تازه ترین لیست کابینه دکتر روحانی منتشر شد + اسامی

پایگاه خبری تحلیلی بويرنيوز (BoyerNews.com) :

برخی خبرها از انتخاب چهره های متخصص و اعتدال گرا در کابینه دکتر حسن روحانی حکایت دارد.
افراد احتمالی عضو کابینه دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم با توجه به اطلاعات واصله از برخی منابع نزدیک به وی و شنیده ها به شرح ذیل معرفی شده اند:
معاون اول رئیس جمهور: محمدرضا عارف، محمدرضا نعمت زاده
وزیر کشور: مجید انصاری، حجت الاسلام علوی
وزیر امور خارجه: محمود واعظی، کمال خرازی،محمود محمدی
وزیر دادگستری: شوشتری، پورمحمدی
وزیر آموزش و پرورش: رحیم عبادی، حاجی زاده
وزیر نفت: اکبر ترکان، بیژن نامدار زنگنه
وزیر نیرو :حبیب الله بی طرف، غلامرضا کاظمی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: نصرالله جهانگرد، کبیری رهنی
وزیر علوم تحقیقات و فناوری: جعفر توفیقی،مصطفی کواکبیان،محمد عباسپورفرد تهرانی
وزیر ورزش و جوانان: سعید فائقی، محسن مهرعلیزاده، علیپور
وزیر کشاورزی: پرهام، جوادی،کلانتری، حجتی
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: مرتضی بانک، اصغر نورا…زاده
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: علی مطهری، محمدمهدی مظاهری، سیدرضا صالحی امیری، عماد افروغ
وزیر امور اقتصادی و دارایی: محمدباقر نوبخت،ستاری فر،خوش چهره
وزیر صنعت، معدن و تجارت: جهانگیری، نعمت زاده، مرتضی بانک
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: پزشکیان، دلشاد، فرهادی
وزیر راه و شهرسازی: علی عبدالعلی‌زاده،محمدحسین مقیمی، اصغر نورالله زاده
معاون پارلمانی رئیس جمهور: حجت الاسلام علی عسگری، حجت الاسلام آگاه
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: معصومه ابتکار، نوریان
معاون رئیس جمهور در امور روحانیت: حجت الاسلام سیدرضا اکرمی، حجت الاسلام شهیدی
دبیر شورای عالی امنیت ملی: علی اکبر ولایتی، علی اکبر صالحی
رئیس سازمان انرژی اتمی: فریدون عباسی، غلامرضا آقازاده
رئیس مرکز مشارکت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری: فاطمه هاشمی، زهرا پیشگاهی‌فرد، معصومه ابتکار
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی: محمدعلی نجفی، حمیدرضا برادران شرکاء، غلامرضا تاجگردون، میرزاده، ستاری فر
رئیس کل بانک مرکزی : تولایی، صادق بختیاری، دکتر نوبخت
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری: محمدمهدی مظاهری، مسعود سلطانی فر
وزیر اطلاعات: علی یونسی، حجت الاسلام شفیعی
معاونت علمی: قره یاضی، واعظ زاده
دبیر شورای عالی مناطق آزاد: غلامرضا کاظمی، غلامرضا یزدان پناه، بابک دربیکی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
info@boyernews.com

نظرات بينندگان / ۷۳ نظر

  1. بی طرف
    | ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۴
    Thumb up 1 Thumb down 3
    این نظرسنجی مغرضانه و یک جناحی است!‏ همه  اسامی از اصلاحطلدان است حال آنکه رئیس جمهور محترم معتدل از از همه هم از اصولگرایان و هم اصلاح طلبان استفاده می کند.

