چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 11:36

صحنه‌های بدی در پایان بازی ایران – کره رقم خورد

پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل کره جنوبی خشم هواداران کره‌ای را برانگیخت. صدها تن از هواداران تیم فوتبال کره جنوبی پس از شکست تیمشان مقابل ایران بطری‌های آب و آشغال به زمین پرتاب کردند.

به گزارش خبرگز اری مهر، ایران روز سه شنبه موفق شد با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه “مونسو”ی اولسان مقابل کره جنوبی به برتری برسد.

رضا قوچان نژاد در دقیقه 60 بازی به دلیل اشتباه برجسته “کیم یونگ – گون” دروازه “جونگ سونگ – ریونگ” را با یک بغل پای چپ باز کرد. کره‌ای‎ها پس از آن تیم ایران را زیر فشار قرار دادند تا نتیجه بازی را به تساوی بکشانند و ضربه سر “کیم یونگ – گون” در لحظات پایانی بازی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

پیش از بازی کره جنوبی – ایران عکسی از “کارلوس کی‌روش”، مربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد، در توییتر منتشر شد که وی را در حالیکه تیشرتی با عکس “چوی کانگ-هی” بر روی آن نقش بسته بود نشان می‌داد.

بر پایه گزارش ایندیپندنت آنلاین، “لی میونگ – جو” در دقیقه 40 پشت محوطه جریمه متوقف شد که این یکی از بهترین موقعیت‌های کره جنوبی در این دیدار بود.

هواداران کره پس از بازی و زمانی که ایرانی‌ها پرچم کشورشان را در دست داشتند و شادی می‌کردند، به سمت آنها بطری‌های پلاستیکی و چیزهای دیگر پرتاب کردند.

بر پایه این گزارش، این صحنه ها پایان بدی را برای بازی رقم زد. سرمربی کره پیش از بازی گفته بود که زندگی را برای ایران دردناک خواهد کرد و حتی یکی از بازیکنان کره عنوان کرده بود که کاری می‌کند کاپیتان تیم فوتبال ایران در زمین خون گریه کند.

“کارلوس کی‌روش”، سرمربی تیم فوتبال ایران، هم این اظهارات را شرم آور خوانده بود.

تیم ازبکستان در دیگر دیدار برگزار شده شب گذشته با نتیجه 5 بر یک در تاشکند مقابل قطر به برتری رسید اما در نهایت این کره بود که به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان به طور مستقیم راهی جام جهانی 2014 برزیل شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=51692
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما