دوشنبه 3 تیر 1392 - 12:45

رادیو فردا به صدا و سیمای جمهوری اسلامی پیوست

رادیو دیروز: رسانه های بیگانه این روزها با مشکلی دست و پنجه نرم می کنند که خود برای خود ساخته اند!

به گزارش بویرنیوز  به نقل از رادیو دیروز، روحانی برای مدتی کاندیدای مورد حمایت اپوزیسیون واقع شد که احتمال رأی آوری کاندیدای اصلاح طلبان به حدود زیر ۱۰ درصد افت کرد و این لشکر شکست خورده مجبور شدند در مکانی به نام وادی اعتدال و میانه رویِ متعلق به روحانی خیمه بزنند.
رادیو فردا در این میان نمی داند با روحانی چه کند. روزهای منتهی به انتخابات با تمام توان برای وی و کاندیدای اصلاح طلبان تبلیغات پرحجم می کرد و در مقابل، یکی از کاندیداهای اصولگرایان را با تمام توان تخریب می کرد.
رسانه های حامی وی به انعکاس شادمانی بخشی از مردم که احتمالاً به او رأی داده بودند پرداختند! خوشحالی گاهاً نوجوانانی که خیلی هایشان ممکن است حق رأی دادن هم نداشته باشند(!) ظاهراً خیلی این رسانه ها را به وجد آورد اما مواضع اصولگرایانه روحانی تاکنون، آنها را دچار شوک بزرگی نموده، به گونه ای که نمی دانند با معضلی به نام روحانی چه کنند.
فارغ از اینکه در این انتخابات خواسته رهبر انقلاب مبنی بر مشارکت حداکثری به نحو باورناپذیری محقق گردید و برگزاری این انتخابات، مهر تأییدی بر مرگ اصلاح طلبی در کشور بود و به اعتراف کاندیدای اصلاح طلبان _عارف_ پرونده تقلب را برای همیشه بست، اما به دشمنان درس دیگری نیز آموخت: اینکه رئیس جمهور هر کس که باشد، وقتی در چارچوب نظام اسلامی قرار گرفت، خود را با آن هماهنگ می نماید.
رادیو فردا از جلسه شورای مشورتی به اصطلاح اصلاح طلبان با روحانی خیلی به وجد آمده و خبرش را با عنوان “دیدار اعضای شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با حسن روحانی” منتشر می نماید اما وقتی به شرح خبر مراجعه می شود، خواننده با حیرت متوجه می شود تیتر خبر با شرح آن، هیچ تطابقی ندارد!
این جلسه که با حضور فوقِ افراطی هایی مانند محمد رضا خاتمی( طراح استیضاح امام عصر عج!) برگزارشد و رد صلاحیت شدگانِ دیگری مانند معصومه ابتکار و برخی افراد تندرو اصلاح طلب مانند حميدرضا جلايی‌پور و هادی خانيکی و کرباسچی برگزار شد، به جلسه ای برای تمجید از سیاستمداری بی نظیر حضرت آقا تبدیل شد به گونه ای که رادیو کذاب هم نتوانست از ذکر آن خودداری کند! رادیو فردا می نویسد:

“حسن روحانی همچنين با «تشکر از حضور گسترده مردم و نقش بی بديل رهبری در پديد آمدن حماسه سياسی»، افزود:« از ابتدا که پا در عرصه يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری گذاشتم، در طول مسير و تا روز رای‌گيری‌، بيانات و راهنمايی‌های ايشان برای تحقق اين حماسه حقيقتاً راهگشا و بی‌نظير بود.”

و در ادامه از زبان روحانی خطاب به افراطیون اصلاح طلب می نویسد:

“حسن روحانی همچنين درباره « تبيين گفتمان اعتدال در جامعه» گفت: در اين زمينه بايد از تفاسير متفاوت و غيرصحيح و افراط و تفريط‌ها جلوگيری شود. بايد بدانيم انتخاب صحيح مسير از ويژگی‌های مهم گفتمان عدالت است”

و در نهایت دستان خالی رادیو فردا از نتایج این جلسه رو می شود. همین که روحانی از رفسنجانی و خاتمی نام می برد تمام دستاورد مثبت این جلسه است! خبر رادیو فردا با همین چند جمله اندک رو به اتمام است لذا باید مجدداً از خاتمی و دیدارش با روحانی مطالبی طرح شود تا رنگ و بوی اصلاح طلبیِ خبر شدت بگیرد! لذا رادیو فردا می نویسد:

“در همين زمينه، محمد خاتمی نيز روز شنبه با رييس جمهور منتخب در مرکز تحقيقات مجمع تشخيص مصلحت ديدار کرد.”

و اینجاست که وزن خاتمی در برابر رفسنجانی مشخص می شود. روحانی به دیدار رفسنجانی می رود اما این خاتمیست که پس از تقاضای جاهلانه خویش در روزی که هنوز نتایج رسمی آراء اعلام نشده عنوان می کند دو فتنه گر محصور باید آزاد شوند! و پس از عدم دریافت پاسخ مورد نظرش، مجبور می شود به محل کارِ روحانی برود! وجالب اینجاست که خاتمی، استاد نان خوردن به نرخ روز، در تغییر موضعی 180 درجه ای در این جلسه مطلبی عنوان کرده که رادیو فردا می نویسد:

“محمد خاتمی با اشاره به «حضور پرشور ملت ايران در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری و خلق حماسه سياسی که به انتخاب دکتر روحانی با اکثريت مطلق آراء منجر شد»، گفته است: «”حقاً و انصافاً بايد از آيت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب که زمينه تحقق اين حماسه را فراهم نمودند، قدردانی کرد.”

حال فعلاً این رادیو فرداست که به زیر مجموعه ای از صدا و سیما تبدیل شده، مجبور است از جلساتی بنویسد که رئیس جمهور منتخب نظام و رئیس جمهور قبلی و مخالف نظام در آن از هوشمندی و درایت رهبر انقلاب تمجید می کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=52406
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. من گفت:

    اصلا اینا کین که اسم خاتمی رو میارن؟اگه همین خاتمی از روحانی حمایت نمیکرد عده ی زیادی در اتنخابات شرکت نمیکردن یکیش خود من.طلا که پاکه چه منتش به خاکه.خطاب به بعضیها

    • نرگس گفت:

       مثلا این خاتمی چه گلی به سرمردم زد.؟بعدشم تحلیل خودتونو به ملت نسبت ندید.روحانیم اگه رأی آورد چون مردم فکرکردن بهترازاحمدی نژاده .شاهنامه آخرش خوشه 

دیدگاه شما