    + پاسخ

    علی پاسخ در تاريخ تیر ۴م, ۱۳۹۲ ۹:۴۸ ق.ظ:

    اقای روحانی فقط و فقط بخاطر حمایت احزاب اصلاح طلب و شخصیتهای اصلاح طلب و مردمی چون : آقایان خاتمی ئو عارف و هاشمی رای آورد وگرنه که اصولگرایان که کاندیداهای خودشون رو داشتند و مقابل ایشون ایستادند، پس اکثریت کابینه بای اصلاح طلبان عزیز باشند

    + پاسخ

    یاسر پاسخ در تاريخ مرداد ۵م, ۱۳۹۲ ۸:۱۷ ب.ظ:

    باید بدانید دکتر روحانی بعداز سال ۸۴ کنار گذاشته شد باید قبول کنیم روحانی از اصلاحات یک کابینه ۹۰ درصدی بسازه روحانی مرد کارکشته ای است بهتر ازما افراد را می شناسه

    + پاسخ

  2. ناشناس
    | ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰
    Thumb up 3 Thumb down 4
    نام دکترمحسن رضایی در این فهرست خالی است

    + پاسخ

  3. علی
    | ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰:۳۲
    Thumb up 3 Thumb down 0
    معنی فرا جناحی عمل کردن و اعتدال رو هم فهمیدیم. فرق داس و کلیدرو هم متوجه شدیم

    + پاسخ

    عباس پاسخ در تاريخ مرداد ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۰ ب.ظ:

    یعنی توی ۸سال گذشته معنی درو کردن رو متوجه نشده بودید جالبه اصولگراها هر کاری کنن مشکلی نداره آقای روحانی از افراد متخصص و دلسوز مردم استفاده میکنه

    + پاسخ

  4. جواد بویراحمد
    | ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۹:۲۸
    Thumb up 1 Thumb down 0
    از اقای روحانی انتظار داریم که اقای تاجگردون را که نیروی توانمند متعهد و متخصص هستند در سطح وزیر استفاده کنندوباید گفت این انتظار همه مردم کهگیلویه و بویر احمد است درخواست داریم نمایندگان محترم استان این خواسته را با رییس جمهور محترم مطرح کنند

    + پاسخ

    سید علی پاسخ در تاريخ خرداد ۳۰م, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۷ ب.ظ:

    سنگ خودتون رو به سینه میزنین

    + پاسخ

  5. جوان
    | ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
    Thumb up 1 Thumb down 1
    ایول به روحانی محسن رضایی میخواد بیاد چکار

    + پاسخ

  6. ناشناس
    | ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
    Thumb up 0 Thumb down 1
    از جناب روحانی می خواهم به فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام ره یاد کنند که ایشان فرمودند ریس جمهور آینده از بستگان و نزدیکان استفاده استفاده نکند برادر حسن روحانی که آمده و فاطمه هاشمی که هست ، بهتر است غیر از این کابینه از جوانها یی که در جامعه هستند و ممکن است از صد وزیر کارایی داشته باشد استفاده کنند بهتر است نظرات جوانها را در یک سایت اعلام کنند تا جوانها نظرات خودشان را بدهند من هم اگر سابقه سیاسیو کارایی آقای حسن روحانی را داشتم اگر تمام وزاقبل را انتخاب می کردم شاید بهتر می توانستم مملکت را نجات بدهم بهت است به جوانها پا بدهند چه جوان مرد و زن وزرا قبل کارهایشان را انجام دادند چه خوب و بد باید با دید بهتر برویم جلو حال خود دانید

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ تیر ۵م, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۱ ق.ظ:

    سلایق هر چه لایق خانوم هاشمی لیاقت داره سیاست داره

    + پاسخ

  7. نعمت
    | ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱
    Thumb up 4 Thumb down 4
    شکی نیست که آقای قالیباف از موفق ترین مدیران کشور هست،سابقه کاری ایشان در نیروی انتظامی نیز همین را نشان می دهد.با توجه به اینکه آقای دکتر روحانی فرمودند کابینه فراجناحی تشکیل می دهند از ایشان خواهش می کنیم آقای قالیباف را به عنوان وزیر مسکن معرفی نمایند.

    + پاسخ

    سعید پاسخ در تاريخ خرداد ۳۰م, ۱۳۹۲ ۶:۵۶ ب.ظ:

    قالیباف در همون شهرداری “گازانبری” کار کنه از سرش هم زیاده!

    + پاسخ

  8. غیور
    | ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
    Thumb up 4 Thumb down 0
    دلم به حال اين اسسسسسولگرايان ميسوزه چه خوش خيالن كه فك كردن روحاني معتدله!!!!يادشون رفته تو اين هشت سال با امثال روحاني چه كردن!!! حالا حالاها بايد تقاص بدن ايشالا

    + پاسخ

  9. مهدی رحمتی
    | ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
    Thumb up 0 Thumb down 1
    اگر حجه الاسلام علوی همون دکتر علوی مجلس خبرگان باشه خیلی گزینه خوبیه. چون چند دوره نماینده مجلس شورا بوده، نماینده خبرگان هم که هست، نماینده رهبری در ارتش هم بوده.

    + پاسخ

    مسعود پاسخ در تاريخ تیر ۱م, ۱۳۹۲ ۸:۱۷ ب.ظ:

    حتماازدکترعلوی استفاده شود چون برای تصدی وزارت کشور خیلی خوبه

    + پاسخ

    حسین پاسخ در تاريخ تیر ۱م, ۱۳۹۲ ۸:۲۰ ب.ظ:

    واقعاهرکسی نام علوی برای پست وزارت کشور گذاشته خیلی عالیه من بانظرشماموافقم

    + پاسخ

  10. از مردم
    | ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷
    Thumb up 0 Thumb down 0
    مطمئنا ایشان باید کلیه وزیران و استانداران و مدیران 8 سال پیش را حوض کنند .چرا که اگر اینان مدیر بودن وتوانا بودن مردم به جلیلی یا قالی باف رای میدادن نه به ایشان ما رای ندادیم که شیاست گرانی برای مردم راحتی برای مسئولان پا برجا بماند بلکه رای دادیم تا ضعف مدیریت اصلاح شود . ما دیگه از تناقض خسته شدیم . از اینکه در پاک ترین دولت بزرگترین دردیها بشه خسته شدیم ایشان باید پاسخگوی رای مردم باشند

    + پاسخ

  11. من
    | ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
    Thumb up 3 Thumb down 1
    محمدرضا عارف، محمد خاتمی، محسن رضایی، علی اکبر ولایتی و حتی میرحسین موسوی عناصر ارزشمندی می توانند باشند

    + پاسخ

  12. مرتضایی
    | ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۲
    Thumb up 1 Thumb down 0
    پس وزیر دفاع کیه؟ ... در محافل نزدیک به دولت جدید، نام سردار دکتر حسین علایی هم بین اسامی وزرای احتمالی این دولت مطرح هست.

    + پاسخ

  13. حسن
    | ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۳
    Thumb up 0 Thumb down 1
    اقای عبادی فوق دیپلم پرستاری است شاید از اساتید دانشگاهها برای اموزش و پرورش استفاده شود بهتر باشد چرا که علیرغم اهمیت فوقالعاده این وزارت خانه در سالهای بعد از انقلاب مورد توجه شایسته اش نبوده و اغلب وزرای محترم گذشته تخصصی در امر اموزش و پرورش نداشتند ارزوی توفیق بیشتر

    + پاسخ

  14. ناصر
    | ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    اين که از قومیتهای مختلف استنفاده میکنن رو کدوم کاندیدا مطرح کرد؟

    + پاسخ

  15. علی
    | ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    با سلام ، از همین حالا مشخص است که آذربایجان شرقی را فقط برای شرکت در انتخابات می خواهند. نه اینکه در اداره کشور از آنها هم کمک بگیرند. هیج یک از افراد پیشنهادی از استان آذربایجان شرقی نیست

    + پاسخ

  16. ناشناس
    | ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۷
    Thumb up 1 Thumb down 3
    وزارت علوم و آقای کواکبیان ؟

    + پاسخ

    اصلاخات پاسخ در تاريخ تیر ۱م, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۱ ق.ظ:

    دوست عزیر دکتر کواکبیان ریاست یک دانشگاه را سالیان سال است که عهده دار هستند در ضمن رئیس انجمن دالنشگاههای غیر دولتی ایران نیز هستند این علامت سئوال قطعا به جهت عدم آگاهی بوده است .

    + پاسخ

    علی پاسخ در تاريخ تیر ۲م, ۱۳۹۲ ۳:۵۱ ب.ظ:

    دوستان مردم با انتخاب دکتر روحانی به اصلاحات رای دادند و این مهم در انتخابات شورا ها هم تثبیت شد چراکه حداقل ۱۵ اصلاح طلب در تهران رای آوردند پس به نظر ودر خواست مردم (اصلاحات ) احترام بگذارید .

    + پاسخ

    فرشاد پاسخ در تاريخ تیر ۶م, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۲ ق.ظ:

    من نیز با نظر اصلاحات در مورد دکتر کواکبیان موافقم هرچی اصلاح طلب بیشتر باشد در کابینه اوضاع بهتر می شود 

    + پاسخ

    فرهاد پاسخ در تاريخ تیر ۱۱م, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۷ ب.ظ:

    موقعی که همه اصلاح طلبان دم از تحریم میزدنند فقط کواکبیان بود که میگفت نباید ناامید شد بعضی دوستان نادان اسم اصلاح طلب بدلی روش گذاشتند. زنده باد کواکبیان

  17. سینا
    | ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۲
    Thumb up 1 Thumb down 0
    هرچی اصلاحطلب بیشتر باشه بهتره.

    + پاسخ

  18. سنبل
    | ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰:۲۹
    Thumb up 2 Thumb down 0
    پس خانوما چی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    + پاسخ

    حمید پاسخ در تاريخ تیر ۸م, ۱۳۹۲ ۴:۱۹ ب.ظ:

    آشپزیییییییییییییییییییییییییییییییی

    + پاسخ

  19. طرفدار
    | ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱:۰۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    باسلام اقای علیپور کدام علیپوره همون که روحانی و ریس منشوره اخلاقی فوتباله خدا کنه که خودش باشه

    + پاسخ

  20. فرشاد
    | ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
    Thumb up 1 Thumb down 1
    روحانی یادت باشه ،عارف ،خاتمی باید باشه.

    + پاسخ

  21. محمد حسن
    | ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵
    Thumb up 0 Thumb down 1
    باسلام از رییس جمهور منتخب خواهش میکنم از تمام افرادی که متخصص متدین و پایبند به ولایت مطلقه فقیه باشند استفاده کنند

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ تیر ۵م, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۲ ق.ظ:

    حتما اصول گرایی آره

    + پاسخ

  22. hghorbani 183@yahoo.com
    | ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    سلام لطفاع دکترعلی عسکری را باید وزیر اطلاعات بگزارید چون مرد با تجربه وبزرگی است و توانای چنین وزارت خانه را دارد

    + پاسخ

  23. محمدرضا از شهرستان بم
    | ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
    Thumb up 1 Thumb down 1
    با عرض سلام خدمت اقای دکتر روحانی و تمامی کسانی که ایشان را حمایت کرده و حمایت خواهند کرد اگر بخواهیم کشوری ازاد و متمدن و الگو و پیشرو در همه زمیته ها داشته باشیم باید از افراد متخصص و معتدل اصلاح طلب استفاده کنیم اینم اضافه کنم در این مدیران حال حاضر نه معتدل هست نه متخصص خود اقای دکتر همه را خوب میشناسد و این شاالله یک کابینه عالی را معرفی خواهد کرد چون مشاوران کارازموده و حرفه ای مثل ایت الله رفسنجانی و دکتر سید محمد خاتمی ایشان را همرامی میکنند پس خیالمان راحته که یک دولت حرفه ای و متعهد و مومن و متخصص را معرفی خواهند کرد . موفق و موید باشید

    + پاسخ

    امیر عارف زهدی از مرند پاسخ در تاريخ تیر ۱م, ۱۳۹۲ ۱:۵۲ ب.ظ:

    با سلام خدمت این دوست عزیزم اقا محمد رضا ای کاش این دولت (دولت احمدی نژاد)هم اصول اخلاقی و میانه روی را رعایت میکرد که متاسفانه رعایت نکرد و همین هم شد دلیل موفق نشدنش در همه زمینه ها چون هیچ یک از دولتمردان این دولت نه متخصص و نه کارامد بودند و سیاست را در همه جا دخالت دادند

    + پاسخ

  24. محمدرضا ذوالفقاری از دبیران شهرستان بم
    | ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
    Thumb up 1 Thumb down 1
    سلام اقای دکتر روحانی از طرف خیل عظیمی از فرهنگیان این شهرستان که از ته قلب شما را دوست دارند و حمایتتان کردند تقاضا داریم حساسیت وبژه ای برای معرفی وزیر اموزش و پرورش ذاشته باشید چون وزارتخانه مهم و کلیدیه اقای دکتر نجفی واقعا برای این وزارتخانه عالیه پس خواهشمندیم بررسی فرمایید.ممنون و التماس دعا اقای دکنر روحانی عزیز و ایران دوست

    + پاسخ

    مهدیه سراج از شیراز پاسخ در تاريخ تیر ۱م, ۱۳۹۲ ۱:۴۴ ب.ظ:

    با سلام احسنت به اقای محمدرضا از بم با این تحلیل عالی تمامی همکاران شما در شیراز هم با شما هم عقیده هستند امیدواریم دکتر روحانی در سطح جهان مثل اقای خاتمی لقب مرد صلح جهان را کسب کندکه همین طور هم خواهد شد

    + پاسخ

  25. الهام ارام از دبیران فیزیک شهرستان بم
    | ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    سلام اقای دکتر روحانی افرادی را که معرفی کردید واقعا عالی هستند و متخصص و متعهد این شا الله با این کابینه مجرب دولتی بیادماندنی و دائمی که همه فکرش کم کردن مشکلات مردم و پیش بردن ایران عزیز در همه زمینه ها هست را تشکیل دهید باشد که نام روحانی به مساوات امیر کبیر در تاریخ نگاشته شود این شا الله

    + پاسخ

    سلماز فراهانی از اصفهان پاسخ در تاريخ تیر ۱م, ۱۳۹۲ ۱:۴۷ ب.ظ:

    ممنونم از همکار عزیزم الهام خانم لقب امیر کبیر واقعا برازنده اقای روحانی هست با عقاید روشنگرانه اش بیایید همه برای موفقیتش دعا کنیم

    + پاسخ

  26. حسین حجت ابادی از شهرستان فهرج
    | ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    سلام علیکم به همه ایرانیان ازاده تازگی ها اصول گرایان تند رو شایعاتی راه انداختن که اقای دکتر روحانی اصلاح طلبها را دور زده و خودش اصولگراست باید به همه اینها گوشزد کنم که ایشان اصولگرا نیست که اگر بود دکتر عارف برای حمایت از ایشان کنار نمیرفت این اغلب افراد اول صبر کنند تا کابینه دکتر روحانی تشکیل بشه بعد قضاوت کنند 8 سال شما کشور را به این روز انداختید هنوز هم دست بردار نیستید از جان این مردم چی می خواهید بگذارید خودشان برای سرنوشت خودشان تصمیم بگیرند و ئیگر قیمی مثل شماها نمیخواهند

    + پاسخ

    رضا فضایلی از بجنورد پاسخ در تاريخ تیر ۱م, ۱۳۹۲ ۲:۰۸ ب.ظ:

    سلام به اقا حسین اره حسین جان منم شنیدم از بعضی از این افرادی که چسپیدن به میز ریاست اما بهشون بگم دیگه تمام شد دوران زور گویی شما به کوری چشم دشمنان دکتر روحانی به همه مردم میگم که ایشان اصلاح طلب معتدلی هستند و نجات کشور هم فقط با دستان کارامد اصلاح طلبان معتدل انجام پذیر است زنده باد هاشمی و خاتمی پاینده باد دکتر روحانی عزیز همه مردم ایران

    + پاسخ

  27. عباسی
    | ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    محمدرضا شمسایی را برای تصدی پست وزارت نیرو در نظر گرفته اند ایشان گزینه ای هستند که در هیچکدام از گمانه زنی ها نیامده ولی آقای روحانی بر ایشان نظر خواهند داشت.

    + پاسخ

  28. نرگس
    | ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۲:۳۸
    Thumb up 1 Thumb down 1
    ان شاءالله دکترروحانی ازافرادولایی استفاده کنندوخودشان هم درهرشرایطی مطیع اوامررهبری باشند.

    + پاسخ

  29. علی
    | ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
    Thumb up 1 Thumb down 0
    مردم از افراد اصلاح طلب مانند مهر علیزاده ،کواکبیان و جهانگیری حمایت می کنند و انتخاب این افراد را جواب دکتر روحانی به حسن انتخاب مردم (اصلاح طلبان ) می دانند .

