دوشنبه 3 تیر 1392 - 14:48

سرقت از حساب همکار قدیمی !

كسي که از طريق خريد اينترنتي و به صورت غير قانوني از حساب بانکي يکي از همکاران خود پنج ميليون ريال پول برداشت کرده بود از سوي پليس دستگير شد.

سرهنگ سيدعبدالمطلب مرتضويان رئيس پليس فتاي استان کهگيلويه و بويراحمد با اعلام اين خبر گفت: در پي شكايتي مبني بر برداشت غير قانوني پنج ميليون ريال از حساب بانکي يك نفر با توجه به اينکه کارت عابر بانک نزد خودش بوده و به شخص خاصي نيز مظنون نبود بلافاصله پيگيري موضوع در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت.

وي در ادامه اظهار داشت: در ادامه تحقيقات پليسي از مالباخته و در بررسي پرينت حسابهاي بانکي وي مشخص شد که اين مقدار برداشت پول از حساب به صورت خريد اينترنتي و به صورت روزانه انجام گرفته است و بيشتر خريدهاي صورت گرفته در قالب خريد شارژ تلفن همراه و خريد بليت هواپيما بوده است.

سرهنگ مرتضويان افزود: کارشناسان پليس با انجام تحقيقات پليسي و به کارگيري شيوه هاي کشف نوين جرم سرانجام موفق شدند در همه اين خريدهاي اينترنتي و برداشت پول از حساب شاکي رد پاي مردي را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي و در پي مراجعت به خانه اش وي را دستگير کنند.

وي گفت: اين متهم در بازجويي هاي اوليه ماموران منکر هرگونه جرمي شد اما در مواجهه حضوري با شاکي و ادله و مستندات پليس، لب به اعتراف گشوده و اقرار کرد که زماني با مالباخته همکار و در جايي مشغول به کار بوده و يک بار که وي کارت عابر بانک خود را براي انتقال پول در اختيار وي قرار داده است، از اين فرصت استفاده و اقدام به فعال كردن رمز دوم کارت مي کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=52446
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما