه ولایتی در موضوع هسته ای به روحانی را در پی داشت .

یک هفته پس از انتخابات محرز شد که ولایتی به نامه آیت اله مهدوی کنی  مبنی بر ائتلاف با اصولگرایان جواب نداده و این نوعی تلاش ولایتی برای باخت اصولگرایان بوده چرا که اگر ولایتی کنار می رفت زمینه برای کنار رفتن جلیلی نیز فراهم می شد و در این شرایط نتایج به گونه دیگری رقم می خورد.

سایت های اصولگرا یک هفته پیش از انتخابات تیتر زدند که ” هاشمی به عارف گفته که از صحنه کنار برود و به ولایتی گفته تا در صحنه انتخابات بماند و به شکست اصولگرایان کمک کند”

با این حال حتما یادمان نرفته که سال 84 ولایتی در انتخابات به نفع هاشمی کنار رفت و همانگونه که بویر نیوز بعد از انتخابات تحلیل کرد در واقع در صحنه ماندن ولایتی بخشی از برنامه مهندسی هاشمی برای پیروزی در انتخابات است.

503

 

با این حال دیدار بعد از انتخابات روحانی و ولایتی هم در نوع خود جالب توجه بود.

علی اکبر ولایتی مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری پس از دیدار با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در جمع خبرنگاران با اشاره به این دیدار گفت: این دیدار به منظور تبریک به آقای روحانی برای پیروزی در دور اول انتخابات صورت گرفت و لازم بود در این باره دیداری صورت گیرد و من به ایشان تبریک بگویم.

وی افزود: من برای ایشان آرزوی موفقیت کردم و ان شاء‌الله با توجه به تجاربی که جناب دکتر روحانی در حوزه‌های مختلف حکومتی دارند بتوانند کشور را به خوبی پیش ببرند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: از مردم عزیزمان نیز توقع می‌رود که کار را در اینجا خاتمه یافته تلقی نکنند بلکه به این دولت کمک کنند تا کار مردم با استفاده از این دولت پیش برود.

ولایتی گفت: همانگونه که انتخابات بدون حضور مردم تحقق پیدا نمی‌کرد، بدون کمک مردم نیز امکان موفقیت این دولت نیست.

پس بنظر می رسد مثلث عارف ، روحانی و ولایتی با محوریت هاشمی پیروز انتخابات 24 خرداد بود و برخی از اظهار نظرها مانند آنچه این روزنامه نوشته ناشی از عدم درک درست از فضای سیاسی کشور است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=52461
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تلزالی.بویراحمد گفت:

    اینا رو تنهایی فکر کردین؟خسته نباشید میخواهید چی رو پنهان کنید مرد باشید و قبول کنید اینکه دلیل نمیشه همه کاندیدا با اقای روحانی دیدار کردن و به ایشان تبریک گفتن زور الکی نزن اتفاقا تیتر بسیار بجایی زده زیاد خودتونو خسته نکنید این دو نماینده محترم کل کشور هم باهاشون متحد بشن چون ثبات و دانش سیاسی ندارن کاری ازشون ساخته نیست جز ابروریزی و از این شاخه به ان شاخه پریدن فقط دعا کنید این 4سال زود تمام بشه تا بیشتر از این تو کشور بی ابرو نشدیم …یاحق

    • حسین زاده گفت:

      جناب تلزالی.بویراحمد
      خبر جدید رو خوندی. برا اینکه اذیت نشی برات لینکش رو میذارم. برو حلشو ببر:
      https://boyernews.com/52536
      غامیدوارم زیاد بهت فشار نیاد چون واقعا برات نگرانم.

    • saeid گفت:

      من که فکر می کنم شما حتما حرص پست و مقام داری و لابد پستتو از دست دادی و داری اینجوری حرف می زنی.ی چند نفر مثل شما هست که مردم رو از اصولگراها دور کردن چون فکرتون و عملتون بهم نمی خونه.اگه ادعای مذهب و دین دارید پس واقعا پیرو باشین و دلتون به حال مردم محروم استان بسوزه نه پست از دست رفته.

  2. احمد گفت:

    لطفاازاین تحلیل های آبکی نکنید.بزرگواری وتیمش برای همیشه نابودمی شوند.

  3. ص گفت:

    مردم فهیم ک.ب فهمیدند که زارعی و بزرگواری نه سیاسی هستند و نه از سیاست چیزی می داند.

    • یاور گفت:

      ص-تو کاری به مردم فهیم نداشته باش وخود را کاسه از آش داغتر ندان !سیاست فی النفسه معانی متفاوتی دارد

  4. بویراحمد گفت:

    درود بر حاج زارع ونگارنده

  5. طایفه نوکر گفت:

    در کامنت ها موضوع بیشتر جهت گیری های سیاسی در سطح استانه. یکی میگه آبکیه. یکی میگه از این شاخه به اون شاخه پریدنه ……..اما واقعیت اینه که تخریب نمایندگان کنونی مجلس در استان توسط کسانی صورت میگیره که در انتخابات مجلس شکست خورده اند و با فرافکنی ودست وپا زدن قصد تخریب نمایندگان دلسوز کنونی و احیاء جایگاههای شکست خوردگان را دارند اما غافل از اینکه مردم استان دست این ها را خونده اند.جهت اطلاع دوستان ….

    • ... گفت:

      جهت اطلاع آقای وکیلی جز کسانیست که در انتخابات مجلس به دلیل نبودن نامزد مطرح و کارامد از حامیان آقای زارع بودند.درود بر شرفشون که برای وصل شدن به قدرت حقیقت رو کتمان نمی کنند.

  6. حسین گفت:

    مقاله ات بی معنی است و همان عنوان ابتکار واقعی تراست

  7. مهم گفت:

    ولایتی عامل نفوذی هاشمی در اردوگاه اصولگرایان بود. ولایتی در اصولگرایان نفوذ کرده بود که کمک اصلاحطلبان و هاشمی بکنه و باعث شکست اصولگرایان بشه. واقعاً این ولایتی آدم خطرناکیه. باید ترسید از این آدمای دو رو.

    بویر نیوز این کامنتو حتما درج کن.

  8. صادق گفت:

    دراینکه دکتر ولایتی بسیار بزرگوار ودانشمند هستند وکمک بزرگی به پیروز میدان کردند شکی نیست ویژه نامه هم بایستی تیتر مودبانه تر وبهتری استفاده می کردند هم شکی نیست اما تیتر خود سایت بسیار غیره مودبانه وخارج از دایره اخلاق رسانه هست البته ناگفته نماند که مشی بویر واقعا عالیست که صدالبته یک مورد را نباید به پای کل گذاشت شاید شرایط تیتر مناسب فراهم نبوده همه این عزیزان پیروز انتخابات هستند از مسئولین هردو رسانه درپیروزی دکتر روحانی تشکر می شود

  9. بهمئی گفت:

    سلام بویر عزیز /یه اشکال دستور زبان/برعلیه ولایتی نه /علیه ولایتی/بای

  10. ناشناس گفت:

    دوستان بویرنیوز به سبک کیهان اطلاع رسانی می کنید،دوست عزیز این آقایون وکیلی که خودشون از حامیان زارع بودن،درود بر شرفشون که حرف حق رو میزنند.
    اینکه هامشی با ولایتی دیدار کرده کذب محضه و دروغی بیش نیست.
    دوست عزیز شما که مسائل سیاسی رو درک می کنید باید بدونید وقتی ائتلاف اصولگرایان میتونست جواب بده که آقای رو حانی 50درصد آرا رو کسب نکنه،دوست عزیز اندکی فکر کنید بعد مطلب رو بنویسید و درج کنید.
    لطفا به قول جلیلی ظرفیت داشته باشید و نظر مخالف رو هم درج کنید.
    به هر حال حقیقت گاهی برای بعضی ها و همیشه برای گروهی دیگه تلخ هست

  11. مرشد گفت:

    بخداحیف که شما بخواهیدابتکاررو نقد کنید واقعا این از همه چیز مضحکتر ه که یه سایت محلی بخواد ابتکار استانی که همگی بچه های ه اونجا کارمیکنن همگی اهل قلمند وشجاع.لطفا حتما انتشار دهید  من ازهمینجا ازابتکار اعلام شرمندگی میکنم

دیدگاه شما