    + پاسخ

    شهروز پاسخ در تاريخ تیر ۶م, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۵ ق.ظ:

    اصلاحات زنده باد

    + پاسخ

  30. فرهاد مجیدی
    | ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷
    Thumb up 0 Thumb down 2
    جای محمد باقر قالیباف و محسن رضایی خالی است

    + پاسخ

  31. مهدی عباسی
    | ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    آقای روحانی باید از علی اکبر هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی استفاده می کردند

    + پاسخ

    ا پاسخ در تاريخ تیر ۵م, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۶ ق.ظ:

    خاتمی خودش باید کابینه تشکیل بده اون

    + پاسخ

  32. سام
    | ۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
    Thumb up 1 Thumb down 0
    باسلام : تورا خدا وزیر نفت کسی بگذارید که ادارات گاز ونفت را دست چند تا بی عقل نده که اداره کنند وهر کسی راخواستند اخراج کنند ودوستان وآشنایات خودشون سر کار بیارند.

    + پاسخ

  33. کیمیا
    | ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    از جناب آقای روحانی در خواست مینمایم شخصی را برای سازمان محیط زیست انتخاب فرمایند که واقعاً دارای تخصص محیط زیست و قابلیتهای مدیریتی باشد. باید عرض نمایم بدلیل رعایت محدودیت این سایت از ذکر نام مسئولین و یا شخصیت مورد نظر خودداری میکنم ولی برخی در طول تصدی خود نتوانستند از گسترش فساد در سازمان جلوگیری کنند. و با ابقای برخی از مدیران کل در مدیریت سازمانی در استانها مهم علیرغم ضعفهای مدیریتی مشهود، دامنه این فسادها افزایش پیدا نمود که متاسفانه نتیجه آن، هم اکنون در شرایط محیط زیست کشور بسیار مشهود است.توجه داشته باشید توسعه و پیشرفت کشور بدون توجه به حفاظت محیط زیست غیر ممکن است.

    + پاسخ

  34. محمد
    | ۶ تیر ۱۳۹۲ - ۶:۱۹
    Thumb up 2 Thumb down 1
    آقای روحانی ، آقای محسن رضایی یک تئورسین اقتصادی است جای محسن رضایی در کابینه ات خالی نباشد /.

    + پاسخ

  35. غلام رضا از گلستان
    | ۶ تیر ۱۳۹۲ - ۷:۱۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    باسلام جناب آقاي دكتر روحاني رييس جمهور منتخب در كابينه وزراي پيشنهادي مردان دلسوز نظام از گلستان ايران به چشم نمي خورد باتشكر فراوان

    + پاسخ

  36. اکبر
    | ۱۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶
    Thumb up 1 Thumb down 0
    از اقای نعمت زاده حتما در کابینه استفاده شود من قبلا در پتروشیمی با ایشان کارکرده ام.ایشان یه نیروی اکتیو و مدیر لایقی هستند.و اقای قالیباف انصافا در شهرداری عالی بوده اند استفاده از ایشان در کابینه حتما باعث کارهای جهادی بزرگی خواهد شد.

    + پاسخ

  37. دلسوز
    | ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۳
    Thumb up 1 Thumb down 0
    آقای روحانی هرکس را می خواهی بیاورید بیاور فقط فاسد نباشد چون اتوبوسی ادم های فاسد با خودش می آورد

    + پاسخ

  38. اعتدال
    | ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۴
    Thumb up 1 Thumb down 0
    آقای روحانی حاج محسن را به خاطر شهدا فراموش نکن

    + پاسخ

  39. فرشید
    | ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۴:۰۰
    Thumb up 1 Thumb down 0
    حاج محسن یادت نره حاج حسن

    + پاسخ

  40. ناظمیان
    | ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    اقای دکتر روحانی سه خواسته از شما دارم هرات هرات شهر هرات را دریابید

    + پاسخ

  41. سواری از اهواز
    | ۲۰ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹
    Thumb up 2 Thumb down 1
    امیدوارم از وزیرانی استفاده کنید که بتوانند منویات مقام معظم رهبری را براورده سازند.

    + پاسخ

  42. سعید
    | ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱:۱۸
    Thumb up 1 Thumb down 1
    آقای دکتر روحانی از هر کسی در کابینه استفاده کنی درست است فقط گاز انبری و جلیلی استفاده (چرا نظر بنده درج نمیشود )

    + پاسخ

  43. سعید
    | ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱:۲۵
    Thumb up 0 Thumb down 1
    آقای دکتر روحانی از هرکسی درکابینه استفاده کنی درست است فقط از گاز انبری و جلیلی استفاده .........

    + پاسخ

  44. hooman
    | ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۸:۰۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    با سلام  جناب دكتر روحاني با توجه به رزومه وسابقه كار ي در بين افراد كانديد براي تصدي گري وزارت رفاه كار وامور اجتماعي هيچ كس شايسته تر از جناب دكتر غلامرضا انصاري نيست در وصف خدمات ايشان همين بس كه ايشان خدمات فرواني در سازمان بهزيستي انجام داده اند

    + پاسخ

  45. مسعود
    | ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۷:۳۰
    Thumb up 1 Thumb down 0
    سلام آقای روحآنی برای قشقایی ها کمیشه ای را در ممعاونت اقوام تدارک بینید  والله رای دادیم بخاطر  توجه والتفات شا به مشکلات ننخبگان  این ایل بزرگ  که همیشه به ایمه  اظهار ایران وفاد ار بودند

    + پاسخ

  46. حسام از ایران بزرگ
    | ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
    Thumb up 0 Thumb down 1
    بند ساليان سال است كه آقاي روحاني را مي شناسم خواهشن بگذاريد خودشان تصميم بگيرند چه كسي در كدام پست لياقت وزير شدن را دارد

    + پاسخ

  47. فاطمه
    | ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۳
    Thumb up 0 Thumb down 1
    با سلام همه اونایی در مصدر قرار خواهند گرفت که بچگی ما با اونا گذشت درود بر اصلاح طلبان ودرود بر ایرانی های میهن پرست.......

    + پاسخ

  48. ارنیکا
    | ۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    سلام پس دكتر نورا كه گفته بودند وزير اقتصاد دولت روحاني ميشه چي؟؟؟؟؟

    + پاسخ

  49. بابک صنیعی
    | ۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
    Thumb up 1 Thumb down 0
    اززحماتی که دکتر قالیباف طی مدت 8سال درسازندگی پایتخت کشیدند نباید غافل بود وباتوجه به دلسوز بودن وسوابق ایشان در طی سپری کردن دفاع مقدس می بایستی از توانائیهای بالای ایشان درامور مدیریتی کشور مانند وزارت راه وشهرسازی استفاده نمود.

    + پاسخ

  50. سیدعلی کرامتی
    | ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۳
    Thumb up 1 Thumb down 0
    ذربصورت امکان اقای علی اکبرعسکری رئیس ستاددکتر روحانی دراستان اذربایجان عربی به عنوان استاندار استان اذربایجان غربی مد نظر باشد ایشان فرد بسیار با کفایت میباشند

    + پاسخ

  51. غلامعلی صمدی
    | ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    از کابنه های تان از طرفدار ولی فقیه و پیروان راستین ولایت و رهبری و دل سوختگان بهانقلاب اسلامی و متعهد و متخصص و روشنفکر و خوش فکر ودیندار و بدور از بداخلاقی سیاسی بدون افراط و تفریط و اهدالنصرالمستقیم پیرو مطلقه فقیه باشد موق باشید

    + پاسخ

  52. حسین پورهاشمی ازخمین
    | ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    باعرض سلام خدمت اقای دکترروحانی خواهشمند است ازاقای مهندس محمدحسین مقیمی درکابینه خودنهایت استفاده راببریدوامیدوارم ایشان به پشتیبانی شماودولت تدبیرامیدکاراساسی برای زادگاه رهبرکبیرانقلااب وزادگاه خودش انجام دهدچون این شهرازتمام امورصنعتی اقتصادی وکشاورزی ....وغیره واقعاازبقیه شهرهاعقب افتاده تراست ومردم این شهرباسختی زندگی میکنند واین شرایط درشعن شهرامام نیست چشمهای مابه دستان توانمندشماست.به امیدموفقیت برای دولت دکترروحانی.

    + پاسخ

  53. Razi
    | ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    حییییف......ازآقای جلیلی مقتدر استفاده نشد!! یعنی این افراد بالاشهرنشین و هایکلاس میخوان دلسوز مردم باشن؟؟؟! کسایی که یه نگاه به قیافه شون بندازی میفهمی تو زندگیشون آب تو دلشون تکون نخورده......

    + پاسخ

ثبت نظر »

۱) بويرنيوز، نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است